Sinä yksi palstalainen <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)))
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)))

Vieras
Oltiin joskus kavereita. Hylkäsit minut virheideni takia. Myönnän tosin että ne ei ollut hyväksyttäviä, ei ollut silloin ja ei ole edelleen.

Mutta kävin vakoilemassa sinua fb. Oli ihana nähdä että vuosia olit pessimistinen ja onneton, puhuit jopa itsemurhasta. Nyt olet tuosta kaikesta päässyt irti, löytänyt uuden rakkaan ja vaikutat ihanan onnelliselle! Tahdon toivottaa kaikkea hyvää sinulle rakas ystävä. Olit minulle tärkeä ja rakas, olet edelleen. Rakasta itseäsi sellaisena kuin olet. Minä en sitä osannut, siksi virheitä tein. Rakastan sinua kuitenkin, ystävänä yli kaiken. <3

Voi ihme näitä aloituksia. Mikä pointti tällä on?

Tiedän että se jolle tämä kuuluu lukee tämän kuitenkin. Käy täällä aktiivisesti.
Pointtina on toivottaa hänelle kaikkea hyvää ja olen onnellinen hänen puolestaan ettei ole enää onneton ja on löytänyt uuden rakkauden.
Samalla olen onnellinen kaikkien puolesta jotka jättävät epäonnistuneet ja onnettomat parisuhteet ja löytävät itsensä myös!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27866499:
melkein jo luulin. mutta en ole naamakirjassa.

Kukaan muu täällä ei tunne sinua kuin minä ! Joten älä luule esittääs täällä mitään edes leikillä !
Sä voit kirjoittaa mitä lystäät, ja saatkin. Joku päivä räjäytän POMMIN.
Et sä ookkaan niin pulmuen sinkku mitä oot ollut tääl esittävänäsi, ja muka juot vain coca colaa, mikä ei ole edes totta . Joskus se oikea päivä koittaa sullekin ja kovaa :) Joten rauhoitu ! Oon vuosia kattonut miten tääl valehtelet. Et muuten valehtele kauan !!!!!!!!!!!!!!! Piste

Kukaan muu täällä ei tunne sinua kuin minä ! Joten älä luule esittääs täällä mitään edes leikillä !
Et sä ookkaan niin pulmuen sinkku mitä oot ollut tääl esittävänäsi, ja muka juot vain coca colaa, mikä ei ole edes totta . Joskus se oikea päivä koittaa sullekin ja kovaa :) Joten rauhoitu ! Oon vuosia kattonut miten tääl valehtelet. Et muuten valehtele kauan !!!!!!!!!!!!!!! Piste

Johan päätön myönsi, että on juonut viskiä tänään. Ei helevata näitä taas :laugh:

[QUOTE="aloittaja";27866511]Tiedän että se jolle tämä kuuluu lukee tämän kuitenkin. Käy täällä aktiivisesti.
Pointtina on toivottaa hänelle kaikkea hyvää ja olen onnellinen hänen puolestaan ettei ole enää onneton ja on löytänyt uuden rakkauden.
Samalla olen onnellinen kaikkien puolesta jotka jättävät epäonnistuneet ja onnettomat parisuhteet ja löytävät itsensä myös![/QUOTE]

Mistä tiedät, tämä ehtii pudota jonnekin tuonne sivujen sekaan.

[QUOTE="vieras";27866529]:laugh: Missä noissa kahdessa viestissä se niin sanoo :confused: :laugh:[/QUOTE]

Aina kun täällä puhuttu/nostettu esille ihan leikkimielellä mitä juot päätön.
Vastaus ollut vuosikausii vain coca colaa juon,en juo mitään muuta.OOT MUUTEN VUOSIA TÄÄLLÄ VALEHDELLUT. Joten lopeta ! Esitä vaan täällä vaan raitista hoitajaa, mitä et muuten OLE !

Aina kun täällä puhuttu/nostettu esille ihan leikkimielellä mitä juot päätön.
Vastaus ollut vuosikausii vain coca colaa juon,en juo mitään muuta.OOT MUUTEN VUOSIA TÄÄLLÄ VALEHDELLUT. Joten lopeta ! Esitä vaan täällä vaan raitista hoitajaa, mitä et muuten OLE !

Eipä tuo ole sanonut olleensa absolutistikaan :) Eikä ole tainnut olla viskistäkään puhetta. Luulen, että päätön juo jopa vettäkin, mutta eihän se nyt voi pitää paikkaansa, kun hän on kertonut juovansa vain kokista :D

• Tykkää
Reactions: päätön
Jaksakaa ja voikaa ja uskokaa hyvin noitten päättömän valheiden kera. Oikeesti säälin teitä jotka uskotte hänen olevan se mikä väittää olevansa. No se teidän pääteltävissä.Hyvää yötä

Jaksakaa ja voikaa ja uskokaa hyvin noitten päättömän valheiden kera. Oikeesti säälin teitä jotka uskotte hänen olevan se mikä väittää olevansa. No se teidän pääteltävissä.Hyvää yötä

Sinä varmaankin valaiset meitä ison paljastuksesi kanssa :) Tiedän hänestä kyllä ihan palstan ulkopuolellakin. Eipä ole tarvista tänne tulla levittelemään, onhan täällä pahempiakin kirjoittajia.

• Tykkää
Reactions: päätön

Tällä en tarkoita päätöntä vaan noin yleensä.

Täällähän voi kirjoitella ihan mitä tahansa.

Yhteistyössä