The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siis täällä tuntuu kaikki olevan klenkkoja, ainakin neljä tulee tälleen nopeesti funattuna mieleen:LOL:

Mikäs sun jalassa on?
No vittu,se on selkä joka noita kinttuja pistää välillä klenottamaan ja kyl tuo mun vasen polvi on alkanu kans juilimaan vittumaisesti :D

Ja ite kysymykseen en tiedä kun ei vielä olla tutkittu,ei tänne niin vaan saa lääkäriaikoja :D Nyt ekku hoidetaan tää yläkroppa-asia kuntoon ( ehkä ) ja katotaan sit nuo muut jokka vaivaa tällä hetkellä vähemmän :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27865946:
No vittu,se on selkä joka noita kinttuja pistää välillä klenottamaan ja kyl tuo mun vasen polvi on alkanu kans juilimaan vittumaisesti :D

Ja ite kysymykseen en tiedä kun ei vielä olla tutkittu,ei tänne niin vaan saa lääkäriaikoja :D Nyt ekku hoidetaan tää yläkroppa-asia kuntoon ( ehkä ) ja katotaan sit nuo muut jokka vaivaa tällä hetkellä vähemmän :LOL:
No voi hitto!!:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27865966:
Täällähän minä :xmas:

Tuu sää ku mää en voi enää ajaa ;)
Mulla ei oo auto lämmityksessä, mutta ei se ole koskaan muutenkaan, että sinänsä. ;) Montakos on tullut tsihautettua?

Helvetti vie siellä Seinäjoella on vaikea ajaa pimeällä - ajeltiin siellä eilen kaverin kanssa, kun heitettiin sen vaimoa Seinäjoelle ja oltiin jossain Törnävällä jonkun vitun museon pihassa. Ei karttoja tai navigaattoria tietenkään mukana ja iPhonen navigointikaan ei suostunut toimimaan.
 
Mulla ei oo auto lämmityksessä, mutta ei se ole koskaan muutenkaan, että sinänsä. ;) Montakos on tullut tsihautettua?

Helvetti vie siellä Seinäjoella on vaikea ajaa pimeällä - ajeltiin siellä eilen kaverin kanssa, kun heitettiin sen vaimoa Seinäjoelle ja oltiin jossain Törnävällä jonkun vitun museon pihassa. Ei karttoja tai navigaattoria tietenkään mukana ja iPhonen navigointikaan ei suostunut toimimaan.
Anteeks mut :LOL:


Seinäjoki on oikeestaan vaan yhtä suoraa pätkää :D

Jaa tsihauttelut...tuota ööö... tää on ny seittemäs 5dl tölkki,jos oikein laskin äkkiseltään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27865978:
Noh kyl se siittä,vaiks tänään valitin et on helvettiä :D Keskiviikkona taas yksityiselle hermoratoihin ja sit taas katotaan mitä tehdään. Ainut mikä pelottaa eniten on se et tuos ei näy mitään.. Vaiks sit mää vaadin humautuksen ja magneetin :D
Vaativa on hyvä asia! Eipä ne varmaan muuten mitään tekis nykyään!
Pidän peukkuja ettei mitää kamalata oo:hug::kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä