The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27865617:
Eikä ne mitää jäädy. ;)

Joskus muinoin tuli oltua napapaita päällä lähes 30 pakkases,eikä muka ollu kylmä :$ Onneks tuo on jo ohi :D
Paleltaa ihteeni katella teinejä kun heiluvat perjantaisin välitunnit koulun pihalla ilman takkeja kun amikset on kotiutunu tänne tuppukylään ajelemaan parkkipaikalla rinkiä.. :$
 
mä en kirreistä farkuista luovu vaikka olis kui pakkanen.
Mä ite käytän tuommosia myös,mutta aina mahtuu sukkikset tai muut lämmittimet ;) Mulla kokona 34/36 ( xs/s ) riipuen valmistajasta. Mut jos kotipihaan meen niin lasketteluhousut on aina jalassa :D

Mä oon kyl panostanu villaneuletunikoiden kanssa pidettäviin sukkiksiin,niiden kanssa sopii myös saappaat hyvin,eikä tuu kylmä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27865679:
Mä ite käytän tuommosia myös,mutta aina mahtuu sukkikset tai muut lämmittimet ;) Mulla kokona 34/36 ( xs/s ) riipuen valmistajasta. Mut jos kotipihaan meen niin lasketteluhousut on aina jalassa :D

Mä oon kyl panostanu villaneuletunikoiden kanssa pidettäviin sukkiksiin,niiden kanssa sopii myös saappaat hyvin,eikä tuu kylmä :D
Ja tiukkisfakkujen kanssa tulee myös pidettyä saappaita.
Joskus on sukkikset+leggarit.
 
En pidä, kasvatan talveksi pitkät ja paksut karvat jalkoihin niin menee villahousuista ;)
Jos on kylmä niin laitan kolitsit jalkaan ja sitten kelkkahousut päälle.
Farkut vaan on älyttömän kylmät pakkasilla.
En mäkään ravintolaan mitään paksuja sukkiksia laita kun tanssiessa tulee kuuma :p mut jonkinlaiset kuitenkin. Ei kuitenkaan aina tule käytyä tanssipaikoissa.
 
Farkut vaan on älyttömän kylmät pakkasilla.
En mäkään ravintolaan mitään paksuja sukkiksia laita kun tanssiessa tulee kuuma :p mut jonkinlaiset kuitenkin. Ei kuitenkaan aina tule käytyä tanssipaikoissa.
Mä en ole kasvanut vielä ihan aikuseksi sen suhteen et pakko näyttää hyvältä vaikka vähän paleltaisi. Mut kyllähän sitä nyt ulkoillessa pistää kunnon varusteet ettei palellu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä