Niin kai, en tiedä. Itse en ole nähnyt.Nyt on mennyt tissiketjut ohitte, tuolla prinsessaketjulla joku joskus mainitti että ollut joku alapääketjukin :O
Tuo onnistuis miehiltäkin
Niin kai, en tiedä. Itse en ole nähnyt.Nyt on mennyt tissiketjut ohitte, tuolla prinsessaketjulla joku joskus mainitti että ollut joku alapääketjukin :O
Aijaa, musta taas tuntuu et mitä tahansa kysyy niin saa vittuilua vastaukseksi. Eilen yhessä gallupissa kysyttiin et mitä on tänään syöny, vastasin siihen ja vastaus oli tyyliin et vittu mitä paskaa syöt, ootko ihan pelle ja oon kuulemma plösökinSaahan täältä niitäkin
Taidan muistaa mutta en lukenut. Poistettiinko se(kin) sitten?Ennen tätä ketjua oli sellainen 3000?? Sivuinen plussan prinsessat ja prinssit ketju jossa oli vähän kaikenlaista, tais palstamiehetkin näyttää paljastapintaa siellä
:O Joku oli varmaan kussu sen tyypin aamumuroihin tai jotain..Aijaa, musta taas tuntuu et mitä tahansa kysyy niin saa vittuilua vastaukseksi. Eilen yhessä gallupissa kysyttiin et mitä on tänään syöny, vastasin siihen ja vastaus oli tyyliin et vittu mitä paskaa syöt, ootko ihan pelle ja oon kuulemma plösökin
Juuh..tais olla ketjun aloittajan toiveesta..Taidan muistaa mutta en lukenut. Poistettiinko se(kin) sitten?
Poistu, kuin pieru saharaan, kun ketjun aloittaja Päätön pyysi sen poistoaTaidan muistaa mutta en lukenut. Poistettiinko se(kin) sitten?
no tässä ketjussa on kyllä vastailtu ihan asiallisestikkin eikä paljoakaan ole vittuilua näkynytAijaa, musta taas tuntuu et mitä tahansa kysyy niin saa vittuilua vastaukseksi. Eilen yhessä gallupissa kysyttiin et mitä on tänään syöny, vastasin siihen ja vastaus oli tyyliin et vittu mitä paskaa syöt, ootko ihan pelle ja oon kuulemma plösökin
Onhan se niinkin.Aijaa, musta taas tuntuu et mitä tahansa kysyy niin saa vittuilua vastaukseksi. Eilen yhessä gallupissa kysyttiin et mitä on tänään syöny, vastasin siihen ja vastaus oli tyyliin et vittu mitä paskaa syöt, ootko ihan pelle ja oon kuulemma plösökin
Enhän minäkään siellä ole ilman paitaa ollut, mutta ne muutei kai, en ainakaan mä ole ollut siellä päinkään
Vuosia sittenHello :wave:
Mitä? Milloin tissit ja tussut on vilahtanut? :O
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27853280:Poistu, kuin pieru saharaan, kun ketjun aloittaja Päätön pyysi sen poistoa
Tänne ei nuot harmaat ja tiukkikset joilla on aina nuttura tiukalla edes eksy.no tässä ketjussa on kyllä vastailtu ihan asiallisestikkin eikä paljoakaan ole vittuilua näkynyt
Tämä onkin the ketju :heart:no tässä ketjussa on kyllä vastailtu ihan asiallisestikkin eikä paljoakaan ole vittuilua näkynyt
Mä en paljastanu mitään :xmas:Enhän minäkään siellä ole ilman paitaa ollut, mutta ne muut
Tuollahan on noissa ketjuissa varmasti yhdet ja samat jotka hakee jatkuvasti jotain aihetta että saavat päätään aukoaAijaa, musta taas tuntuu et mitä tahansa kysyy niin saa vittuilua vastaukseksi. Eilen yhessä gallupissa kysyttiin et mitä on tänään syöny, vastasin siihen ja vastaus oli tyyliin et vittu mitä paskaa syöt, ootko ihan pelle ja oon kuulemma plösökin
kiitti:hug: Halit Tinkuliinille ihan ekana!
Mie nukuin melkein 1½ tunnin "päikkärit" tuossa, hirvee väsymys iski ihan yhtäkkiä ja nyt tuntuu että päätäkin meinaa alkaa särkemään: /
Ja jos eksyy, eivät kauaa viihdyTänne ei nuot harmaat ja tiukkikset joilla on aina nuttura tiukalla edes eksy.
Ai ne. Ne on nähty. Mulla on koneella muutamien tissit. Mulla on salainen kansio jossa on plussalaisia.Vuosia sitten
Heippa:kiss:Hello :wave:
Mitä? Milloin tissit ja tussut on vilahtanut? :O
Ja sitten ne ärsyttävät harmaat :snotty:Tuollahan on noissa ketjuissa varmasti yhdet ja samat jotka hakee jatkuvasti jotain aihetta että saavat päätään aukoa
:kiss:Heippa:kiss:
onko joukossa isoja ja kauniita?Ai ne. Ne on nähty. Mulla on koneella muutamien tissit. Mulla on salainen kansio jossa on plussalaisia.
Eikös melkein kaikkien harmaiden muroihin oo joku pissiny:O Joku oli varmaan kussu sen tyypin aamumuroihin tai jotain..