The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Piti niist suhdejutuista, mitä mie tykkäilinkin joitain kommentteja, miusta suhteeseen kuulu et molempia kuunnellaan ja sit ne kompromissit, molempien pitäis sopeutua siihen ettei kaikkea voi tehdä enää just niinkuin itse haluaa, vaan on kuunneltava sitä toistakin. Tai jotain, ajatukset on vähän sekaisin tuon nukkumisen jäljiltä..ei kannattais nukkua päivällä.
Taijan käydä ettii iltapalaa ja mennä takas nukkumaan :)

Aijaa, musta taas tuntuu et mitä tahansa kysyy niin saa vittuilua vastaukseksi. Eilen yhessä gallupissa kysyttiin et mitä on tänään syöny, vastasin siihen ja vastaus oli tyyliin et vittu mitä paskaa syöt, ootko ihan pelle ja oon kuulemma plösökin :D
no tässä ketjussa on kyllä vastailtu ihan asiallisestikkin eikä paljoakaan ole vittuilua näkynyt

Aries 78
Aijaa, musta taas tuntuu et mitä tahansa kysyy niin saa vittuilua vastaukseksi. Eilen yhessä gallupissa kysyttiin et mitä on tänään syöny, vastasin siihen ja vastaus oli tyyliin et vittu mitä paskaa syöt, ootko ihan pelle ja oon kuulemma plösökin :D
Tuollahan on noissa ketjuissa varmasti yhdet ja samat jotka hakee jatkuvasti jotain aihetta että saavat päätään aukoa :)

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä