No ei tunnu kohtaavanJaa-a, kysyntä ja tarjonta ei vain kohtaa..
No ei tunnu kohtaavanJaa-a, kysyntä ja tarjonta ei vain kohtaa..
ei niitä ole olemassakaan sellasia suhteita joissa ei tarvi tehdä kompromissejaKyllä mie haluaisin vakituisen suhteen, muta en enään sellaist ajossa itse joudun kompromisseja tekemään. Eli tahtoo sanoa sen että en enään ala suhteeseen jossa on ajatus että eiköhän jokin asia mikä "painaa" niin tule muuttumaan suhteen aikana..
Kyllä mun mielestä kans suhteessa kummankin pitää osata tehdä kompromisseja ei sellanen toimi et toinen ei tule puolitiehen vastaan ikinä missään asiassa vaan aina pitäs tehdä vain niin kuin toinen haluaa.ei niitä ole olemassakaan sellasia suhteita joissa ei tarvi tehdä kompromisseja
tosta jos pidät kiinni saat olla poikamiehenä hautaan asti
Yhtä kompromissia tuo edellinen suhde että ei kiitos enään, kyllä mie osaan ja pystyn joustamana omissa mielipiteissä ja tekemisissä mutta niin se pitää osata toisenkin osapuolen. Ei sellaisesta tule helvettiäkään että toinen joustaa sen vuoksi ettei tarvi kuunnella kitinöitä ja vinkumisia, tuota mie lähinnä tarkoitinei niitä ole olemassakaan sellasia suhteita joissa ei tarvi tehdä kompromisseja
tosta jos pidät kiinni saat olla poikamiehenä hautaan asti
kompromissit ja puhuminen kulkevat käsi kädessäKyllä mun mielestä kans suhteessa kummankin pitää osata tehdä kompromisseja ei sellanen toimi et toinen ei tule puolitiehen vastaan ikinä missään asiassa vaan aina pitäs tehdä vain niin kuin toinen haluaa.
Ja toinen mitä peräänkuulutan on puhuminen,ei siitäkään mitään tule jos toinen ei osaa avata suutaan asioista jotka mieltä vaivaa vaan nekin asiat jurnuttaa yksin ja sitten tiuskii toiselle.Toki tulee hetkiä ettei kiinnosta vaan avata suutaan ja se on joskus ihan ok mut jos se on usein toistuvaa/jatkuvaa niin ei sekään kyllä hyvästä ole.
ei se ole kompromissia että mennään aina toisen mielen mukaanYhtä kompromissia tuo edellinen suhde että ei kiitos enään, kyllä mie osaan ja pystyn joustamana omissa mielipiteissä ja tekemisissä mutta niin se pitää osata toisenkin osapuolen. Ei sellaisesta tule helvettiäkään että toinen joustaa sen vuoksi ettei tarvi kuunnella kitinöitä ja vinkumisia, tuota mie lähinnä tarkoitin
no sehän se,jos et avaa suutas niin pääseekös sillä mihinkään....ei pääse. Mutta sillon kun sen suun saa auki niin sitten pitäs osata puida ne solmut auki ja siten päästä komromisseihin.kompromissit ja puhuminen kulkevat käsi kädessä
kuinka teet kompromissin neuvottelematta?
erittäin hyvin puhuttu :heart:no sehän se,jos et avaa suutas niin pääseekös sillä mihinkään....ei pääse. Mutta sillon kun sen suun saa auki niin sitten pitäs osata puida ne solmut auki ja siten päästä komromisseihin.
Mua vaan oikeesti suututtaa sellanen et sitä suuta ei saada auki,ite kun taas en pysty pitämään mitään sisälläni ja jos yritän niin kyllä se jossainvaiheessa toinen osapuoli huomaa,yleensä aika nopeastikin.
Huomasin vain että tulee riitoja jos menee oman mielipiteensä ilmoittamaan ja siihen otetaan toisenpuolen suku niin annoin vain olla, sen sitten kyllä huomas suhteen laadussakin kun molemmat teki omiaan ja paljoa loppupeleissä edes kyselty toisiltamme mielipidettä..ei se ole kompromissia että mennään aina toisen mielen mukaan
sori että sanon näin mutta ootko ollu lapanen?
Asioista pitää pystyä puhumaan kun ovat ajankohtaisia, eikä sitten rutkuteta viikonkahden päästä kun sitä asiaa niin kauan hautonut pienessämielessä ettei se enään sinne meinaa mahtuano sehän se,jos et avaa suutas niin pääseekös sillä mihinkään....ei pääse. Mutta sillon kun sen suun saa auki niin sitten pitäs osata puida ne solmut auki ja siten päästä komromisseihin.
Mua vaan oikeesti suututtaa sellanen et sitä suuta ei saada auki,ite kun taas en pysty pitämään mitään sisälläni ja jos yritän niin kyllä se jossainvaiheessa toinen osapuoli huomaa,yleensä aika nopeastikin.
mun piti kans jonkunkin verran kouluttaa rouvaa että se heitti pois ton vanhojen luiden kaluamisenAsioista pitää pystyä puhumaan kun ovat ajankohtaisia, eikä sitten rutkuteta viikonkahden päästä kun sitä asiaa niin kauan hautonut pienessämielessä ettei se enään sinne meinaa mahtua
no tässä olen kyllä samaa mieltä.Asioista pitää pystyä puhumaan kun ovat ajankohtaisia, eikä sitten rutkuteta viikonkahden päästä kun sitä asiaa niin kauan hautonut pienessämielessä ettei se enään sinne meinaa mahtua
Tämmöistähän tuo aina on. Olet sitten nuori, vanha, lapseton tai lapsellinen sinkku.Sitä en käsitä miten kun suomessakin niin paljon sinkkuja et miksei ne löydä toisiaan? ja jos löytää niin sitten siihen tulee joku este ettei juttu onnistu.Ymmärrän ne jotka vapaaaehtosesti haluaa olla sinkkuina mutta ne jotka ei halua,mikseivät he kohtaa...tai sitten menee niin et toinen on kiinnostunut kun taas toinen ei tai jos kumpikin on kiinnostunut mutta silti joku juttu on esteenä tai hidasteena niin ettei siitäkään mitään tule.
Pitääkö laittaa lappu kaulaa et "olen sinkku,oletko sinä? katsotaan natsaako kemiat yhteen?"
mulle on hankalinta nostaa esille semmosia asioita jotka on jo kertaalleen sovittu mutta niissä ei ole pysyttyEi se puhuminen aina ole helppoa...
Ja molemmilla, ei vain toisella.Ei se puhuminen aina ole helppoa. Voi olla, että ensin tarttee miettiä loppuun ittelleen asian ennen kui sitä pystyy avautuun toiselle. Enkä tarkota sitä, että pitäs olla jauhamassa ajankohtasta asiaa viikkojen päästä.
Myös sitä omaa aikaa pitää olla.
Nimenomaan molemmillaJa molemmilla, ei vain toisella.
Mä oon ainoo :vampire: Nih. Ja jos oot sitä mieltä, et naiset + autoilu = katastrofi, nii sit voit kattoa peiliinPäivää :vampire:
Äkäinen herra majuri IIMä oon ainoo :vampire: Nih. Ja jos oot sitä mieltä, et naiset + autoilu = katastrofi, nii sit voit kattoa peiliin
Juuh, oon hiukka ärsyyntyny ja turhautunu.
Haittaakse?Taas se möly naapuri pisti volyymit kaakkoon:kieh: