Mitä tulee mieleen miehestä-treffi-ilmotusta jne.riidan aikana:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voimaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Edelleenkin pelasta ittes kun vielä kykenet. Sillä ei oo mitään merkitystä vaikka rakastaisit miestä eniten maailmassa, se mies veivaa sun pääs umpisekaisin omilla vääristyneillä ajatuksillaan. Sillä on merkitystä, että mies syyllistää sut omista ongelmistaan/virheistään, ei kykene riitelemään menemättä ylilyönteihin. Semmonen ihminen pois elämästä ja heti. Tää on semmoinen sokean neuvo toiselle sokealle=omaa kokemusta aiheesta löytyy ja en ole ratkaissut asiaa itseni hyväksi.

Missä päin tämä ihanuus asustelee? Kuulostaa niin yhdeltä entiseltä..

Joo ei järjen hiventä tossa suhteessa!! Mies on päästään pipi.

Kerro missäpäin sun entinen.. niin kerron onko sama. Mies kun sanoi että oon ainut jonka kanssa on tällaisia riitojaj ollut.. Ja ollaan toisiamme ymmärretty väärin, väärinkäsitystä jne.. todellakin:)

Kerro missäpäin sun entinen.. niin kerron onko sama. Mies kun sanoi että oon ainut jonka kanssa on tällaisia riitojaj ollut.. Ja ollaan toisiamme ymmärretty väärin, väärinkäsitystä jne.. todellakin:)

Jyväskylässä? Meillä ei ollut tommoisia riitoja, mutta veikkaan että just siksi kun en edes aloittanut puhumaan noista jutuista. Oli siis treffi ilmoituksia, muita naisia ja muuta samantapaista. Tuntuu, että jos oisin alkanut taistelemaan asioista ois suhde ollu hyvinki samantapainen ko teillä.

Mulle selvis että hakee seuraa netin kautta ihan silleen, että tietokoneelle oli jäänyt auki kyseinen sivu kun menin hänen luokseen. Tekiköhän tahallaan? Joskus koitin puhua meidän suhteesta, ei vastannut mitään, käänsi kylkeä ja vaihtoi puheenaihetta. Ei olisi halunnut lopettaa suhdetta, eli hyötyjä mitä minusta sai, mutta onneksi itse tulin järkiini!

Ei ole sama. Niin en tiedä mitä huomionhakua vai ilkeyttä vai alistamista, kehuskelee että laittoin treffi-ilmoituksen, joskus jätti kertomatta, tiesin varmaan suurimman osan niistä. Vaistokin sanoi millon on ja millon ei. 12 x taisin ilmoituksen nähdä. Ivaili niistä ja kertoi hakevansa toisenlaisen.

..ja sitten sanoi ettei löydä sieltä mitä hakee, ei siellä olekaan mitään. Ja mä vaan oon mielessä kun kirjottelee ja kuvia vaihtelee:/ Ja ettei enää laittele niitä, samaa lupas enneki:)

Ei ole sama. Niin en tiedä mitä huomionhakua vai ilkeyttä vai alistamista, kehuskelee että laittoin treffi-ilmoituksen, joskus jätti kertomatta, tiesin varmaan suurimman osan niistä. Vaistokin sanoi millon on ja millon ei. 12 x taisin ilmoituksen nähdä. Ivaili niistä ja kertoi hakevansa toisenlaisen.

vittu miten sairaankuuloinen ukko!!! mitä sä siinä oikein näet? otapa ne pinkit lasit nenäsi päältä jo pois!

Mua aina ihmetyttää välillä, että mitä paskaa monet miehet ja naiset jaksaa. Kestetään ihan ihmeellsiä juttuja ja alennutaan sen kynnysmaton tasolle. Nyt niskasta itseesi kiinni ja unohdat sen tyypin. Itsesäsi sä vaan hölmön teet kun tuollaista katselet, itse me ollaan omasta onnestamme vastuussa.

Eipä oo pinkkejä laseja onneksi päässä enää. Mies kun sanoi että ei ollut varma toimiiko suhde niin pisti ranttaliksi. Ja että kun riitelen, niin alkaahan siinä jo kiinnostaan muut ja muita katsella. Katselkoonpa rauhassa:)

Tuli mieleen että mies taitaa olla epävarma itsestään? Tai saada huomiosi tuolla tapaa ja sinut mustasukkaiseksi?
Mikä ei auta tuossa tilanteessa vaan pahentaa.
Jos ei mies osaa katua vaan naureskelee tuollaiselle on parempi unohtaa koko tyyppi. Ei mun mies katsele muita kun tulee riitaa vaan puhutaan asiat keskenämme kuin aikuiset. Eikä kerro riitoja äidilleen :) Ja kaverille jos kertoo niin kertoo omankin puolen riidasta, sähän näytät muiden silmissä ihan vinksahtaneelle typerykselle jos muut ajattelee riitojen olevan vain susta kiinni.
Kyllä on vuoden suhde heikolla hapella jos muut kiinnostaa aina kun riitaa tulee, ja jos exän kanssa salaa kahvitteluja sopii niin etkai tuollaiseen mieheen luota? Kaiken jälkeen seuranhaun yms.
Jos noin huonosti kohtelee, katsele itselles parempi mies. Niitä löytyy jotka kohtelee naistaan hyvin. Tsemppiä, anna mies katselee jonkun toisen jonka saa alistettua:)

..ja että hän vois unohtaa ja sopia, mä haluan vain riidellä ja mutkistaa asioita. (kun koitin puhua suoraan, mikä oli turha veto). Siis eikö tajua, että ei tällaisia unohdeta:(

Totta kai se äijä haluu että unohdatte deitti-ilmotukset ja muun paskan että voi jatkaa samaa hommaa. Ei tuollaista pysty jatkamaan ja unohtamaan, ei vaikuta et mies olis sitoutunut millään tasolla suhteeseen.

Pelimies, löytääköhän tää tyyppi joskus naisen jonka kans ei tuu riitaa;) Tuollasen pitäs löytää nainen jolla kiinnostas muut miehet yhtä paljo.. Se vaan että sekopäät ei halua ku kilttejä naisia, ei ne katselis itse toista samanlaista..

Sori nyt vaan mutta jos sun sanallinen ulosantisi on yhtä sekavaa ja jaarittavaa kuin tekstisi niin enpä ihmettele ettei mies halua keskustella kanssasi yhtään mistään.

Sori nyt vaan mutta jos sun sanallinen ulosantisi on yhtä sekavaa ja jaarittavaa kuin tekstisi niin enpä ihmettele ettei mies halua keskustella kanssasi yhtään mistään.

Niin no sekö mielestäsi oikeuttaa tuollaiseen kohteluun ja tekemisiin? Ja en ole väittänyt että ei halua keskustella kanssani yhtään mistään. Taisit ymmärtää lukemasi väärin? Teksti on varmasti sekavaa, aika väsynyt olo.

Yhteistyössä