Mitä pitäisi tehdä, mutta kuitenkin palstailet?

"vieras"
Juon aamukahvin rauhassa ja sitten alan siivoamaan ja tekemään ruokaa. Olishan tuon homman voinut jo aloittaa, mutta nautin tästä rauhasta kun kerrankin lapset jossain muualla ja saan juoda kahvini ilman häiriöitä.

Ei tässä ole nyt mitään. Äsken kävimme kaupassa, imuroin vähän, laitoin tulet uuniin.
Nyt vaan hengaillaan hetki, kuunnellaan tulen rätinää, kunnes koittaa ruuanlaiton aika.

"elovena"
Minä teen itse asiassa montaa asiaa: imetän viikon ikäistä vauvaa, katson uutisia ja syön 1v8kk tytön tarjoilemaa "ruokaa".. :D niin ja palstailen. Kohta esikoisen kanssa kaupungille kaupoilla ja apteekissa pyörähtämään. Jätetään isä ihmettelemään vauvaa.. :)

Kohta vois alkaa siivoamaan, ois myös kasa silitettäviä vaatteita. Voisi myös alkaa tekemään jotain ruokaa - muttei ole pakko, kun on vielä hernekeittoa jääkaapissa, niin sitäkin voidaan tänään syödä. En ota stressiä mistään näistä vaan nautin ensimmäisestä vapaapäivästä pitkän työputken jälkeen. Näitä vapaapäiviä kun on 2, niin ehtii kaiken tehdä myös huomenna. :cool:

Laittaa paikkoja kuntoon, käydä suihkussa, pukeutua ja pukea muksut uloslähtöä varten. Ehkä pakata taaperon uimakamat ettei isänsä tarvi niitä etsiä kotiuduttuaan.

Nyt kuitenkin vaan imetän vauvaa ja palstailen.

Mitä sinun pitäisi tehdä juuri nyt, mutta olet kuitenkin palstalla?

Minun pitäisi olla oikeasti koulun lopputyön parissa, muttaku puuduttaa jo. :D
Eikös sen lopputyön pitänyt olla jo valmis eilen puoleenpäivään mennessä? :D
Mullekin käy tollasta toisinaan. Tänne vaan jumiutuu niin helposti. Välillä joutuu asettamaan itelleen tiukkoja rajoja tyyliin "ei palstailua ennen iltakaheksaa".

Siivota pitäs, soittaa lapselle neuvola-aika ja katella kans kouluhommia.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Poppu
Eikös sen lopputyön pitänyt olla jo valmis eilen puoleenpäivään mennessä? :D
Kyllä ehdottomasti piti olla :whistle: Mutta oli pakko siirtää vielä, kun joku hosuaja unohti, että eihän tuo lähdeluettelo pelkällä ajatuksen voimalla ole täyttynyt ja johdanto on nyt kirjoitettu, joten sinne meni - nyt odotellaan vaan koska se tulee takas! :D

Onneksi jokainen sivu oli tallennettu kirjanmerkkikansioon. Olis melko työ alkaa etsiä niitä kohtia, joita lainailin netistä.

• Tykkää
Reactions: Minni:)

Yhteistyössä