The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei taas..Mie olin unohtanut että olin lupautunu tänään ostoksille :snotty: Siis miten huono muisti voi olla et unohtaa lähteä ostoksille?!? No, onneks miulle soitettiin ajoissa, ehdin aamupalan nielaista ja sit menoks.. :)
Ku tulin kotiin, syötiin ja katottiin Sherlock Holmes ja kakkosta ollaan kattomas. Ahh, Jude Law..:heart:
Löysitkö mitään :)
Mulla meni päivä töissä. Keskiviikkona viimeksi ollut kun oli tuota sairauslomaa :D
 
Urpå kyselee taas,mitäs se tarkoittaa jos telkkarias on ulkoinen kovalevy....ja onko kaikissa telkuissa nykysin tallenus mahdollisuus..? tyhmiä kysymyksiä mutten kehtaa siellä kaupassakaan kysyä,olin vaan niinkuin tietäsin kun äijä selitti ja mistään en mitään tajunnut:D
 
Urpå kyselee taas,mitäs se tarkoittaa jos telkkarias on ulkoinen kovalevy....ja onko kaikissa telkuissa nykysin tallenus mahdollisuus..? tyhmiä kysymyksiä mutten kehtaa siellä kaupassakaan kysyä,olin vaan niinkuin tietäsin kun äijä selitti ja mistään en mitään tajunnut:D
ei ole kaikissa tollasta mahollisuutta mutta jos on niin onhan se iso ja hyvä lisä jos voi tallentaa omalle (halvalle) tikulle tms
 
Urpå kyselee taas,mitäs se tarkoittaa jos telkkarias on ulkoinen kovalevy....ja onko kaikissa telkuissa nykysin tallenus mahdollisuus..? tyhmiä kysymyksiä mutten kehtaa siellä kaupassakaan kysyä,olin vaan niinkuin tietäsin kun äijä selitti ja mistään en mitään tajunnut:D
Kehtaahan sielläkin kysellä :)
Ja vaikka asennustakin pyytää :)

olisin samanlainen urpo kyllä telkkariostoksilla :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä