The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
mä tunnustan että oon kaikista pahoin sika, mulle ei nimittäin riitä iltalomat

tartten muutaman kokonaisen viikonlopun moporetkiin ja hirvenpyyntiin
Tuo halusi lähteä kahdeksi viikoksi turkkiin. Sanoin että joo mut saanko minä sitte myöhemmin vuorostani mennä johonkin. Ei käy sillä hän on mies ja mä nainen. Heidän kulttuurissa se kuulemma ei käy.
 
Aries 78
Riippuen tavasta lahjoa etukäteen, voi lähteä jonnekkin mistä työttöystävä/vaimo ei välttämättä riemastuis. Ja jos sinne lähtis ilman että asiasta ollaan päästy lahjomisymmärrykseen, saattais tulla tupenrapinat eikä lahjominen auttaiskaan.

Toki jos neuvottelematta lahjoo ja esittää kivaa, ja sitten tekee jotain typerää, onkin sitten oma lukunsa. Sitten on kiukkunen muija ja "hukkaan" menneet lahjat. t.lepyttelylahja pölyyntynyt vuoden sellofaanissa avaamattomana

http://2.bp.blogspot.com/-Ku8-Cdstxio/TzJ5ZGsGctI/AAAAAAAAC94/ZoLC0ZTsCUA/s1600/lastuk.JPG
Nuoruusvuisien kaveri oulusta ilmoitti tyttökaverille että vie roskat pihalle, haki varastosta repun ja ja meni junalla turkuun ruisrokkiin.. Tuli takaisin n iin tyttökaveri ei ollut moksiskaan, kysyi vain että olitkos kavereiden luona mökillä :D
 
kahvikirahvi
Nuoruusvuisien kaveri oulusta ilmoitti tyttökaverille että vie roskat pihalle, haki varastosta repun ja ja meni junalla turkuun ruisrokkiin.. Tuli takaisin n iin tyttökaveri ei ollut moksiskaan, kysyi vain että olitkos kavereiden luona mökillä :D
Mää sallin monenmoista, mutta haluan tietää mitä tapahtuu. Nyt kun on lapsi, ja äijä häviäis viikonlopuksi johonkin ilmottamatta mitään niin repisin kyllä semmoset herneviljelysmaat nenääni ettei uskokaan :D
 
Nuoruusvuisien kaveri oulusta ilmoitti tyttökaverille että vie roskat pihalle, haki varastosta repun ja ja meni junalla turkuun ruisrokkiin.. Tuli takaisin n iin tyttökaveri ei ollut moksiskaan, kysyi vain että olitkos kavereiden luona mökillä :D
Ja joku toinen olisi voinut tuossa tilanteessa pakata omat tai toisen tavarat :D
Ainakin palstan neuvojen mukaan :)
ja ihan ilman neuvojakin.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä