Nöööööööyyyyyyyyyy!!!!!Juuri nytkin iPhonella palstalla ja hyvin pelittää. Paremmin täällä toimii kun entinen android. Ja seuraava puhelinkin on iPhone
Nöööööööyyyyyyyyyy!!!!!Juuri nytkin iPhonella palstalla ja hyvin pelittää. Paremmin täällä toimii kun entinen android. Ja seuraava puhelinkin on iPhone
Nih ja pikkukoon puhelin sentään kävi vesilasissakinJuuri nytkin iPhonella palstalla ja hyvin pelittää. Paremmin täällä toimii kun entinen android. Ja seuraava puhelinkin on iPhone
Miesten kesken voisi olla eri juttuEi se pahasta ole jos miellyttävää saunaseuraa
Mä tein kanaa kermapippurikastikkeessa, lisäksi basmatiriisiä.TSIH.
Mitä ruokaa mää tekisin huomenna? En osaa päättää.
Yleensä jotain ymmärrän tietotekniikasta, mutta ehkäpä johtuen tästä ilta-ajankohdasta, ei uppoa nyt minun myyntimiehen kaaliini tämä.kirjoitat asias alareunaan ja painat reply
tuossahan olin mäkinYleensä jotain ymmärrän tietotekniikasta, mutta ehkäpä johtuen tästä ilta-ajankohdasta, ei uppoa nyt minun myyntimiehen kaaliini tämä.
Otin Screenshotin siitä ja tuossa alareunassa ei minusta ole mitään.
Aijaa.com - 11561532
mulla on näemmä joku eri versio....Yleensä jotain ymmärrän tietotekniikasta, mutta ehkäpä johtuen tästä ilta-ajankohdasta, ei uppoa nyt minun myyntimiehen kaaliini tämä.
Otin Screenshotin siitä ja tuossa alareunassa ei minusta ole mitään.
Aijaa.com - 11561532
Mää ajattelin väsätä vaan jotain mitä kaapista löytyy, en jaksa kauppaan lähteä kuitenkaan. Vaihtoehtona on kananmunakastike, soijasuikalekiusaus, soijapihvit tai sitten suikalekastike. Vaikea on valinta.Mä tein kanaa kermapippurikastikkeessa, lisäksi basmatiriisiä.
Samaa mä tein Kermapippuria saa purkista, maustettua kermaa ja on muute aika hyvää.Mää ajattelin väsätä vaan jotain mitä kaapista löytyy, en jaksa kauppaan lähteä kuitenkaan. Vaihtoehtona on kananmunakastike, soijasuikalekiusaus, soijapihvit tai sitten suikalekastike. Vaikea on valinta.
Uskon sua vaikken kanoja syökään munia vaanSamaa mä tein Kermapippuria saa purkista, maustettua kermaa ja on muute aika hyvää.
Huh, nyt on kyllä lähdettävä sinne kylmään suihkuun
Mää ajattelin väsätä vaan jotain mitä kaapista löytyy, en jaksa kauppaan lähteä kuitenkaan. Vaihtoehtona on kananmunakastike, soijasuikalekiusaus, soijapihvit tai sitten suikalekastike. Vaikea on valinta.
Millaista makukermaa?Samaa mä tein Kermapippuria saa purkista, maustettua kermaa ja on muute aika hyvää.
Eivatkos ne ole epakermoja kaikki? :O Torkeita huijauksia ja vaarennoksia kaikki tyynni?Millaista makukermaa?