onko hyvät tarjottavat 4v synttäreille? lapsia 6 aikuisia 15..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jepssss

Vieras
Prinsessa täytekakku
Prinsessa keksejä
Domino keksejä
karkkia
kinkkukierteitä
popcornia
sipsejä
coctailsiili jossa nakkeja,kurkkua,viinirypäleitä, paprikaa..juustoa

mehua,cocista,kahvia teetä.

mitä lisäisit?

Kaikilla synttäreillä missä ollaan oltu, ne "lapselliset" syötävät yleensä houkuttelee myös aikuisia ;) . Jokin suolainen piirakka ehkä lisäksi, muuten kuulostaa hyvältä.

Jos lapsivieraatkin on 4v tai alle,tarjoaisin hyvin vähän karkkia jos lainkaan. Ja coctailsiili kans kasvispainotteinen. Sipsien tilalle maissinaksuja.. meiän 3v tykkää niistä ihan älyttömästi. Tykkää kyllä sipseistäkin,mutta mä tarjoan mieluummin noita suolattomia&rasvattomia..

Musta on hyvät tarjottavat, mut ehkä tosiaan jotain suolaista vielä aikuisille, vaikka jotain savupororullia tms.

Mä en ymmärrä, et miksi pitäis kieltää herkut synttäreiltä -normiarkihan tässä on se pointti.

Musta 4-vuotissynttäreillä voi jo olla sipsejä, limua ja karkkia. Meillä muuten arkena ei niitä ole ja saa maistella niitä viikonloppuna jos niitä on ja mun puolesta saa vedellä niitä synttäreillä. Niin ja meidän 4-vuotiaalla on myös karkkipäivä lauantai, jolloin se saa jonkun pienen jutun.

Vettä, miksi juhlissa ja vaikkahan vaan kahvikylässä ei tarjota koskaan vettä? Kannussa jäillä on paljon mukavampi kun se että joutuu hakemaan itse lasin tai siihen kahvikuppiin kraanasta vettä....

[QUOTE="Vieras";27835636]Vettä, miksi juhlissa ja vaikkahan vaan kahvikylässä ei tarjota koskaan vettä? Kannussa jäillä on paljon mukavampi kun se että joutuu hakemaan itse lasin tai siihen kahvikuppiin kraanasta vettä....[/QUOTE]

vastahan oli pitkä ketju vettä tai viiniä joten vettä kun lastenjuhla kyseessä

Yhteistyössä