Sangria
Kaikkea kilttiä tiettyEli sulla iski automaattinen sensuuri, noniin nyt päästiin asiaan.. Tulee vain uteliaaksi että mitäs kirjoittelut kerta puhelin rupes sensuroimaan kirjoituksia
Kaikkea kilttiä tiettyEli sulla iski automaattinen sensuuri, noniin nyt päästiin asiaan.. Tulee vain uteliaaksi että mitäs kirjoittelut kerta puhelin rupes sensuroimaan kirjoituksia
Siis jos saunapalaa niin eikös siittä tule savusauna hyvinkin äkkiä Normi sähkökiukaalla varustettu pieni ilmastoitu koppero tuo meidän sauna, mutta isolla pesuhuoneellaOikeesti? :O Missä sä asuitkaan?
Niin pieni että melkein joutuu sylikkäin istumaan? :saint:Siis jos saunapalaa niin eikös siittä tule savusauna hyvinkin äkkiä Normi sähkökiukaalla varustettu pieni ilmastoitu koppero tuo meidän sauna, mutta isolla pesuhuoneella
NO HÖH! Ei saa huijata kun muutekin oon vähän yksinkertanen :'( Mä olin jo pukemassa, eiku siis riisumassa.Siis jos saunapalaa niin eikös siittä tule savusauna hyvinkin äkkiä Normi sähkökiukaalla varustettu pieni ilmastoitu koppero tuo meidän sauna, mutta isolla pesuhuoneella
Sylikkäin joutuu juu, ja jos aikaa lauteilla makoilla niin sitten päällekkäin.. Suihkussakin pitää seinäävasten ollaNiin pieni että melkein joutuu sylikkäin istumaan? :saint:
Sylikkäin joutuu juu, ja jos aikaa lauteilla makoilla niin sitten päällekkäin.. Suihkussakin pitää seinäävasten olla
Iso pesuhuone on hyväSiis jos saunapalaa niin eikös siittä tule savusauna hyvinkin äkkiä Normi sähkökiukaalla varustettu pieni ilmastoitu koppero tuo meidän sauna, mutta isolla pesuhuoneella
Jokaisella on oma unirytminsä ja unentarveMie taijan lähtee nukkumaan jo..suihkussa kävin mut miten lie niin kuuma tuli yhtäkkiä, pitääkö miun nakuna nukkuu et vähän viilenis??
Öitä kuitenkin, kauniita unia..:kiss:
Ja joo, tosiaan taitaa Sagria olla tääl vähän enemmän ku mie..minuu jo vanhuus painaa sen verran että alkaa väsyttää jo aikaseen..vähä myöhempään jos valvon niin aamusta tulee rankka..oon niinku persiille ammuttu karhu jos väärään aikaan herättää..
HaittaakseSylikkäin joutuu juu, ja jos aikaa lauteilla makoilla niin sitten päällekkäin.. Suihkussakin pitää seinäävasten olla
Siinä vaiheessa, jos muksut puskee samaan saunaanHaittaakse
Ei taida
Juuri nytkin iPhonella palstalla ja hyvin pelittää. Paremmin täällä toimii kun entinen android. Ja seuraava puhelinkin on iPhoneOon himoinnu sellaista mut tällä nyt vielä mennään
Ei se pahasta ole jos miellyttävää saunaseuraaHaittaakse
Ei taida
Oon pitkään miettinyt tota Tapatalkkia tuolta AppStoresta.aifounilla on kyllä nätti palstailla, varsinkin takatalk appsilla
sen taitaa saada kalaksiinkin
Mites noi äijien saunaillat?Sylikkäin joutuu juu, ja jos aikaa lauteilla makoilla niin sitten päällekkäin.. Suihkussakin pitää seinäävasten olla
no eiköpä tuo kolmen taalan väärti lieneOon pitkään miettinyt tota Tapatalkkia tuolta AppStoresta.
Onko hintansa fäärti?
Juodaan kaljaa ja istutaan nätisti vierekkäin saunassaMites noi äijien saunaillat?
kirjoitat asias alareunaan ja painat replyMenin sitten latamaan tuon Tapatalkin 2,70 e, mutta miten siinä vastataan viestiketjuun? :O
TosiaanSiinä vaiheessa, jos muksut puskee samaan saunaan