Sangria
Oon himoinnu sellaista mut tällä nyt vielä mennäänSitten vika on puhelimessa. iPhööni se pitää olla
Oon himoinnu sellaista mut tällä nyt vielä mennäänSitten vika on puhelimessa. iPhööni se pitää olla
Se yrittää suojella mua selkeesti. et riittää jo kirjoittelutTietenkin! Sehan on alypuhelin!
Ei väärin ole että sinua meiltä suojelee se puhelinSe yrittää suojella mua selkeesti. et riittää jo kirjoittelut
Ei väärin ole että sinua meiltä suojelee se puhelin
Eli sulla iski automaattinen sensuuri, noniin nyt päästiin asiaan.. Tulee vain uteliaaksi että mitäs kirjoittelut kerta puhelin rupes sensuroimaan kirjoituksia
ärsyttävää kun just kirjoittamassa jotain pidempää juttua ja lähettämässä sitä, niin tää päättääkin heittää ulos
mulle toi olis marginaalinen haitta
ärsyttävää kun just kirjoittamassa jotain pidempää juttua ja lähettämässä sitä, niin tää päättääkin heittää ulos
Tällainen, sain joskus lahjaksi yheltä nuoremman nuoruuden hellultaMillanen olis ollut vaaleanpunanen
sankulla on alkanut puhelin juonittelemaan ja tytöt kävi porukalla suihkussaHei vain hei, kyllä huomas töissä että oli maanantai.. Mutta onneks seuraavaan on taas viikko aikaa niin ehtii kasata ittensä ennen sitä
Mitäs tänne kuuluu?
öitä :kiss:Kyllä tää lähtee nyt nukkumaan...ei vaan jaksa...:'(
Öitä kaikille!
Unia.Kyllä tää lähtee nyt nukkumaan...ei vaan jaksa...:'(
Öitä kaikille!
Määkin tarviin suihkua :Osankulla on alkanut puhelin juonittelemaan ja tytöt kävi porukalla suihkussa
läpsäytänkö sullekkin vauhtia niinkö niille toisillekkin?Määkin tarviin suihkua :O
Ai jai :OMääkin tarviin suihkua :O
Mie panin saunan palamaan, voit käydä siellä suihkussaMääkin tarviin suihkua :O
Kyllä kiitos :saint: Tuutko aamulla pesemään, tänään taidan vaan sihauttaa yhden ja syödä suklaataAi jai :O
Tulenko pesemään selän?
Oi sauna! Vielä parempi. Ainoo mikä mua nykysessä asunnossa harmittaa, on ettei ole omaa saunaa :|Mie panin saunan palamaan, voit käydä siellä suihkussa
Aamulla sitten.Kyllä kiitos :saint: Tuutko aamulla pesemään, tänään taidan vaan sihauttaa yhden ja syödä suklaata
Polttaahan se pitää, harvassa rivitalossa oma savusaunaOi sauna! Vielä parempi. Ainoo mikä mua nykysessä asunnossa harmittaa, on ettei ole omaa saunaa :|
Mut älä hei polta koko saunaa, se kiukaan pesän sytyttäminenki varmaan riittäis että tulis lämmin :saint:
Oijoi, sauna olis kiva. Rentouttaa kivasti ja tulee uni paremmin.Mie panin saunan palamaan, voit käydä siellä suihkussa
Oikeesti? :O Missä sä asuitkaan?Polttaahan se pitää, harvassa rivitalossa oma savusauna