Peyote
Mun kyllä tekis vähän mieli tulla. En lupaa. Ku toisaalta en tiedä, jos on ihmisiä, jotka ei ilahdu mun näkemisestä. Tai jos en kehtaa.
älä nyt. mä ainakin ilahdunMun kyllä tekis vähän mieli tulla. En lupaa. Ku toisaalta en tiedä, jos on ihmisiä, jotka ei ilahdu mun näkemisestä. Tai jos en kehtaa.
NusnusEi pysty kyllä tammikuussa... :/ Mutta joskus toiste kylläkin.
Olis hauskaa nähdä kyllä.älä nyt. mä ainakin ilahdun
KAIKKI on tervetulleita.saako tulla miittinkiin vaikka kirjoittelenkin täällä aina harmaana,vai onko tää vaa ny joku mustien oikeus? ..kiinnostais tulla,eikä matkakaan ole ongelma,kun helsingissä asun
Ihan kuten haluaa.Ilman lapsia?
Joo, kunhan osaa käyttäytyä.KAIKKI on tervetulleita.
Kääk... Yritetään.Joo, kunhan osaa käyttäytyä.
Tuskin mäkään jatkoille pääsen, enkä päässyt viimeksikään, mutta kivaa oli silti.Hehe olisi hienoa! Siis nähdä ihmiset nimimerkkien takana. En vaan pääse jatkoille....
HMM no pitääpä miettiä. Alko jo jännittääTuskin mäkään jatkoille pääsen, enkä päässyt viimeksikään, mutta kivaa oli silti.
Mukaan vaan demdem!
Mitä helvettiä. Miittiä ilman minua järjestämässä. Täältä lähetään matkaan jos kakaralle vahti löydetään.
Kyyti kyydistä? ;DMä voisin kans tulla, jos kyytiä olis tarjolla. Yösija kyl omasta puolesta löytyy
[video=youtube;6zXDo4dL7SU]http://www.youtube.com/watch?v=6zXDo4dL7SU[/video]Minulla on toisen nettisivuston miitti 2.2. en uskalla kahteen tulla noin lähekkäin :snotty: