"vieras"
kUDIN MYÖS??Minulla vain muutama olut (eikä olutta edes tee mieli.)
Mutta viineissä löytyy...
kUDIN MYÖS??Minulla vain muutama olut (eikä olutta edes tee mieli.)
Vinkkuu sitten =) *skool*Minulla vain muutama olut (eikä olutta edes tee mieli.)
Skool.Vinkkuu sitten =) *skool*
Vesi maistuu yleensä mullekin, mutta juustonaksut haisee varpaanvälille, joten... sorryyyMulla on vettä ja juustonaksuja
Hyvää iltaa =) *tsup*Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27816044:Päivää Tsih
Meinaatko koko putelin? Ei kestäis mun pää.........Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27816050:tollanen olis juomavalmiina, mutta joisko vaiko eikö jois. :O
Minulla taitaisi kestää.Meinaatko koko putelin? Ei kestäis mun pää.........
ei oo sitä pääongelmaa.Meinaatko koko putelin? Ei kestäis mun pää.........
hehe, taitaa olla sama täällä...Ilman muuta ihan milloin muulloin vain, mutta nyt on mun elämäni ensimmäinen palstaperjantai =) Anna mä nautin edes siitä
Mitä on vadelmakimara??No miulla on kuoharia ja vadelmakimaraa.
Oluessa menee tumma ,että jos sitä on tarjolla, ni maistuu. =)
Ei ole kirkas eikä kova olokaan - ainakaan mullaMinulla taitaisi kestää.
Mutta vintillä on lapsia ja vaikka mies ja teinit niistä luvanneet olla vastuussa niin silti...
ei kirkkaiden eikä kovien ilta.
hehe löysitte tänne hajun perusteella?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27816044:Päivää Tsih
Toivon, että Nukkumasa löytää sut ja vie lempeästi mukanaan illan mittaan unten maille =)Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;27816094:hehe, taitaa olla sama täällä...
ja *häpeää syvästi* hörpäisin juuri lasillisen mustikkamehua.
en tiedä enää kauanko sitä nukkumasaa olen odottanut (yli vuorokausi nyt vähintään), mutta siis tänään päädyin taas tämmöiseen paikkaan unta odottelemaan...yötyö katsos testoman, niin siitä kärsii koko palstakanttura koko lomansa ajan jos hyvin käy.
Tai sitten nauttii, parhaan kykynsä mukaan huuooohh.
no sitä luultavasti toivoo jo moni kyllä se masa kaikille lopulta tulee, usko on vahvaToivon, että Nukkumasa löytää sut ja vie lempeästi mukanaan illan mittaan unten maille =)
Mitä viinejä yleensä juot?Minulla vain muutama olut (eikä olutta edes tee mieli.)
Edes yksi lasillinen?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27816309:
ei osaa päättää.
jos sitä nyt voi käyttämiseks sanoa kun kerran parissa vuodessa ottaa ja toisen kerran suunnittelee.Luulin, että päätön ei käytä alkoholia
Yksi lasi valkkaria meni jo kurkusta alas, enempää ei mee tänään
Ja sit kun otat, pistät ihan ranttaliksi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27816453:jos sitä nyt voi käyttämiseks sanoa kun kerran parissa vuodessa ottaa ja toisen kerran suunnittelee.