no saikko nukuttua?Täällä taas
no saikko nukuttua?Täällä taas
Sain juu,ei se kuitenkaan vielä tasoittunut mutta onneksi saa aamulla nukkkua pitkäänno saikko nukuttua?
semmosta se on....Saa taas kuulla mitä kaikkea tekee väärin..no, iteppä kerjäsin ja jospa siitä jotain oppis.
Jokos ruoka tulella?semmosta se on....
Nam!potut on jo, kanat menee ihan kohta
Täällä katseltiin tänään viileää VenlaaPitänee lähteä kattomaan Risto Räppääjä ja polkupyörävarasta..tuntuu olevan lasten tän hetken lemppari vaikka yleensä ne kattoo vaan piirrettyjä.
:OOhhoh, mulla on joku perskärpänen vauvapalstalla vaikka mä en siellä edes ole :O
nyt on muutamana päivänä ollut lukematon määrä vauvapalstalta kävijöitä mun blogissa ja tuntuu, että sama henkilö siellä riehuu mun blogista...ja taas siellä on linkitetty. Ei se mua nyt haittaa mutta ihmettelen vain, että kenes aamumuroihin mä taas olen pissinyt
Heippatihei :wave:Heippatiheijjaa! Näytän täällä lapsille esimerkillisen yh-isän mallia, kun samalla palstailen kännykällä sohvalla maaten ja välillä käyn kääntämässä pannulla olevia kanoja.
Joo, saman oon kokenu. Niillä ei ole muuta elämää vissiin sittenyt on muutamana päivänä ollut lukematon määrä vauvapalstalta kävijöitä mun blogissa ja tuntuu, että sama henkilö siellä riehuu mun blogista...ja taas siellä on linkitetty. Ei se mua nyt haittaa mutta ihmettelen vain, että kenes aamumuroihin mä taas olen pissinyt
Joku on vaan kateellinennyt on muutamana päivänä ollut lukematon määrä vauvapalstalta kävijöitä mun blogissa ja tuntuu, että sama henkilö siellä riehuu mun blogista...ja taas siellä on linkitetty. Ei se mua nyt haittaa mutta ihmettelen vain, että kenes aamumuroihin mä taas olen pissinyt
Tilulilulei pk :kiss:Heippatiheijjaa! Näytän täällä lapsille esimerkillisen yh-isän mallia, kun samalla palstailen kännykällä sohvalla maaten ja välillä käyn kääntämässä pannulla olevia kanoja.
Näköjään. Meilläkin oli kanaaOnks tänää joku yleinen kana ja broileri päivä
Munkin kohta pitänee alkaa palstailemaan kännyllä kun pitääs noita poikia päästää kuulemma koneelle. Pojan läppäris jotain häikkää ku ei mokkula enää kelpaa.Heippatiheijjaa! Näytän täällä lapsille esimerkillisen yh-isän mallia, kun samalla palstailen kännykällä sohvalla maaten ja välillä käyn kääntämässä pannulla olevia kanoja.
Heippatiheijjaa! Näytän täällä lapsille esimerkillisen yh-isän mallia, kun samalla palstailen kännykällä sohvalla maaten ja välillä käyn kääntämässä pannulla olevia kanoja.