Seksin harrastaminen pesemättömänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27814355]Kuule, tiedän kyllä miten välttää tulehdukset, joten ei tarvitse infota.[/QUOTE]

Hyvä jos tiedät. Kuulosti vaan niin erikoiselta että vältän Vti:t sillä että peseydyte ennen seksiä. Ei se pesu auta mitään tässä asiassa.

[QUOTE="Vieras";27814391]Hyvä jos tiedät. Kuulosti vaan niin erikoiselta että vältän Vti:t sillä että peseydyte ennen seksiä. Ei se pesu auta mitään tässä asiassa.[/QUOTE]

Totta kai se auttaa, se vähentää bakteerien määrää siellä alapäässä. Ja bakteerit sen tulehduksen aiheuttavat.

Tuskin moni nainen kovin riemuissaan ottaa suuhun kullia jota ei oo viikkoon pesty... On tullu tuollaanen vastaan ja siinä kyllä sen hajun takia halut minkäänlaaseen seksiin lopahtaa todella nopiaa. Eikä tuo mies tajunnu pesukehootuksen jälkeen, että sitä omaa hygieniaansa vois ehkä parantaa. Ei, vaan sama meno jatku. Hyi helvetti.

Joo, en mäkään ota riemuissani suuhuni kullia, jota ei ole pesty viikkoon. Mutta sellaisen, jota ei ole pesty päivään, voin kyllä aivan hyvin ottaa.

[QUOTE="...";27814485]Samaa mieltä. Ei ihme, ettei saa, jos kokoajan miettii että miltä haisee ja miltä näyttää.[/QUOTE]

Päinvastoin, kun on puhdas, ei tarvitse miettiä, vaan voi antautua nautinnolle.

• Tykkää
Reactions: VesperV
[QUOTE="...";27814485]Samaa mieltä. Ei ihme, ettei saa, jos kokoajan miettii että miltä haisee ja miltä näyttää.[/QUOTE]

Hah. Sellaset jotka ei ollenkaan mieti miltä ne haisee tai näyttää, saa tyytyä kaltaistensa seuraan.

• Tykkää
Reactions: VesperV

Ei kai se saaminen niin tärkeetä ole. Nykyään vaan ollaan niin ahneita, että mikään ei riitä.

Tuli mieleen että en kyllä ole koskaan seurustellut semmoisen ihmisen kanssa joka ei viikkoon pesisi itseään, eli aamulla tai illalla meidän perheessä käydään suihkussa, joten aikaisempaan lisäten, ei ole mitään tarvettä pyytää toista peseytymään, kun ihan puhdas on ja seksin jälkeen on mukava käydä suihkussa yhdessä, ei ennen.

Jos toinen ei huolehtisi hygieeniastaan niin en todellakaan päästäisi lähellenikään, mutten ala ihan hysteeriseksi tuon puhdistamisen kanssa.

[QUOTE="vieras";27814501]Ei kai se saaminen niin tärkeetä ole. Nykyään vaan ollaan niin ahneita, että mikään ei riitä.[/QUOTE]

Kyllä mulle on. Itse en näe mitään järkeä harrastaa seksiä, jos ei saa.

Tuli mieleen että en kyllä ole koskaan seurustellut semmoisen ihmisen kanssa joka ei viikkoon pesisi itseään, eli aamulla tai illalla meidän perheessä käydään suihkussa, joten aikaisempaan lisäten, ei ole mitään tarvettä pyytää toista peseytymään, kun ihan puhdas on ja seksin jälkeen on mukava käydä suihkussa yhdessä, ei ennen.

Ei vehje ihan puhdas ole, jos alkaa olla kulunut vuorokausi pesusta, ja siinä lähes vuorokauden aikana on vessassa käyty useastikin.

en koe olevani niin likanen jos aamulla ja illala itteni pesen. pikapanoja, jep ei tule mietittyä tarviskos tässä pesulle juost ensin. ootas kulta ehtki niin käväsen peseen.... perus puhtaus ku o nkunnossa luulis kummimmin olevan hajuja? ainakan ole huomannu. seksiä.

Mä veikkaan että ap:n aloitus liitty enemmänkin siihen että alapääpesuketjussa jotkut ihmettelivät että peseekö joku itsensä joka päivä.

Sen lisäksi että palstan keskusteluissa ei ole mitenkään harvinaista että joku sanoo käyvänsä pesulla vain tyyliin joka kolmas päivä eikä todellakaan tee mitään alapesuja koska se on muka hygienianeuroottista....

[QUOTE="...";27814530]Eli sellaisten, jotka nauttivat seksistä ja saavat joka kerta. Sopii hyvin :)

Aika kamalaa olisi joutua hommiin jonkun hysteerisen ukon kanssa, joka paniikissa etsisi suihkua heti kun alkaa tehdä mieli.[/QUOTE]

Se, että pitää itsestään huolta ja on puhdas, on kohtelista. Jos meinataan harrastaa seksiä, likaisuus antaa todella välinpitämättömän kuvan, sen kuvan, että ei välitä yhtään siitä toisesta. Jos sellainen innostaa, niin siitä vaan, mutta mua ei ainakaan innosta.

Mulla ei ole mitään seksiongelmia, johtuu varmaan siitä, että ei pääse pahat hajut häiritsemään. Normaalisti ihminen kyllä kavahtaa lian hajua ja välttää sitä. Välttääkseen infektioita.

[QUOTE="...";27814537]Kyllä mulle on. Itse en näe mitään järkeä harrastaa seksiä, jos ei saa.[/QUOTE]

Melko itsekästä. h e t i m u l l e k a i k k i
(Itse en toisaalta pohdi seksiä järkevyysperiaatteella ollenkaan)

Se, että pitää itsestään huolta ja on puhdas, on kohtelista. Jos meinataan harrastaa seksiä, likaisuus antaa todella välinpitämättömän kuvan, sen kuvan, että ei välitä yhtään siitä toisesta. Jos sellainen innostaa, niin siitä vaan, mutta mua ei ainakaan innosta.

Mulla ei ole mitään seksiongelmia, johtuu varmaan siitä, että ei pääse pahat hajut häiritsemään. Normaalisti ihminen kyllä kavahtaa lian hajua ja välttää sitä. Välttääkseen infektioita.

Ihmisen seksuaaliseen haluun kuuluu feromonit siinä kuin eläimilläkin.
Puolisokin valitaan usein hajun perusteella, vaikka sitä ei itse ehkä tiedosta.

[QUOTE="vieras";27814561]Melko itsekästä. h e t i m u l l e k a i k k i
(Itse en toisaalta pohdi seksiä järkevyysperiaatteella ollenkaan)[/QUOTE]

Jos kerran molemmat saavat, niin Mitä itsekästä siinä on, kerro toki.

[QUOTE="...";27814537]Kyllä mulle on. Itse en näe mitään järkeä harrastaa seksiä, jos ei saa.[/QUOTE]

Niin, en minäkään. Mutta en näe myöskään järkeä harrastella sitä jonkun sellaisen kanssa, joka ei sen vertaa viitsi, että pesisi alapäänsä.

[QUOTE="vieras";27814544]Ei vehje ihan puhdas ole, jos alkaa olla kulunut vuorokausi pesusta, ja siinä lähes vuorokauden aikana on vessassa käyty useastikin.[/QUOTE]

Eipä ton heppi ole millekään haissut, eikä kuvottanut minua. Jatkan siis hänen kanssaan intiimiä kanssakäymistä oli sitten käynyt suihkussa tahi ei :)

[QUOTE="vieras";27814579]Ihmisen seksuaaliseen haluun kuuluu feromonit siinä kuin eläimilläkin.
Puolisokin valitaan usein hajun perusteella, vaikka sitä ei itse ehkä tiedosta.[/QUOTE]

Ilmeisesti mielestäsi feromonit ovat sama kuin likaisuus.
Hajun persteella valitaan, esimerkiksi niinkin, että pahat hajut karkoittavat. Haju ja likaisuus kertoo, ettei toinen ole ihan terve.

Mitä ihmettä sun värkki oikein erittää, jos on likainen ja haiseva heti muutama tunti suihkun jälkeen?!?

[QUOTE="...";27814600]Mitä ihmettä sun värkki oikein erittää, jos on likainen ja haiseva heti muutama tunti suihkun jälkeen?!?[/QUOTE]

Niinkö mä sanoin? En sanonut. Kyse on siittä, ettei porukka pese itseään edes päivittäin, ei edes sitä alapesua.

[QUOTE="...";27814700]No teksteistäsi tässä ketjussa kyllä saa sellaisen käsityksen, että vaikka päivittäin käyt suihkussa, niin jos ei ennen seksiä pese värkkiä, haisee se niin pahalle lialle, että toinen osapuoli "kavahtaa" hajua ja homma jää siihen.[/QUOTE]

Joo kannattas lukea tarkemmin ja keksiä vähän vähemmän.

Yhteistyössä