* S i s u s t u s k u v i a *

[QUOTE="Hanna";27675792]Hitsi, aloin miettimään pitäskö munkin maalata noi meidän lavat vielä valkosiks... Äh, miks laitoit tän kuvan, nyt mun on ehkä pakko purkaa koko yläkerran aula että saan kaikki lavat maalattua. :D Harmaaksi vahaaminen oli toinen vaihtoehto mikä mulla oli mielessä. Meillä siis tällainen ratkasu näiden lavojen kanssa yläkerrassa. :)





Matto on vähän rullalla, mutta kokonaisuudesta saa käsityksen kuitenkin. :D[/QUOTE]

Kiva idea :) Maalilla saa muutettua koko hommaa toisen näköiseksi. Mä maalaisin valkoiseksi varmaankin.
 
"Anne"
tärkeintä on se, että omistaja tykkää siitä :)
Epämukavaahan se olisi, jos ympäristönsä pitäisi laittaa kaikkien muiden makujen mukaisesti. Ja niinhän se menee, että yhdelle kun kumartaa niin toiselle pyllistää. Eli ihan sama mitä tekee, jollekkin ei kelpaa, parempi vain mennä niin, että oma napa lähin napa, niin tekee ainakin itsensä onnelliseksi.
 
"Aika tavaran kaupitsee.."
Jo aikaa sitten löyty kirppikseltä tämmönen 'tassutarjotin' mikä lie. No sehän passaakin tiskipöydälle vedenkeittimen alle ja keitin on helppo nykästä kaapin alta esiin.




(Käy hyvin kuluneelle tiskipöydälle.. remppaa ootellessa...)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
"Aika tavaran kaupitsee.."
Jo aikaa sitten löyty kirppikseltä tämmönen 'tassutarjotin' mikä lie. No sehän passaakin tiskipöydälle vedenkeittimen alle ja keitin on helppo nykästä kaapin alta esiin.
Tytölle kun tätä selitin niin katsoi mua vähän 'vinosti'. Ei kumminkaan sanonut mitään. Selvästikään hän ei ole sisustajatyyppi :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä