Valita ja vastaa itsellesi MitäsNyt-tyyliin!

• Viestiketjun aloittaja Legend
  • Ensimmäinen viesti
Legend
Aihe:
"Jätin 5 kuukauden ikäisen vauvani autoon siksi aikaa, kun hain lähikaupasta maitoa. Teinkö väärin? Kokemuksia? "

Vastaukset:

-Hullu! Auto ois voinut syttyä vaikka palamaan!
-Pakko olla provo!
-Porvoo!!
-Meilläkin JuscaPetteri jää aina autoon jos kipaisen nopeesti postista hakemassa Meandi-paketit. Hyvin on mennyt.
-LS-ilmo muuten lähti.
-Kyllä mua niin paljon v*tuttaa kun tuommoiset saa lapsia ja sitten on meitä, joille ei lasta suoda vaikka oltais niin paljon vastuuntuntoisempia vanhempia..
-Joo mäkin oisin jättänyt, mut perheparkkiin oli parkkeerannut autonsa joku urpo eläkeläispönde niin oli pakko mennä toiseen kauppaan.

Legend
"Vinkkejä miten pärjätä 20 eurolla 2 viikkoa? Neljä lasta ja mies ja minä."

-Menisit töihin, sossupummi!
-Eikö miehes voi maksaa mitään? Mä en tajua tuommoisia järjestelyjä että on sun rahat ja mun rahat..
-Osta kulutusmaitoa ja lantraa sitä, litrasta tulee kolme litraa rasvatonta maitoa.
-Koska lapsilisät tulee?
-Just joo. Huono provo.
-LS ilmo lähti.

yyyyy
"Apua, aika varattuna aborttiin :("

-vittu olisit ehkäissyt, pässi!
-vittuako nussit sitten, ääliö!
-voi ei, pitäisi katkaista munasarjat ja poistaa kohtu samalla!
-Jumala rankaisee vielä!
-kaikilla olisi oikeus elää, kuinka saatatkaan!
-miten voit olla niin tyhmä, että teet sen painostuksen takia - jätä se sika!
-ja ikää oli?
-hahahhahha :D
-Voi ei, tsemppiä!

• Tykkää
Reactions: Jeppuli78
Legend
"Vinkkejä miten pärjätä 20 eurolla 2 viikkoa? Neljä lasta ja mies ja minä."

-Menisit töihin, sossupummi!
-Eikö miehes voi maksaa mitään? Mä en tajua tuommoisia järjestelyjä että on sun rahat ja mun rahat..
-Osta kulutusmaitoa ja lantraa sitä, litrasta tulee kolme litraa rasvatonta maitoa.
-Koska lapsilisät tulee?
-Just joo. Huono provo.
-LS ilmo lähti.
-Meillä ainakin on pakastin täynnä hirven ja peuran lihaa, puolukoita, mustikoita, sieniä, kalaa, kuusenkäpyjä, mansikoita, raparperia, omenoita jnejnejne.
-Huhhuh. Onneks ei oo tommosia ongelmia. Menisit töihin ja lopeta se valittaminen.

Legend
"Oonko läski? Mitat 176cm/45kg. On kuva"

-No huhhuh, ihan jäätävä läski.
-Kauheet silmäpussit sulla. Ootko ajatellut tehdä niille jotain?
-Aikamoiset selluliittireidet. Oot selkeesti ns. laiha läski.
-Ihan kauheeta, miten sä voit olla tuon kokoinen? Mä olin esikoisen syntymän jälkeen noin paksussa kunnossa.
-No et todellakaan oo mikään läski, haloo!
- No onhan se, taidat ite olla oikea sotanorsu!
-Porvoosta päivää.

töpseli
"Mielipiteitä nimestä Hjördis Kukkakeiju Ahuhaa?"

-Annatte, jos tykkäätte.
-Ihan kauhee nimi. En antais omalle lapselle.
-Pakko olla provo. Ei kukaan anna tollasta nimeä lapselleen.
-Miettikää nyt vähän, kun annatte näitä nimiä lapsillenne, kun sitten toiset lapset kiusaa koulussa.
-Kauhean huonoa käytöstä arvostella noin toisten rakkaudella antamaa nimeä. Minusta on aivan ihana nimi.
-Meilläkin on pikku-Hjördis. <3
-Ehdotan vaihtoehdoksi nimeä Jessica Chasca Chihara Rihanna. Mitä mieltä ap?
-Eihän tollasta nimeä ole. Katsoin juuri nimipalvelusta. Provo!
-Ap tässä. Me niin rakastetaan tota nimeä ja meidän tyttö näyttää ihan siltä. Lapsi on ihan Hjördiksen oloinen ja näyttää söpöltä Kukkakeijulta. Ahuhaa nyt vaan kuulosti hyvältä tohon perään.
-Ainahan lapsi voi 18v täytettyään vaihtaa nimeä.

• Tykkää
Reactions: aamuetana
No kukkuu, muutkin mukaan?
Kysymys: "Mies lähti viemään roskia 10 min sitten, ei ole tullut vieläkään takaisin. Pitäisikö jo huolestua?"

Vast:
-Se pettää sua!
-JSSAP!
-Ai mitä toi JSSAP tarkoittaa?
-Riippuu siitä asutteko omakotitalossa vai kerrostalolähiössä.. Varmaan siellä mamulähiöissä saakin jo huolestua jos ei heti takaisin tule. Ties mikä mahmutti sen on kolkannut. Meillä ei tarvitse huolestua vaikka roskisreissut venähtäisivät miten pitkiksi, mut me asutaankin sentään Laajavuoressa.
-Siis eikö teillä lajitella roskia?! Vastuutonta! Toivottavasti teillä ei ole lapsia!
- Mun eksä teki kanssa noin, myöhemmin paljastui että se kävi höyläämässä yhtä Pirjoa vaikka olikin muka viemässä roskia. Sun miehes tekee varmasti samaa, ihan selkeet merkit on.
-Voi ei :( Jaksuja ap!

"vieras"
Apua, mitä tehdä, kun lapsi saa pahoja raivokohtauksia?

- Onneksi minun lapseni käyttäytyvät aina mallikkaasti
- Huh, onneksi nuo vuodet ovat jo ohi ja lapset on isoja
- Pahoinpiteletkö lapsiasi, vai miksi he huutavat?

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Legend
"Voi ei! Mies soitti töistä ettei pääsekään tulemaan ajoissa kotiin. Ei me sitten päästykään tänään kauppaan :("

-Sulla sentään on mies. Mulla kuoli just kumminkaiman serkku pääsyöpään, koira jäi meteoriitin alle, auto tipahti sillalta jokeen ja sydämestäkin tuntuu ottavan. Että pienet on murheet jollakin.
-Voi v*ttu miten avutonta. Mikset pääse sinne kauppaan ihan itsekses??
-Se pettää sua!!
-Provo. Ei kenenkään miehet oo tähän aikaan enää töissä.
-Mikset pääse kauppaan? Kyllä mäkin vaan pääsen joka päivä kauppaan vaikka mulla ei oo autoa, kauppaan on 70 kilometriä linnuntietä yhteensuuntaan ja olen alaraajahalvaantunut. Hiihtämällä kuule pitää vaan mennä, ei auta sossut eikä miehet. Asiat on kuule tasan niin hankalia kuin miksi ne tekee.
-Oisit sanonut sille miehelles että se joko tulee tai ei tartte tulla enää ollenkaan. Meillä ei tuommoinen peli vetelis.
-Niin just. Oisko kannattanut vähän miettiä minkälaisen ukon kanssa niitä pentuja alkaa vääntämään?!

Legend
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27809248:
1# Paljonko pitää maksaa satasen haalarista jos se on 50% alessa?

2# siis lasket ensin paljon on puolet tosta ja sit otat sen toisen puolen pois. ihan päässälasku 60€

3# Daiju! Se lasketaan 100x50%/0,5 eli hinta on 45€.

4# Eiks kukaan osaa auttaa????

5# laske laskimella

6# No miten muka?

7# :headwall:
8# Käytä sitä GOOGLEA, idiootti! Huoh.

Nössösöö
Aloitus: "Miehen kanssa tänään 4 vuotta täynnä! <3 Kävimme syömässä ja rakastelimme. Pakko sanoa, että ollaan niin onnellisia!"

Vastauksia:
Mömmeliisa: Ihanaa. Aina kiva lukea iloisista ihmisistä! :)
Pyppi: Juu kivaahan se on ekat neljä vuotta. Kohta ukko pettää kuitenkin, niin munkin teki.
Tumppulainen: Etkö ole kuullut sanonnasta se kenel onni on se onnen tunkekoot PERSEESEEN!?
hamraa kurhata: Vetelin ukkoos viime yönä ;)
Punahöyhen: Mist tommosii miehii saa?
Vierailijainen: *lässynlässynlää*
Hajuherne: Onnea!
Deeku: Täällä kateus rehottaa selvästi..
Totuuden turpa: Painu hei v'ttuun!

1# Saatan ehkä ensi viikolla saada varastoapulaisen pestin ja nyt iski kauhea talokuume. Mistä pankista irtoaa pienimmällä korolla 750000 euron laina? Minkä kokoisia lainoja teillä on?

2# Porvoon säätöpankista.

3# No et todellakaan saa mistään. Meillä on nettotulot yhteensä 38000€/kk eikä uskallettu ottaa kuin kolmen euron laina. Takaajat tarvittiin.

4# Meillä on noilla tuloilla samankokoinen laina ilman takaajia. Muista laskea nuohous ja jätemaksut lyhennyksen päälle.

Legend
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27809296:
1# Saatan ehkä ensi viikolla saada varastoapulaisen pestin ja nyt iski kauhea talokuume. Mistä pankista irtoaa pienimmällä korolla 750000 euron laina? Minkä kokoisia lainoja teillä on?

2# Porvoon säätöpankista.

3# No et todellakaan saa mistään. Meillä on nettotulot yhteensä 38000€/kk eikä uskallettu ottaa kuin kolmen euron laina. Takaajat tarvittiin.

4# Meillä on noilla tuloilla samankokoinen laina ilman takaajia. Muista laskea nuohous ja jätemaksut lyhennyksen päälle.
:D
Tykkäisin jos oisin musta ;)

Fy
Muija on kasvissyöjä. Uuden vuoden kunniaks se pamautti, että meidän perheessä lihan syönti on sitten loppu. Oon tässä funtsinu, mitä teen. Apuja?

- Tee itte ruokas, iso mies!
- Ostat, tietysti, lihaa itsellesi, jos et kasviksista tule kylläiseksi. Syököön muu perhe vaimosi laittamaa ruokaa.
- Jos et osaa itse laittaa ruokaa, tilaa joka päivä maukkaan perhepitsan ja syöt sen yhtä aikaa muiden syödessä kasviksia.
- Jätä tommonen muija!

yyyyy
"Harrastin seksiä 30 kertaa kuussa ilman ehkäisyä, voinko olla raskaana *kuva nega(??)testistä*?

-Et sitten osaa tulkita edes testiä?
-Oletko 14v?
-Selkee nega
-Hei mä nään siinä jtn, onnea, ihquuuuuuuu <3
-Hei meillekin tulee vauva vaikka kaikki oli negaa, eikä pantu ollenkaa!
-Selkee nega!
-Toivotaan että tuo nega plussaksi muuttuu, onnea!
-Porvoosta päivää, toivottavasti sulla ei ole lapsia :(

• Tykkää
Reactions: Salla07
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Nössösöö;27809283:
Aloitus: "Miehen kanssa tänään 4 vuotta täynnä! <3 Kävimme syömässä ja rakastelimme. Pakko sanoa, että ollaan niin onnellisia!"

Vastauksia:
Mömmeliisa: Ihanaa. Aina kiva lukea iloisista ihmisistä! :)
Pyppi: Juu kivaahan se on ekat neljä vuotta. Kohta ukko pettää kuitenkin, niin munkin teki.
Tumppulainen: Etkö ole kuullut sanonnasta se kenel onni on se onnen tunkekoot PERSEESEEN!?
hamraa kurhata: Vetelin ukkoos viime yönä ;)
Punahöyhen: Mist tommosii miehii saa?
Vierailijainen: *lässynlässynlää*
Hajuherne: Onnea!
Deeku: Täällä kateus rehottaa selvästi..
Totuuden turpa: Painu hei v'ttuun!
:LOL: :LOL:

Legend
"Onks kaupat tänään auki?"

-Joo on. Porvoossa.
-Ainakin meidän Siwa on auki.
-Just, nytkö on sitten kaikki kaljat jo juotu? Kannattaisko vähän hillitä sitä ryyppäämistä.
-Haloo! Tänään on sunnuntai!
-Ai tuliks lapsilisät tänään?
-Mä en tajuu tämmösiä ihmisiä joitten elämän suurin ongelma on se onks kaupat tänään auki! Voisitte vähän miettiä niitä kaupan kassojakin, millon ne saa perheittensä kanssa olla jos aina pitää olla töissä? Ai niin, eihän teitä kiinnosta kun ootte kultalusikka suussa syntyneitä.
-www.aukioloajat.com
-Peesi!

yyyyy
"Mieheni on koko ajan äkäinen - apuja pliiis :("

-Olisit miettinyt kenen kanssa lähdet suhteeseen!
-Teitkö sitten lapsiakin sen kanssa???
-Tuliko sulle jotenkin yllätyksenä tämä äkäisyys, ette tutustuneet sitten yhtään ja ollenkaan ennen suhdetta?
-Kannattas erota...
-Mä voin ottaa sun miehesi!
-Tuostako jaksat mätkättää, ihme räpäakka
-Miesparka ;(
-Ja kerrot sen täällä, koska?
-Aha.

"Onks kaupat tänään auki?"

-Joo on. Porvoossa.
-Ainakin meidän Siwa on auki.
-Just, nytkö on sitten kaikki kaljat jo juotu? Kannattaisko vähän hillitä sitä ryyppäämistä.
-Haloo! Tänään on sunnuntai!
-Ai tuliks lapsilisät tänään?
-Mä en tajuu tämmösiä ihmisiä joitten elämän suurin ongelma on se onks kaupat tänään auki! Voisitte vähän miettiä niitä kaupan kassojakin, millon ne saa perheittensä kanssa olla jos aina pitää olla töissä? Ai niin, eihän teitä kiinnosta kun ootte kultalusikka suussa syntyneitä.
-www.aukioloajat.com
-Peesi!
:D

1# Autoista jotain tietäviä paikalla? Mulla on ongelmana kääntyminen kun auto vaa menee suoraan. Onkohan moottorissa joku vika?

2# No käännä niitä eturenkaita!

3# Mä yritin kyllä mutta en millää jaksa ja kädet tuli likasiksi.

4# Täh, miten niin likasiksi??? :O

5# No ku yritin kääntää sitä eturengasta.

6# Ratista käännät.

7# Ratista just joo varmaan. Eiks sillä laiteta bensaa tankkiin?

8# Naiset + autoilu = katastrofi.

• Tykkää
Reactions: njp ja aamuetana

Yhteistyössä