The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
No hyvä että on tsekattu. Tosin jos ajattelee miten hurja toi sun pökrääminen on asiana, niin se aikuisiän diabetes on monta muuta asiaa "parempi" kun sen kanssa voi oppia suht helposti elämään.
Lekurit on sitä mieltä että se hyvänlaatuista asentohuimausta. Ja mulla saattaa tuo skolioosikin olla osasyy kun selkälihakset on tosi kovilla tuon kieron selän takia :D 25asteen s mutka siellä. Hartiat myös aina jumissa..
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27806070:
Kertokaas mitä sitä tekis iltapäivä ruoaksi,kun kohta puoliin alkaa tulla koululaisia kotia :D
Mää yritän kans keksiä mitähän hyvää kasvismössöä sitä keksis ohra-riisin kanssa. Lyö pää ihan tyhjää.
 
Viela pitaa exan kanssa sopia muutama seikka, kuten esim. etta han ei voi minulta kysymatta luvata lapselle, etta vie taman suunnilleen puoleksi vuodeksi ulkomaille asumaan... :headwall: Aargh. Kaikkea sita kuuleekin.

Mutta ainakin olen itse tehnyt paatokseni, kuinka haluan asumisjarjestelyni tehda ja alkanut toimenpiteisiin. Ja niihin ei kuulu se, etta Tytar Nro 1 muuttaisi ulkomaille isansa luo tassa vaiheessa.
 
Viela pitaa exan kanssa sopia muutama seikka, kuten esim. etta han ei voi minulta kysymatta luvata lapselle, etta vie taman suunnilleen puoleksi vuodeksi ulkomaille asumaan... :headwall: Aargh. Kaikkea sita kuuleekin.

Mutta ainakin olen itse tehnyt paatokseni, kuinka haluan asumisjarjestelyni tehda ja alkanut toimenpiteisiin. Ja niihin ei kuulu se, etta Tytar Nro 1 muuttaisi ulkomaille isansa luo tassa vaiheessa.
minkä ikäisestä lapsesta on kyse
 
Viela pitaa exan kanssa sopia muutama seikka, kuten esim. etta han ei voi minulta kysymatta luvata lapselle, etta vie taman suunnilleen puoleksi vuodeksi ulkomaille asumaan... :headwall: Aargh. Kaikkea sita kuuleekin.

Mutta ainakin olen itse tehnyt paatokseni, kuinka haluan asumisjarjestelyni tehda ja alkanut toimenpiteisiin. Ja niihin ei kuulu se, etta Tytar Nro 1 muuttaisi ulkomaille isansa luo tassa vaiheessa.
oho :O Aikamoisia lupauksia!!
 
Sangria
Eikö sitä saa korjattua mitenkään sitä mutkaa?
Ei pysty, jotain selkärangan suoristusleikkauksia tehään vasta kun mutka on todella paha, yli 50astetta. Siin avataan koko selkä ja väännetään ruoto väkisin suoraan :x tai niin suoraan kuin on mahollista saada ilman riskejä :D mun tapauksessa ei voi tehä muutakuin pitää hyvää huolta vatsa ja selkälihaksista. Senkin takia mä treenailen ettei enää pahenis..20v tuo mutka oli 10astetta, nyt tuo 25..
 
Ei pysty, jotain selkärangan suoristusleikkauksia tehään vasta kun mutka on todella paha, yli 50astetta. Siin avataan koko selkä ja väännetään ruoto väkisin suoraan :x tai niin suoraan kuin on mahollista saada ilman riskejä :D mun tapauksessa ei voi tehä muutakuin pitää hyvää huolta vatsa ja selkälihaksista. Senkin takia mä treenailen ettei enää pahenis..20v tuo mutka oli 10astetta, nyt tuo 25..
:O nyt tuli paha mieli että siulla tommonen riesana
 
Ei pysty, jotain selkärangan suoristusleikkauksia tehään vasta kun mutka on todella paha, yli 50astetta. Siin avataan koko selkä ja väännetään ruoto väkisin suoraan :x tai niin suoraan kuin on mahollista saada ilman riskejä :D mun tapauksessa ei voi tehä muutakuin pitää hyvää huolta vatsa ja selkälihaksista. Senkin takia mä treenailen ettei enää pahenis..20v tuo mutka oli 10astetta, nyt tuo 25..
:hug: tsemppiä reenaamiseen

aika rankkaa olis jos ihan oikeesti pitäis tehdä niinkuin mä joskus toivotan eli että "terästä selkärankaan"
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä