D
dfdf
Vieras
No pitäiskö sitä kehittää omaa työtänsä johonki suuntaan jos liksa on noin huono? Valintakysymyksiä...
Mielestäni 2000 e/kk nettona ei ole huono liksa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No pitäiskö sitä kehittää omaa työtänsä johonki suuntaan jos liksa on noin huono? Valintakysymyksiä...
Miten sairaanhoitaja voi kehittää työtään?Tarkoitan siis rahallisesti, muutoin sitä toki voikin kehittää.
Ja juu, valintakysymys, jotkut tekee töitä muunkin kuin rahan takia.
Terv. toinen sh joka pelastaa ihmisten henkiä joka päivä.
No esim. hakeutuu sellaseen paikkaan töihin jossa parempi liksa on tai hoitaa tiettyjä vastuualueita yksikössään ja neuvottelee henkilökohtaisen palkanlisän?
Oletko mahdollisesti hoitoalalla töissä?![]()
Olen, samoin mieheni. Itse teen keikkaa ja mieheni ihan kokopvduunissa, viime vuoden brutto n. 60 000e eli kyllä se lähemmäs 4000 on tullut nettona / kk.
Juuri oli jossain vaurastumisesta kertovassa artikkelissa, että yleensä ne jotka rikastuu ei kulutakaan sitä rahaa kovin paljon. Eli "köyhillä" todellakin on se käsitys että rikkaita on ne jotka ostaa ja ostaa.. Niinhän se rahan määrä kasvais meillä kaikilla, jos oltas turhaan tuhlailematta!
Suomessa on kovat verot, mutta ei nyt noin kovat. 6000ekk = 72 000e vuodessa, ja vaikka laskee kovimmalla kunnallisverolla (21,5% esim. kiteellä), kirkkoon kuulumisella ja ilman mitään vähennyksiä niin vero%:ksi tulee enintään 35%. Tuohon päälle eläkemaksut, niin tulee 41%, jolloin nettona jää 3600e. Aika paljon enemmän kuin vain 3000e. Tietysti jos tahallaan pitää ennakonpidätystä ihan liian korkeana niin voi tuon saada käteen, mutta sitten tuleekin ihan hitosti palautuksia.
On meitäkin, joilla veroprosentti hipoo 50%.
Kerro lähemmin. Mikä on koulutuksesi? Missä teet keikkaa ja miten paljon? Missä miehesi on töissä ja millä koulutuksella, mikä hänen työnkuvansa on? Ja tarkoittaako 60 tonnia vuodessa siis yhden henkilön tuloja?
No mä tienaan kanssa 4500/kk ja juuri eilen tuli uusi verokortti kotiin ja veroprosentti on 28.5%
Asuntolainan vähennykset, työmatkavähennykset ym alentaa sitä prosenttia mukavasti.
Ja siltikin varmasti jälleen kerran vähän yläkanttiin on tuokin prosentti.
Joka ikinen vuosi olen saanut palautusta 1000 - 2000