Mut pitäis yrittää lähekkäin monta kertaa kaataaEmmää kyl ihan nuin vahva oo et lentäisit tollee
Mut pitäis yrittää lähekkäin monta kertaa kaataaEmmää kyl ihan nuin vahva oo et lentäisit tollee
No voidaan tehä sit ne mutanaamiot toisillemmeniimpä, ja saatan olla niin painava että saan kiskottua tollasen höyhensarjalaisen samaan liemeen
Mulle mulle. Laitatko postitse?Mä voin lahjottaa pois näistä tisseistä... Pienemmät olis kivemmat!
mitäpä sitä ei tekis ihon hyvinvoinnin eteenNo voidaan tehä sit ne mutanaamiot toisillemme
Mulla ei ole menkkoja oikein koskaan. Hätäavuksi kävisi vaikka vessapaperiAh, noh, päätä vaan kehiin Enpä tuota ajatellu. Itellä ku on suht tarkat, ja muutenki tiiän millo ne on alakamassa, nii sit vaan kuletan mukana.
hmmmmm.....Mut pitäis yrittää lähekkäin monta kertaa kaataa
Juuh..pitää siis ottaa kokovartalo mutanaamiomitäpä sitä ei tekis ihon hyvinvoinnin eteen
Vai kaatoaMut pitäis yrittää lähekkäin monta kertaa kaataa
TokiMulle mulle. Laitatko postitse?
Maksan tietty pk:t
Kuulostaa hyvältäVai kaatoa
Näinpä juuri Mulla ne ikävä kyllä vielä onMulla ei ole menkkoja oikein koskaan. Hätäavuksi kävisi vaikka vessapaperi
no eikait siellä mutalammikossa ole muita kuin kokovartalohoitojaJuuh..pitää siis ottaa kokovartalo mutanaamio
Pitää riisuu painivaatteet veks! eihä se muute onnistuno eikait siellä mutalammikossa ole muita kuin kokovartalohoitoja
menisivät vain hienot vetimet piloille, aatamin ja eevan asussa vaan niin onnistuu parhaitenPitää riisuu painivaatteet veks! eihä se muute onnistu
Olis mullakin ilman pillereitäNäinpä juuri Mulla ne ikävä kyllä vielä on
Aivan niinmenisivät vain hienot vetimet piloille, aatamin ja eevan asussa vaan niin onnistuu parhaiten
Maksan pikkukaupunkilaisella?Mulle mulle. Laitatko postitse?
Maksan tietty pk:t
Määki haluun :Omenisivät vain hienot vetimet piloille, aatamin ja eevan asussa vaan niin onnistuu parhaiten
Ja luin taas väärin: painkillereitä... Jeps.lähen reenaaman painiliikkeitä vällyjen väliin
öitä
Öitä :kiss:lähen reenaaman painiliikkeitä vällyjen väliin
öitä
Öitälähen reenaaman painiliikkeitä vällyjen väliin
öitä
Arvasin tuonMaksan pikkukaupunkilaisella?
Ja sanoit sen silti :xmas:Arvasin tuon