G: Sinun ja miehesi nettopalkat + montako lasta?

• Viestiketjun aloittaja wayne rooney
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="tiina";27799524]Miten olette saaneet asuntolainan maksettua noin nuorena?[/QUOTE]

Oli pesämunaa kertynyt vanhempien avustuksella (laillisesti) ja ostettiin halvalla ja rempattiin itse.. Kerrankin olimme kaukaa viisaita.

---
Mies 1500e ja minä n. 500e nyt ja sitten, kun palaan hoitovapaalta töihin niin oma palkkani 1000e eli tulot nousee viidellä sadalla pian. Yksi lapsi ja toinen toiveissa. Sitten olisi perhe koossa. + lauma karvaisia lapsia löytyy :)

vvoeras
Minä saan 1300 - 1600 euroa
Mies saa 1500 euroa

Kaksi lasta. Eikä tule enempää, mutta se nyt ei rahasta johdu, vaan siitä, että en halua. Odottelen jo sitä aikaa, että nuo kaksi on isompia ja minulla aikaa tehdä taas omia juttujani.

vvoeras
[QUOTE="harmaana";27802671]Kyllä. Ihan normaalit mun mielestäni.[/QUOTE]

Kuule, vähän jos laajemmin miettisit sitä, mikä on ihmisistä "normaali palkka". Aika monelle se on noin 2000 euroa. ;)

"vieras"
[QUOTE="harmaana";27802693]Miksi sua naurattaa? Molemmilla meistä on oman alan normipalkat.[/QUOTE]

Ok.
Ja ala on?

Ovatkohan kaikki muut kuitenkin ymmärtäneet netto=verojen jälkeen. Hitonmoinen palkka 5000e käteen. Vaan mitäpä tavallinen maisteri moisista tietäisi..

ei omalla
[QUOTE="vieras";27799512]Ihan mielenkiinnosta: millä alalla nettotulot noin paljon, 6000e? Siis verojen jälkeen? Yritysjohtaja? Kaupungin virkamiesjohto? Yrittäjä?[/QUOTE]

Yrittäjä on. Tulot riippuu tietty siitä miten paljon töitä tekee. Mies kyllä tosiaan tekee töitä 60-80h viikossa parin viikon lomaa lukuunottamatta, että ei ihan "ilmaitteeksi" tuo raha tule tilille.

njooh...
mulla 25e ja miehellä 10000000000000e 9 lasta...hohhoijaa,ketä kiinnosta kenenkään tulot?! Ihme elvistelyä tämmöset gallupit..."mä tienaa 4000e/kk,mies saman verran. Lapsia 6 jokainen töissä hekin kaikki töissä. Meillä siis on rahua.."

Yhteistyössä