Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ONKO tollasia aikuisia olemassa? Jos on, niin onneks en oo ikinä törmännyt tyyppeihin!!!![]()
No herranjestas, toivottavasti kukaan ei oikeasti VIHAA tuollaisia pariskuntia!Pientä ärsytystä överiksi menevä hempeily muiden seurassa saattaa minussa aiheuttaa, mutta ei mitään rajuja tunteita.
Tuota mätsäävän pukeutumisen ärsyttävyyttä (saati vihan herättämistä?!) en kyllä yhtään ymmärrä. Kyllä mieheni kravatti ja minun pukuni on usein mätsätty yhteensopiviksi. Olen pitänyt sitä täysin normaalina asiana, erityisesti sellaisissa juhlissa, joissa esiinnymme nimenomaan pariskuntana, eli esimerkiksi jossain muodollisessa tilaisuudessa, jossa toinen on toisen avecina. Ja mitä vanhojen pariskuntien samanlaisiin tuulipukuihin tulee, en ole ikinä ymmärtänyt, miksi siitä pitäisi kenenkään ulkopuolisen ottaa pulttia. Hyväntahtoinen naureskelu on eri asia.![]()
ONKO tollasia aikuisia olemassa? Jos on, niin onneks en oo ikinä törmännyt tyyppeihin!!!![]()
Mulla on suvussa tällainen pari ja nuo ton jutun kuvaukset ovat jopa lieviä tähän pariskuntaan verrattuna. Ja ei ole mikään juuri rakastunut pari vaan ovat olleet jo yli 5 vuotta yhdessä. Tässä pariskunnassa jopa toinen osapuoli suuttuu jos toinen kutsuu häntä etunimellä eikä "kullittele".
Tuo mätsäävä pukeutuminen on jostain 80-luvulta "mätsäävine verkkareineen". Kuka sellaiseen nykyään enää edes törmää?
Kyllä meilläkin miehen kravatti valitaan aina mun puvun värin mukaan. Ei se mitään mätsäävää pukeutumista kuitenkaan ole.