Flamingossa ikäeraja "vastakkaisen sukupuolen pukuhuoneisiin" 12v!!! Voiko mielestänne kuitenkaan 11v tyttöä päästää

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
isänsä kanssa miesten puolelle? Rinnat jo kuppikokoa B ja hieman on hentoa karvoitustakin ilmaantunut. Kuitenkin siellä tietysti on hankalat ne suihku-sauna-pukkarisysteemit. Pistäisitkö isän kanssa miesten puolelle kun se on sallittua vai yksinään naisten puolelle? Itse olen viimeisilläni raskaana kotona sillä välin kun käyvät tuolla uimassa huomenna lomareissulla.
 
kfkfkf
no en päästäis miesten puolelle... Miks miesten pitäis nähdä lapsesi ja miks lapsen pitäis nähdä alastomia miehiä :O

Kyllä mun poika on käynyt jo 8 vuotiaasta saakka ihan itsenäisesti miesten puolella
 
[QUOTE="vieras";27797820]Entä tietääkö kukaan voiko Flamingossa käydä suihkussa/saunassa uimapuku päällä? Jos voi niin ongelmaahan ei sitten ole miestenkään puolelle menossa.[/QUOTE]

Missään saunassa ei saa käydä uimapuku päällä.
Suihkussa käydään ilman uimapukua hygienia syistä, ja saunassa ei käydä uikkarit päällä, sillä kloori on myrkyllistä lämmetessä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27797820]Entä tietääkö kukaan voiko Flamingossa käydä suihkussa/saunassa uimapuku päällä? Jos voi niin ongelmaahan ei sitten ole miestenkään puolelle menossa.[/QUOTE]

ei tullut mieleen, että voi se olla niille muille miehille/pojillekin kiusallista jos murrosikäinen tyttö pyörii joukossa? Että ei se uimapuku tytön päällä ongelmaa poista.
 
Saraldo
Säännöissä sanotaan, että alle 10-vuotiaat on ok vastakkaisen sukupuolen alueella, ehdoton ikäraja on 12. Jotenkin ymmärrän, että tuo 12 tarkoittaa siis erityistapauksissa, että jos vaikka lapsi ei sairauden tai vamman vuoksi pärjää yksin. Eikä niin, että "normaali" 12-vuotias voisi mennä sinne vastakkaiselle puolelle.
 
eevee
siis camoon nyt. 12v, jos siis ns normaali lapsi, niin todellakin pärjää yksin naisten puolella. missä pumpulissa nykyisin lapsia kasvatetaan, en ymmärrä. ite ku oli muksu niin jostain 6-7v saakka osasi sellaisia asioita mitä nykyään tuntuu ettei edes esiteinit osaa.
 
kfkfkf
Mun 11v ei edes haluaisi mennä toiselle puolelle... Haluaisko sun tyttö siis mennä sinne teinipoikien sekaan :O

Mulla tosin poikia vain, mutta edes 8v, kohta 9v ei haluaisi mennä tyttöjen puolelle
 
Iso P
[QUOTE="vieras";27797859]Jännittää äitiä ja tyttöä vieras kylpylä jne. Mutta eiköhän siellä kuitenkin selviä. Ehkä kuitenkin parempi siellä naisten puolella, vaikka ikäraja sallisi miestenkin puolelle menon?[/QUOTE]

Niin. No, tuon ikäisen pitäisi kuitenkin jo pärjätä pukuhuoneen ja suihkun puolella itsekseen. Ja onhan siellä muita aikuisia, joilta voi pyytää apua jos ei pärjää. Ehdottomasti omalle puolelleen vaan lapsi. Tuon ikäisenä minä olin jo kauan käynyt yksin uimahallissa.
 
fkohld
Hyi saatana, tää on taas jonkun pedofiilin fantasia, ei normaali äiti kirjoittelisi tyttärestään tuollaisia yksityiskohtia yleiselle palstalle!! Älkää ruokkiko pedaria!
 
"vieras"
Miten ei muka 11 vuotias selviäisi yksin kylpylässä???? Kyltit ja ohjeet on joka paikkaan ja samoin toimitaan kuten missä tahansa uimalassa peseytymisen ym. suhteen. Ei kai tuon ikäinen tyttö käy kotonakaan saunassa isän kanssa.
 
"vieras"
Käytkö sä sun tytön kanssa aina kotonakin suihkussa? Kyllä 11 v pärjää. Ok, jännittää, mutta jännitykseen ei kuole. On tärkeää että sun tyttö saa kokemuksia siitä että pärjää itsekseen ja jännityksen voittamisesta. Jos petaa kaiken valmiiksi, jää paitsi terveistä pärjäämisen kokemuksista.
 
"vieras"
Käydään kotona koko perheellä saunassa. Sitä jännittää mennä yksin naisten puolelle. Huoh. Yksi vaihtoehto on mun vaappua mukaan, pääsiskö maksutta seuraksi sinne pukkarin puolelle? Kotipuolessa käy uimahallissa kaverin kanssa, mutta tuo on aivan vieras ja uusi paikka. Nuo murrosiän merkit kyllä mietityttää ja mielellään ei ilman uikkaria ainakaan...
Ehkä luotamme hänen pärjäävän siellä naisten puolelle yksin!!! Ehkä siellä on jotain yleisiä säilytyslokeroita, joihin voi isän kanssa yhdessä laittaa tarvikkeensa?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27797934]Käydään kotona koko perheellä saunassa. Sitä jännittää mennä yksin naisten puolelle. Huoh. Yksi vaihtoehto on mun vaappua mukaan, pääsiskö maksutta seuraksi sinne pukkarin puolelle? Kotipuolessa käy uimahallissa kaverin kanssa, mutta tuo on aivan vieras ja uusi paikka. Nuo murrosiän merkit kyllä mietityttää ja mielellään ei ilman uikkaria ainakaan...
Ehkä luotamme hänen pärjäävän siellä naisten puolelle yksin!!! Ehkä siellä on jotain yleisiä säilytyslokeroita, joihin voi isän kanssa yhdessä laittaa tarvikkeensa?[/QUOTE]

Siis oletko ihan tosissasi ettei tyttö pärjää?! Sääntöjen mukaan tyttö ei saa mennä miesten puolelle. MIten tyttö ei osaisi laittaa tavaroitaan säilytyslokeroon? Kannattaako koko uimalaan lähteä, jos tytöllä ja sulla noin jännittää ja hermostuttaa?
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"vieras"
[QUOTE="vieras";27797952]Siis oletko ihan tosissasi ettei tyttö pärjää?! Sääntöjen mukaan tyttö ei saa mennä miesten puolelle. MIten tyttö ei osaisi laittaa tavaroitaan säilytyslokeroon? Kannattaako koko uimalaan lähteä, jos tytöllä ja sulla noin jännittää ja hermostuttaa?[/QUOTE]

Joo alkaa tuntua et ehkä parempi jättää väliin :/
Ja tytöllä on ADHD mikä myös vaikuttaa.
 
"vieras"
Ok... Oli hölmö idea edes miettiä moista...
Selvitämme vielä asiaa ja jos se naisten puoli tuntuu liian hankalalta niin jätämme kokonaan väliin ja keksimme jotain muuta, vaikka Heureka-käynti.
 
itese
itse kävin nuorena ukin kansa paljon uimassa,taisin vikan keran olla miestenpuolella joskus 6-7v sitten vaikka jännittikin menin yksin naistnpuolelle mutta onneks olin puhelias ja kyllä naiset oli ihan kivoja sit
 
ihmettelee
[QUOTE="vieras";27797820]Entä tietääkö kukaan voiko Flamingossa käydä suihkussa/saunassa uimapuku päällä? Jos voi niin ongelmaahan ei sitten ole miestenkään puolelle menossa.[/QUOTE]

Sinua ei siis haittaa että tyttö näkee aikusten miesten seisovat munat?
 
Eipähän nuo Flamingon pukuhuone-, suihku- ja saunatilat eroa millään tavalla normaalista uimahallista. Kyllä ehdottomasti 11-v. menee oman sukupuolen tiloihin, jos ei todellakaan tuon ikäisenä selviä yksin pukukopissa ja suihkussa niin sitten ei kannata mennä ollenkaan. Heureka on ihan hyvä vaihtoehto.
 
sdcf
Tuntuisko mukavalta jos sulla oliskin 12 vuotias poika isänsä kanssa Flamingon miestenpuolella ja sinne yhtäkkiä tuliskin samanikäinen tyttö. Kyllä ois varmasti noloa puolin ja toisin! Jos oma tyttösi ei pärjää naistenpuolella yksin 11-12 vuotiaana niin ei pidä laittaa miestenpuolelle siksi että te tahdotte, kun siellä saattaa olla joitain samanikäsiä jotka eivät todellakaan ole ok sen kanssa että saunotaan samanikäisen eri sukupuolta olevan teinin kanssa nakuna. Tuskin itekkään tykkäisit jos tytön kanssa oisit pukkarissa vaihtamassa vaatteita ja menossa suihkun puolelle kunnes yhtäkkiä joku teinipoika siinä vieressä kyttää... Ihan vaan kun ei se meijän Matti kuitenkaan pärjää miestenpuolella yksin..

Ei pidä aina ajatella vaan ja ainoastaan sitä omaa napaa.
 

Yhteistyössä