7v pojan temppuilu. Hermot menee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minea"

Vieras
kyseessä siis yleensä hyvin kiltti poika. Koulu sujuu loistavasti ( ekaluokka ) siellä käyttäytyy moitteettomasti. Kotona ihan hirveä. Kiusaa 6v siskoaan jatkuvasti, kiukkuaa, huutaa, raivoaa, heittelee tavaroita. Elämässä ei ole tapahtunut mitään suuria muutoksia. Ihan ydinperhe ollaan ja paljon olen kotona lasten kanssa ja koko perhe touhuaa yhdessä. Varsinkin nyt joululoma ollut vaikea. Menee ihan ympäri seiniä. Ulkoilee, leikkii, rakentelee legoja . Yhtään ei ole joululomalla pelannut tietokonepelejä, koska niistä menee ihan sekaisin. Muutenkaan ei pelaa kuin kerran viikossa hiukan. Jos pojan kanssa on kaksistaan, niin kaikki sujuu loistavasti. On kuin enkeli. Koko perheen kanssa on kuin kauhukakara!!! Joulupöydässä käyttäytyi niin huonosti, että superlempeä kummisetäkin suutui ja passitti jäähylly :( Missä minun kiltti suloinen poika on? En enää tiedä mitä tehdä. Annetaan niin paljon aikaa, rakkautta ja rajoja kuin vain voidaan miehen kanssa antaa. Ei vaan jaksa tuota temppuilua!

[QUOTE="Vieras";27795145]Sitä samaa ilmassa täälläkin. 6-vee ihan mahdoton ja ylikiukkuinen koko ajan. Itse oon ajatellut et tämä on taas joku vaihe![/QUOTE]

onko tätä vaihetta sitten seuraavat 10v? apua!

Kuitenkin esikoisesta kyse.

todellakin kuin meillä. 7 v ekaluokkalinen poika ja ihan helisemässä oltu hänen kanssaan koko joululoma, kaikki käytöstavat hävinneet, kitisee ja jäkittää vastaan joka asiassa. jokin vaihe?! ? itsenäistymistä. on niin iso mutta kuitenkin pieni vielä. mussu ei oikein itekään tiedä miten pitää olla. heitti mua naamaan just isolla angry birdsilla ja siitäkös molemmat raivostui. nyt on ulkona purkamassa pahimpiaan ...

[QUOTE="Vieras";27795145]Sitä samaa ilmassa täälläkin. 6-vee ihan mahdoton ja ylikiukkuinen koko ajan. Itse oon ajatellut et tämä on taas joku vaihe![/QUOTE]

Samma här! Pelikonsoli lähti hyllylle, koska lisää selkeästi kiukkuisuutta ja agressiota.

todellakin kuin meillä. 7 v ekaluokkalinen poika ja ihan helisemässä oltu hänen kanssaan koko joululoma, kaikki käytöstavat hävinneet, kitisee ja jäkittää vastaan joka asiassa. jokin vaihe?! ? itsenäistymistä. on niin iso mutta kuitenkin pieni vielä. mussu ei oikein itekään tiedä miten pitää olla. heitti mua naamaan just isolla angry birdsilla ja siitäkös molemmat raivostui. nyt on ulkona purkamassa pahimpiaan ...

no niin! Juurikin niin kuin meillä. Onneksi ei olla yksin, vaikka hermoja vaatii kaikilta. Tuyntuu vaan, että ei enää pysty edes puhumaan pojalle normaalisti kun aina tekee jotain typerää ja saa olla huutamassa. Osaa tuo meidän 6v tyttökin temppuilla kyllä. :O meidän perhe-elämä on yhtä huutoa!

Sama meno täällä ja tätä olen ihmetellyt koko joululoman. Huh, millainen kiukkupussi tuosta aivan normaalista 7v:stä on tullut. Itse en ole keksinyt syyksi mitään muuta kuin arkirutiinien (koulun, ip kerhon) päättymisen, joulujännitys yms. Koitan tässä vaan rakastaa ja rajoittaa kaikista tyhmimpiä pojan temppuja. Tänään ison kiukuttelun ja keskustelun jälkeen ehkä pientä käännettä parempaan ja vielä tässä on lomaa jäljellä. Ainakin nyt ensimmäisen kerran "teki tikusta asiaa" ja tuli "tyhmän äidin viereen". :)

[QUOTE="Minea";27795121]kyseessä siis yleensä hyvin kiltti poika. Koulu sujuu loistavasti ( ekaluokka ) siellä käyttäytyy moitteettomasti. Kotona ihan hirveä. Kiusaa 6v siskoaan jatkuvasti, kiukkuaa, huutaa, raivoaa, heittelee tavaroita. Elämässä ei ole tapahtunut mitään suuria muutoksia. Ihan ydinperhe ollaan ja paljon olen kotona lasten kanssa ja koko perhe touhuaa yhdessä. Varsinkin nyt joululoma ollut vaikea. Menee ihan ympäri seiniä. Ulkoilee, leikkii, rakentelee legoja . Yhtään ei ole joululomalla pelannut tietokonepelejä, koska niistä menee ihan sekaisin. Muutenkaan ei pelaa kuin kerran viikossa hiukan. Jos pojan kanssa on kaksistaan, niin kaikki sujuu loistavasti. On kuin enkeli. Koko perheen kanssa on kuin kauhukakara!!! Joulupöydässä käyttäytyi niin huonosti, että superlempeä kummisetäkin suutui ja passitti jäähylly :( Missä minun kiltti suloinen poika on? En enää tiedä mitä tehdä. Annetaan niin paljon aikaa, rakkautta ja rajoja kuin vain voidaan miehen kanssa antaa. Ei vaan jaksa tuota temppuilua![/QUOTE]

Minusta meidän koululaisen kiukuttelukin on vain suloista. Hänen suloiset kasvot kurtussa herättää lähinnä halun rutistaa <3 en tiedä miksi.

pojalla ei ollut mitään uhmaa tms. pienenpänä,mutta 7-8 v. oli ihan mahdoton,räyhäämistä,kiukuttelua,kaupasta varastelua ja ilkivaltaakin. Tämän kauden jalkeen ollut taas mukava,murrosikäisenäkin mukava ja kiltti.

[QUOTE="Silkkis";27795574]Minusta meidän koululaisen kiukuttelukin on vain suloista. Hänen suloiset kasvot kurtussa herättää lähinnä halun rutistaa <3 en tiedä miksi.[/QUOTE]

Ja sitten ihmetellään, miten niitä mummojenpotkijoita sikiää.

Uusimmat

Yhteistyössä