Jauheliha pilalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi hitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi hitto

Vieras
Otin eilen illalla pakastimesta 700 g jauhelihapaketin sulamaan pöydälle, tarkoituksena paistaa se vielä eilisiltana. No, nukahdin sitten sohvalle ja heräsin kymmeneltä tänään. Lienee pilalla nyt se jauheliha? Laitoin sen jääkaappiin herättyäni mutta taitaa nyt sitten mennä koiralle.

Kysymys kuuluu, tekisittekö siitä vielä ruokaa?

Onko se 700g paketti sellainen valmispakkaus muovirasiassa vai tuoreena pakastettua? Nuo vakmispakkaukset on jo kertaalleen pakastettua lihaa, itse en niitä enää kotona pakastaisi ja sulattelisi...

[QUOTE="Vieras";27789850]Onko se 700g paketti sellainen valmispakkaus muovirasiassa vai tuoreena pakastettua? Nuo vakmispakkaukset on jo kertaalleen pakastettua lihaa, itse en niitä enää kotona pakastaisi ja sulattelisi...[/QUOTE]

Valmispakkaus on, muovirasiassa.

Siis jos et itse uskalla syödä niin antasit koirille? Mitä roskia ne sitten syöpi?
Tuskin on ehtinyt liha sulaa, ankkajäässä varmaan.

Joskus on jauhelihasta mennyt päiväys parilla päivällä yli ja avattaessa on jauheliha kuitenkin näyttänyt hyvältä ja tuoksu on ollut hyvä, ja silti olen antanut koiralle. Minkä rikoksen olen silloin tehnyt? Pilaantuneet heitän aina roskiin.

[QUOTE="Vieras";27789850]Onko se 700g paketti sellainen valmispakkaus muovirasiassa vai tuoreena pakastettua? Nuo vakmispakkaukset on jo kertaalleen pakastettua lihaa, itse en niitä enää kotona pakastaisi ja sulattelisi...[/QUOTE]

Ei ne kaikki ole pakastettua.. Ja,kyllä mä olen noita valmispakkauksiakin pakastanut/sulattanut eikä ne miksikään ole menneet. Tosin olen yleensä paistanut puolijäisenä,eli en ole jättäny yön yli pöydälle.

Yhteistyössä