Kyl mää nään sut :wave: :kiss:musta on tullu näkymätön
Kyl mää nään sut :wave: :kiss:musta on tullu näkymätön
=)Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27781706:Kyl mää nään sut :wave: :kiss:
No höh.VOI KIESUS, piti hakee tytär 11:30... NYT TULI KIIRE !!!!!!
:wave:Huomenta ja tilulilulei:wave:
Olipa ankee herätys,harmaata ja vettä
No olipa kaveri.Kaveri tuli eilen yökylään eikä jaksanut nusasta.
:wave::wave:
Joo, kurja ilma. Eikä parempaa vähään aikaan luvassa
onks se sun fuckb? mitä se sitten ees tuli jossei tajunnu antaa:OKaveri tuli eilen yökylään eikä jaksanut nusasta.
aikasta joo. harva nainen katsoo lätkää, minun tutuistajännää!
Se oli yksin kämpillään ja ikävöi mua.onks se sun fuckb? mitä se sitten ees tuli jossei tajunnu antaa:O
ei kannata maalailla piruja seinilleTaitaa tulla häviö
ikävöi ja tuli yökylään mutta....teillä oli varmasti hauska iltaSe oli yksin kämpillään ja ikävöi mua.
Olisit hyökänny sen kimppuun vaan, eiköhän se siitä olis lämmennytKaveri tuli eilen yökylään eikä jaksanut nusasta.
Lapset vielä siinä iässä ettei ole ajankohtaista mutta en antaisi.Pitää muuten kysyä kun uus vuosi on taas tulossa, mikä on teijän suhtautuminen ilotulitteisiin ja juomiseen, etenkin alaikäisten?
Annatteko omalle alaikäisellenne ilotulitteita ja/tai juomista mukaan ulos, jos lähdössä esim.kavereidensa kans?
Määää katon :wave:aikasta joo. harva nainen katsoo lätkää, minun tutuista
:kiss: hianoaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27781824:Määää katon :wave:
Just oltii torstaina kattoon pelii hallilla
Niin mä teinkin kun mentiin nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27781817:Olisit hyökänny sen kimppuun vaan, eiköhän se siitä olis lämmennyt
Muuten oli kivaa. =)ikävöi ja tuli yökylään mutta....teillä oli varmasti hauska ilta
Mie katon, mut oikeestaan vaan MM-lätkää..noitten pikkuleijonien uutiset tulee luettua Ilta-Sanomien tms. sivuilta sit jälkeenpäin kun ne pelit ei vissiin näy telkas ilman jotain maksullista?SM-liigaa en sen kummemmin seuraa.aikasta joo. harva nainen katsoo lätkää, minun tutuista