Mihin pitää suostua? Mikä on normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolo

Vieras
Mua ärsyttää, kun mun mieheni saa puhuttua mut melkein mihin tahansa. Ei siis pakota eikä edes painosta, mutta johdattelee jotenkin ovelasti aina niin, että huomaan tehneeni jotain sellaista, jota en oikeastaan olis halunnut.

Esim. nyt tapaninpäivänä oltiin kaikki vähän kännissä (ei paljon, ehkä 3-4 olutta) ja se sai mut puhuttua siihen, että panin sen ja sen kolmen kaverin kanssa. Ei samaan aikaan, vaan peräkkäin. Vaikka se oli oikeastaan ihan hauskaakin, niin sitten kun seuraavana päivänä *illu kipeänä mietti, että mitähän ne jätkät tästäkin kertoo eteenpäin, niin harmitti... Että pitää ihmisen olla vietävissä.

Mitä mun pitäis tehdä? En haluis sitä jättääkään, kun tykkään siitä kuitenkin tosi paljon ja sekin kuulemma musta. Eikä olla ees mitään ihan teinejäkään enää, vaan 24 ja 25.

Tottakai pitäisi oppia sanomaan ei, mutta kun pitäis vielä tietää, että milloin. Esim. tuo kertomani juttu tuntui musta ittestänikin hyvälta idealta vielä silloin kun se tapahtui...

No, elämästä oppii koko ajan jotain. Ensi kerralla vastaavassa tilanteessa sanot varmastikin ei, ja näistä tilanteista oppii myös sen, että miettii, millaiset tunteet tai ajatukset voisivat olla tapahtuman jälkeen...

Vaikka ei teinimeininkiä enää, niin kyllä mä näin nelikymppisenä osaan miettiä syyt ja seuraukset paremmin kuin 20v sitten. Pitää vielä lisätä, että ei kuitenkaan aina, koska elämässä aina tulee eteen uusia tilanteita, joita ei voi ennakoida. Mutta noin yleensä :)

Viimeksi muokattu:
Oma on vikaa eikä miehen. Kyllä naisen pitää osata pitää jalkovälistään huolta omalla tahdolla kuten oot nyt tehny. Vai revittiinkö syy
väkisin työstämään? Lol mikä pelle.

Voin vaan kuvitella miten miehesi ja kaverisi naureskelevat helpolle lihalle selkäsi takana. Ja tokihan omasta typeryydestä kannattaa syyttää miestä. Ehkä yritit saada uskottavuutta teollasi, mutta naurettavaksi itsesi teit..

miksi miehen pitäisi etukäteen tietää & kantaa vastuu siitä, miltä sinusta jälkikäteen tuntuu, jos itsekään et niin tee? ei kai hän sinun äitisi ole? grow up.
keskity siis itsesi muutamiseen äläkä sysää vastuuta omista aikuisen ihmisen päätöksistäsi muille.

[QUOTE="vieras";27778032]Voin vaan kuvitella miten miehesi ja kaverisi naureskelevat helpolle lihalle selkäsi takana. Ja tokihan omasta typeryydestä kannattaa syyttää miestä. Ehkä yritit saada uskottavuutta teollasi, mutta naurettavaksi itsesi teit..[/QUOTE]

Nolaahan ne klopit siinä itsensäkin jos kertovat olleensa mukana moisessa.

[QUOTE="Vieraana";27778986]Nolaahan ne klopit siinä itsensäkin jos kertovat olleensa mukana moisessa.[/QUOTE]

Riippuu täysin siitä, minkä tasoisesta mukkelista on kyse. :) Jos on tajuton sotanorsu, niin pysyvät kyllä varmasti hiljaa, mutta jos on timmi muija, niin mitäs hävettävää sellaisen paukuttamisessa on?

Yhteistyössä