Mitä teillä tapahtuu nyt?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Aamulla käytiin luistelemassa ja kaupassa (ja oli pakko vähän ostella vaatteitakin alemyynnistä samalla :D). Kotona laitettiin ruokaa ja siivottiin ja sit mentiin "iltalenkille". Just kotiuduttiin ja nyt mä makaan koneella, muksut kattoo telkkarista Risto Räppääjää ja mies on pihalla luultavasti autonsa kimpussa... Jahka toi leffa loppuu niin väsäilen muksuille iltapalan, laitetaan ne ajoissa nukkumaan ja katotaan miehen kanssa Yön ritarin paluu :)

"mimmi"
Mies tuli juuri lenkiltä koiran kanssa ja nyt katsoo töllöä, myöhemmin pistetään vähän kynttilöitä palamaan ja vietetään leffailtaa :) jos sitä yhden lonkeronkin nauttisi...

Tultiin just kaupoilta ja keittelin itelleni kahveet, teinari pelaa uutta pleikkapeliään, tyttö&11v katsovat tv:tä, aikuiset koneilla ja koiruus nauttii uudesta luustaan. Olis kamala kasa pyykkiä viikattavana kuivurissa, mut jos nyt ensin tää kaffe,,

[QUOTE="aloittaja";27777638]Ja minä harrastin tuota joskus Suomi24:n ikäryhmächatissä - virtuaalitupakointia. Siellä kului aika rattosasti ja moni nikki tuli kovinkin tutuksi.[/QUOTE]

Hei, mekin tehtiin tätä Kissin chatissa, käytiin virtuaalisesti yöllä yhdessä röökillä. Voi, mikä nostalgia. :')

"aloittaja"
Hei, mekin tehtiin tätä Kissin chatissa, käytiin virtuaalisesti yöllä yhdessä röökillä. Voi, mikä nostalgia. :')
Minä kävin 40+ ihmisten kanssa juttelemassa. Sitten kun olin jo yli 10 vuotta tuon ikäryhmän ohi niin lopetin.

Kävin kyllä seuraavassa 'huoneessa', mutta siellä vaan mummot tappeli papoista - ei mun juttuni :D

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni
[QUOTE="aloittaja";27777746]Ennen kännyköitä oli LINJAT. Soitettiin johonkin nelinumeroiseen ja tuurilla löyty muitakin kuin läähättäjiä. Valittiin siis vaan numero ja jäätiin odottamaan, mitä sieltä kuuluu :D[/QUOTE]

Joo, soiteltiin kavereiden kanssa Linjoille. Koulussa sovittiin tai soitettiin erikseen sopiaksemme, mihin aikaan ja mihin numeroon Linjoille soitetaan. Joskus kävin siellä yksinkin, mutta ne aikuiset miehet siellä oli pelottavia.

"yksin"
[QUOTE="aloittaja";27777746]Ennen kännyköitä oli LINJAT. Soitettiin johonkin nelinumeroiseen ja tuurilla löyty muitakin kuin läähättäjiä. Valittiin siis vaan numero ja jäätiin odottamaan, mitä sieltä kuuluu :D[/QUOTE]

Joo! Mäkin muistan tän.
Tein jopa treffit yhden linjalla olleen miehen kanssa, itsellä ikää ehkä jotain 14v. Tyyppi tuli iänkaikkisen vanhalla letukalla treffaamaan mua kylille. Hrrr. Itsellä nyt 14-v tyttö ja jumantsuikka jos se tekis jotain tuommoista, niin ois kotiarestissa siihen saakka kunnes täyttää 18!

Ja aapee, mulla on niitä puolikkaita röökejä sulle :D Nuo mun röökit on jo niin kuivia, että ei niistä saa kuin pari henkosta ja ovat loppu ;)

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni
"aloittaja"
[QUOTE="yksin";27777787]Joo! Mäkin muistan tän.
Tein jopa treffit yhden linjalla olleen miehen kanssa, itsellä ikää ehkä jotain 14v. Tyyppi tuli iänkaikkisen vanhalla letukalla treffaamaan mua kylille. Hrrr. Itsellä nyt 14-v tyttö ja jumantsuikka jos se tekis jotain tuommoista, niin ois kotiarestissa siihen saakka kunnes täyttää 18!

Ja aapee, mulla on niitä puolikkaita röökejä sulle :D Nuo mun röökit on jo niin kuivia, että ei niistä saa kuin pari henkosta ja ovat loppu ;)[/QUOTE]

Minä hain ärrältä askin. En voi polttaa omiakaan jämiäni :( Kiitos kumminkin. Ihanaa, että on vielä avuliaita ihmisiä. I mean it!

Meillä on keittiö mullinmallin, mies kaverin kanssa uusii vanhaa vesiputkea kaappien takaa, on aika urakka. Yksi lasi mennyt vasta rikki, mutta sirpaleethan tuovat vain onnea.

Lapsilla on kaveri kylässä, istun koneella omissa oloissani kahvin ajan ja sen jälkeen menen makkariin lajittelemaan vaatteita ja ylimääräisiä juttuja kierrätyskeskukseen.

"näin meillä"
[QUOTE="vieras";27777465]On niin hiljasta palstalla. Mä en ole oikeen saanut muuta aikaan tänään kuin että pyykkäsin... ja katoin viiden tunnin elokuvan :)[/QUOTE]

3,5-vuotias pelaa Muumi-läppärillä, 1,5-vuotias leikkii zhuzhu-petsillä, mies rakentelee sähköjunaratojaan. Rento fiilis kaikilla. Aamupäivällä lapset olivat isovanhempien kanssa HopLopissa ja me oltiin miehen kanssa kaupungilla ostoksilla, syömässä ja käytiin salilla.

Mies juo pari olutta, mie pari siideriä, syyväån pizzaa ja
kahotaan pari jaksoo hevi metal dokumenttia.

Yhteistyössä