Kumppanin letkautukset

06.08.2012
247
0
16
Kanta-häme
On varmasti sata kertaa tälläinen ollut tällä palstalla, mutta tehdään yksi lissää!

Eli mitäs teidän puoliso tai mikseipä lapsetkin ovat joskus sanoneet ja olette menneet hieman hämilleen tai olette loukkaantuneet.

Itselläni hakkaa tällä hetkellä tyhjää, mutta eiköhän niitä kohta mieleen tule. :)

Tää nyt ei oo mikää hyvä, mutta äiti rakas kyseli miten ultrassa meni ja liikkuiko paljon. Niin vastasin tähän liikkumis kysymykseen "liikkuu ihan sikana" äitini sitten tähän "ÄLÄ NYT SITÄ SIAKS HAUKU" hieman menin hämmilleni, kun enhän minä ollut ketään haukkunut. No joo.. olipas tyhmä juttu, mutta jälkeenpäin miehen kanssa naurettiin tälle

Äiti nyt ei ole mun puoliso eikä lapsikaan eli voitte laittaa nyt mitä joku tahansa on letkauttanu.

Tytär (2,5-v) tänään tuuppasi pienen sormensa rintojeni väliin kun istuin aavistuksen etukumarassa penkillä ja kysyin missä äitin napa on (tätä ennen oltiin siis tytön napaa ihmetelty..)... Kyllähän minä tukevasti raskaana (taas) olen ja tissit jo jonkin verran kärsineet, mutta eikö nyt vähän armoa saisi, ei se napa nyt ihan siinä rintojen välissä ole.... :D

Mun mies joskus tunnusti rakkautensa: Mä rakastan sua sisältä, ulospäin ja takasi. Jä mä tuijotin hetken :O. Repesin nauramaan ja nauroin niin, että kyyneleet valu poskia pitkin. Sanoin vaan nikotellen, että mäkin rakastan sua ja oot kyl sulonen. Mies suuttu ja sano: Vittu tarvii alkaa nauraa siinä. Sori perkele, etten saanu mieleeni oikeeta termiä. Mua nauratti vaan entistä enemmän ja mies paineli ovi kajahtaen tupakalle ja oli ihan raivona mulle :laugh:.

• Tykkää
Reactions: BlackDahlia
Nykyinen mieheni sanoi näin, kun aloimme tapailla...
" Sinähän olet melkein söpö, kun sinulla on tukka ponnarilla." Ja " Et sinä nyt niin järkyttävän näköinen ole, vähän järkyttävä vain".

Oli mieltä ylentävää...

olimme seurusteluaikoina lähdössä baariin ja pistin päälle silloisen lempipaidan, mustan olkapäät paljastavan
neuleen. mies sitten eteisessä että " mie olen aina rakastanut naisia, joilla on kroppa kuin kuulantyöntäjällä. hartiat kuin ladonovet". ette uskokkaan, miten liukkaasti tältä tytöltä lähti kengät jalasta kiukkuisen huudon säestämänä :laugh:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: harjoituskappale
Yritin laittaa hiuksiani hienosti. Laitoin hiukset ponpulalle ja nostin hainhaimpailla hiukset ylös (kaiketi ymmärrätte mitä tarkotan) Ja sitten rupesin tupeeraamaan niitä ylitulevia hiuksia etteivät tylsästi ja elottomasti roikkuisi. Mies katseli vierestä ja kysyi lopulta "Mitä harakanpesää sä olet oikein rakentamassa niistä hiuksistas" Loukkaannuin syvästi, kun olin jo yli puolituntia väkertänyt niiden hemskutin hiuksien kanssa

olimme seurusteluaikoina lähdössä baariin ja pistin päälle silloisen lempipaidan, mustan olkapäät paljastavan
neuleen. mies sitten eteisessä että " mie olen aina rakastanut naisia, joilla on kroppa kuin kuulantyöntäjällä. hartiat kuin ladonovet". ette uskokkaan, miten liukkaasti tältä tytöltä lähti kengät jalasta kiukkuisen huudon säestämänä :laugh:

:laugh: voi ei.. voisin kuvitella että mun mies olis sanonut tuon.

Yritin laittaa hiuksiani hienosti. Laitoin hiukset ponpulalle ja nostin hainhaimpailla hiukset ylös (kaiketi ymmärrätte mitä tarkotan) Ja sitten rupesin tupeeraamaan niitä ylitulevia hiuksia etteivät tylsästi ja elottomasti roikkuisi. Mies katseli vierestä ja kysyi lopulta "Mitä harakanpesää sä olet oikein rakentamassa niistä hiuksistas" Loukkaannuin syvästi, kun olin jo yli puolituntia väkertänyt niiden hemskutin hiuksien kanssa

Tästä tuli mieleen, kun joskus nuorena, olisinko ala-asteella ehkä ollut kumminkin vielä ehkä, sain päähäni koittaa laittaa hienon nutturan itselleni pään päälle. Väkersin sitä puol tuntia varmaan ainakin, ja olin lopputulokseen tosi tyytyväinen, se oli semmonen litteä nuttura tosiaan ihan pään päällä... Menin sitten ylpeenä näyttämään äidilleni ja mummilleni, ja ne alkoi kummatkin nauraa ihan maha kippurassa ja mummi sano että näyttää ihan kun lintu olis paskonu mun päähän :O
Olin tosi loukkaantunut siitä sillon ja olen vieläkin sitä mieltä että ei lapselle noin sanota mutta kieltämättä nykyään kyllä huvittaa toi myös :D

Yhteistyössä