P
Peyote
Vieras
Todella junttia juoda ravintolassa maitoa. Aikuiset juovat ruoan kanssa viiniä, olutta tai vettä. Maito kuuluu lapsille.
Entä jos se on vain puoliksi maitoa ja puoliksi vettä? Onko silloin puolijuntti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Todella junttia juoda ravintolassa maitoa. Aikuiset juovat ruoan kanssa viiniä, olutta tai vettä. Maito kuuluu lapsille.
Entä jos se on vain puoliksi maitoa ja puoliksi vettä? Onko silloin puolijuntti?
Alkuperäinen kirjoittaja tämä kolahti!!!;27767116:Hihii. Tuo -kaan -liite on ehkä palstan parasta huumoria ever never!!!
Eli toimi vain yhteen suuntaan?
Hatunnosto vieraillesi tuosta.
no höpö höpö. oot kyllätosi naurettava jos noin ajattelet, ja uskomatonta mummeliisa miten sinäkin ajattelet näin lapsellisestiTodella junttia juoda ravintolassa maitoa. Aikuiset juovat ruoan kanssa viiniä, olutta tai vettä. Maito kuuluu lapsille.
Mä olen tiennyt nuo muut kohdat, mutta en tosiaan sitä että mikä etiketti kuuluu ruokien ja juomien valintaan. Onkohan jotain muutakin tärkeää, kuin tuo maitojuttu? Joo olen varmaan tyhmä, mutta todella harvoin käyn hienossa ravintolassa syömässä..
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27767284:no höpö höpö. oot kyllätosi naurettava jos noin ajattelet, ja uskomatonta mummeliisa miten sinäkin ajattelet näin lapsellisesti
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27767266:me ainakin on juotu miehen kanssa ravintolassa ruokajuomana maitoa. eikä siinä ole mitään hävettävää
Mä juon vaikka piimää sen pihvini kans jos niin tahon ja sitä on turha kenenkään rueta saarnaan,onko se junttia vaiko ei.. Viiniä mä en suustani alas pistä ja jos se jollekki on ongelma ja tekee musta juntin,nii mielelläni olen sitte se..
Oikeesti täällä porukka sitä mieltä,että siihen lasiin on pakko ottaa alkoholia vaikka ei aikomustakaan oo sitä juoda? Pakotatteko alkoholistinkin tekeen niin,joka yrittää kaikin keinoin pitää ittensä siitä pirusta irti.?
ihan isommissakin seurueissa on noin toimittu, ja on käyty tosi hienoissakin paikoissa, ja aina on ollut maitoa tarjollaTeittekö noin myös isommassa seurueessa joka juhlimassa yhdessäoloa hienommassa paikassa?
Se vähän eri asia kuin kaksin juoda maitoa paikassa, jossa maitoa listalla on... eikös?
Mä juon vaikka piimää sen pihvini kans jos niin tahon ja sitä on turha kenenkään rueta saarnaan,onko se junttia vaiko ei.. Viiniä mä en suustani alas pistä ja jos se jollekki on ongelma ja tekee musta juntin,nii mielelläni olen sitte se..
Oikeesti täällä porukka sitä mieltä,että siihen lasiin on pakko ottaa alkoholia vaikka ei aikomustakaan oo sitä juoda? Pakotatteko alkoholistinkin tekeen niin,joka yrittää kaikin keinoin pitää ittensä siitä pirusta irti.?
en minäkän ruoan kanssa viiniä tai oluta juo, mutta KYLMÄ vesi maistuu hyvältä pihvinkin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27767382:ihan isommissakin seurueissa on noin toimittu, ja on käyty tosi hienoissakin paikoissa, ja aina on ollut maitoa tarjolla
Makunsa kullakin..Juntimpaa se enempi on motkottaa siitä,että se naapuri pöydän Taavetti juo pihvinsä kans maitoa..Jos ite tahtoo vaikka sitä viiniä,niin siinnähän juo.. Mutt onko se sitte omasta ruokanautinnosta pois,jos joku haluaaki maitoa?