V
"vieras"
Vieras
En minä juo ollenkaan maitoa. Vastasin tuohon aloittajan kirjoitukseen. Millä tavalla maito on huonompi juoma kuin viini tai vesi?
Et ilmeisesti ole kuullut etiketistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En minä juo ollenkaan maitoa. Vastasin tuohon aloittajan kirjoitukseen. Millä tavalla maito on huonompi juoma kuin viini tai vesi?
Listalla EI ollut maitoa , vaan ap pyysi sit erikseen sillä perusteella että "sitä varmaan kumminkin tarvitaan jonkin ruoan valmistuksella."
JOS listalla olisi ollut ruokajuomana maito niin silloin se olisi ollut eri asia.
![]()
Ei välttämättä. Jokainen yritys saa olla myymättä mitään jos niin haluaa tehdä![]()
No koita päättää mistä sinun puheissa on kyse jos ei saa ihme esimerkkeihin tarttua jotka ei sitten ilmeisesti kuuluneetkaan keskusteluun
Mitä vit? Mistä hiton simpukoista sinä nyt puhut? Kannattaapi katsoa vähän tarkemmin mihin viestiin kommentoin.
Tiesitkö esim. että vaikka ei joisi viinejä lainkaan (eikä niitä todellakaan kenenkään sellaisen tarvitse juoda, joka ei niiden mausta pidä) tulee jokaiselle seurueen jäsenelle laittaa ainakin tilkka viiniä lasin pohjalle.
SITÄ lasia käytetään sitten maljoihin eikä esim vesilasia.
Tuokin löytyy perusetiketistä.
![]()
Idea oli se että tilannetajuinen ja etiketin sisäistänyt ihminen osaa ponnistelematta toimia eri paikoissa eri tavoin - paikan luonteen huomioonottaen.
Jos ehdottomasti hinkuaa nakkeja, muusia ja maitoa ei mene syömään hienoon ravintolaan. Ja jos menee, tilaa sitten listalta sen, mikä särähtämättä tilanteeseen sopii VAIKKA oma lemppari olisikin makaroonilaatikko.
![]()
Minä kommentoin hampurilaispihvien pelkkään tilaamiseen hesestä, pidä sinä simpukkasi ihan itselläsi äläkä vääntele minun kommentteja.
Miten helvetin kauan sulle pitää vääntää rautalankaa ennenkuin tajuat tehneesi virheen?
Ole olevinasi.