**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

Jos eilen sai ovisplussan niin koska sen pitäis irrota? 24-48H:n sisällä?
Tein tänään testin taas ja ei enään tullut sellasta ovisplussa...


Onko se nyt sitten ohi? mitään kipuja ei oo...
pelkään pahoin ettei taaskaan irronnut :(
 
Tänään on ollut vähän huono olo..kuvittelenkohan vaan,ku niin kovasti tarkkailen kroppaani ja toivon merkkejä raskaudesta?
Sitä en kuitenkaan voi kuvitella että vatta meni tänään sekasin(jota mulla oli myös viime raskaudessa) ja on ollut nyt muutamia päiviä viluinen olo ja lämpö on välillä koholla.Ihmeesti se kuitenkin välillä on normaalilukemissa,mutta välillä melkein 37.
Tiedä nyt sitten onko mulla vaan joku mahapöpö tai flunssa tulossa tuon vilu olon takia.Mutta toivon niin kovasti että uusi elämä on saanut alkunsa:heart: Mun pitää jaksaa ootastella sinne melkeen viimeseen päivään asti ennenkuin kannattaa testailla.Jospa nyt malttasin ensin ootella että jättääkö menkat tulematta vai ei.

Kauheen pitkälle tuntuu tää oottelu varsinkin kun ei voi tietää oonko vielä pitkään aikaan raskaana :| Tuntuu vieläkin niin väärältä että multa se pieni vietiin minkä ois pitänyt jo kesällä kölliä kainalossani.

Nyt vaan niin toivoo uutta raskautta ja samalla sitä että uusi raskaus sais mut onnellisemmaksi,eikä hermoheikoksi.Joka kyllä voi olla mahollista ku keskenmeno varmasti pelottaa enempi.

Oon ollut nyt lähippäivinä kauhean herkillä,mutta se voi toki olla tuon keskenmenonkin seurausta.
Tietyt asiat meinaa saada itkemään.Varsinkin kaikki missä lapsi kokee vääryyttä.

Nyt koitan alkaa tekemään viimeset joulusiivoukset ja yritän olla miettimättä raskautta ja nauttia joulusta :xmas:

miwwi mahtavaa!! Onnea plussasta:heart:

Hanttuliini84 pahoittelut keskenmenosta:hug:

rakkaudesta äiti kp 20/28
 
Pikainen päivitys omiin tietoihin kp21 ja ikä 34v On koko kroppa aivan sekaisin enkä edelleenkään tiedä mitä uskoo.
olin päättänyt etten bongaile tästä kierrosta ovista ku minkään ei pidä paikkaansa. Ajattelin että odotan sen gynepoliajan ja sitten sen jälkeen alan taas bongailemaan...noh, bongasin kuitenkin kp17 vahvan oviksen jälleen....tietenkin se täytyi hyödyntää :LOL: ja varmistukset päälle.

Gyneaika on tammikuun lopulla jolloin toivottavasti sais jotain selkeyttä asioihin....paitsi jos se aika muuttuukin alkuraskaudenultraksi=)

Mut näillä mennään...
 
Aijaa.com - 11471916 Näkeekö kukaan tässä mitään??? Itse olin näkevinäni haamun, mutta eioikein halua vielä uskoa. Lisää testejä kaappiin hankittava kun täällä kaupat menee joulupyhiksi kiinni ja huomennaei pääse...Tulee vieraita jouluksi niin ei viitsi ostaa testejä heidän aikana (tekeminen on eri asia kun ei ne ole samaanaikaan vessassa ;) )
 
  • Tykkää
Reactions: prinsessat
Onnea Miwwi: :heart: Paaaaaljon tarrasukkia matkaan!

Tervetuloa uusille :wave: Pahoittelut, että olette joutuneet kokemaan keskenmenon :(

carolina: kyllä mä näin siinä toista viivaa! Varsinkin kun kallistaa näyttöä, niin näkee selvemmin. Oi, siellä on kyllä jotain tekeillä :heart:

on: täällä on tapahtunut vähän kaikkea. Olen jo toisaalla kertoillutkin.. mutta mulla oli FSH 11 mikä on turhan korkea. Mun ikäisellä pitäisi olla 5-7. Viitearvo on alle 10. Miehellä normaalin muotoisia siittiöitä 0%. Näillä tuloksilla lähdettiin lääkäristä kohta pari viikkoa sitten. Multa tällöin otettu AMH oli kuitenkin normaali ja samalla lääkäri sanoi miehenkin tuloksista että kun se otetaan 200kappaleesta siittiöitä, niin ei välttämättä anna koko kuvaa. Ja ei-normaalin muotoisellakin voi hedelmöittää on vaan vaikeampaa. Suunnitelma oli ekana mennä VL:lle inssiin tammikuussa, mutta voi olla että hiukan odotellaan. Julkiselle tuli aika ja se on jo maaliskuun alussa. Saa nähdä käännyttävätkö heti ovelta keskenmenon takia (lasketaan kuiteskin alkaneeksi raskaudeksi...)

Nyt on jännäpäivät meneillään, mutta ottaen huomioon saadut tulokset niin toiveet ei ole erityisen korkealla...
 
rakkaudesta äiti Toivotaan plussaa! :) Koska ajattelit testata? :)

carolina30+ Ihankun näkisin jotain pientä haamua. :) mikä dpo? :)

Nöhvi Tsemppiä! :)

Täälä tehty tänään digitesti ja näyttöön tuli raskaana 1-2 :) Mutta rauhallisesti tässä pitää yrittää ottaa kun ei tiedä mitä tapahtuu. : / :)
 
Minulla ei ole tietoa dpo:sta kun en edes tikuttanut ovista,vaan menin ihan tuntemuksilla ja napukan muutoksen tunsin todella selkeästi jo muutama päivä vuodon loppumisen jälkeen. Se tässä on erikoista kun viime kierto oli myöhässä ja vuoto kesti vain vajaa 2 päivää ja ovulaatiotuntemukset tuli aika pian sen jälkeen ja nyt on VASTA 3+0 ja tuntemusten takia tein aamulla testin (viimeinen oli kaapissa) ja tämä haamu tuli aika pian ja vahvistui hiukan kun testi kuivui ja näyttää vaaleanpunaiselta "heijastuviivalta" eli todella varhainen haamu. Jos en malta odottaa niin huomenna aamulla uusi testi ja tietenkin aattona jos huominen antaa samaa tulosta. Maailman paras joululahja jos edes hiukan tummuisi:heart:
 
carolina30+ kovasti peukutuksia sinulle; että saisit jo vahvemman plussan

Itsellä ollut tänään pinna kireällä (ei ole edes joulu ressi....jotenkin vaan hermostuttaa ja kauhean etova olo ollut koko päivän. On myös paleltanut, käytiin pienempien (neljän) lasten kanssa uimassa. Istuin kuumavesialtaassa kokoajan. Liekkö täti tulossa pilaamaan jouln vai voiskohan olla jotain muuta? :D
 
Sunnuntaina 23.12.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 7/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 14/24-26
hanja___34v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 23/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 31/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 5/27-31
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 60/29
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 33/27-29
Maame__________30v____km 7/12____________________KP 13/39
Cattibrie___25v__KKM 4/12, KEM 12/12_________________KP 20/28-30
Pintsu___26v____ KM 11/12_________________________KP 26?/25-28
Hanttuliini84_____KM ?/12____________________________KP ?

HAAVEISSA TOINEN

Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 27/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 6/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 8/28
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 36/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 20

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 23/30
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 43/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12__________________________KP ?
Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 4/28
Hemu2___32v___KM 11/12______________________________KP 22

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 42
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 15/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 68/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 23/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 20/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 28/33

***Piinailijat***

Miwwi dpo 13

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
pupu75


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Miwwi ONNEA plussasta!!! :flower: Ihanan joululahjan kyllä sait! :heart: Joko siirrän sut plussanneisiin?

Carolinalle viivan vahvistumisia toivottelen!! :)

Ja useammalla ollut nyt niitä oireita ja tuntemuksia! ;) Saakoot jokainen ihanan plussaviivasen testeihinsä! :kiss:

Ja mikä tärkeintä....
IHANAA JA RAUHAISAA JOULUNAIKAA KAIKILLE!!!! NAUTTIKAA YHTEISESTÄ AJASTA PERHEEN JA LÄHEISTEN KANSSA. :heart:

Omaa napaa...tätiä odottellessa. Lompsii paikalle huomenna tai viimestään ylihuomenna. : / Mutta sehän oli tiedossakin, kun yritys on tauolla, joten en vaivu epätoivoon. :D Meillä on koko perhe sairaana..joten se hieman vie hohtoa joululta. Mutta koitamme silti viettää perinteistä joulua, vaikkakin vain oman pikku perheen kesken omassa pikku kodissa. :heart:
 
Heippa kaikille! Täällä uusi kuumeilija liittyy teidän seuraan. =) Olen käynyt lukemassa keskusteluja, mutta nyt päätin rekisteröityä ja aloittaa itsekin kirjoittamisen. En viitsi enää miestäni vaivata näillä asioilla, kun ei hän kuitenkaan ymmärrä tätä kaikkea mitä olen kokenut. Täältä saa kuitenkin vertaistukea. :heart:
Meillä siis toiveissa pikku kakkonen, mutta sen saaminen tuntuu vaikealta. Viitisen kuukautta ollaan tosissaan yritetty ja kaksi keskenmenoa takana. Aikaisessa vaiheessa (09/12 rv6+ ja 11/12 rv5+) molemmat tapahtunut, mutta silti se tuntuu pahalta. :'(
Näyttää siltä, että tulen helposti raskaaksi, mutta jostain syystä tarrasukat eivät vaan pidä. Lääkärissä en ole käynyt kummankaan km yhteydessä, mutta neuvolaan olen ollut yhteydessä ja sieltä sanottu, että mihinkään toimenpiteisiin ei tarvitse ryhtyä, jos kohtu tyhjenee itsekseen eikä vuoto kestä viikkoa pidempää. No näin siis onneksi käynyt ettei ole tarvinnut mitään toimenpiteitä tehdä. Näköjään siis km ovat myös ”helppoja” minulla. Yhtään vähättelemättä muita. Mielestäni kenenkään ei tulisi koskaan kokea keskenmenoa.
Ekan km:n jälkeen pidettiin kuukauden tauko ja heti seuraavasta kierrosta tulin taas raskaaksi, joka meni myös kesken. Nyt ei pidetty mitään taukoa, sillä en nähnyt sitä tarpeelliseksi. Km oli kuin runsaammat kuukautiset ja vuoto kesti sen 5 päivää. Vuodon loputtua aloitimme yrittämisen uudelleen. Tädin pitäisi tulla huomenna kylään, jos kierto on yhtään sama kuin ennen km. Olin tuntevinani oviksen 10.12 ja silloin, sen jälkeen ja sitä ennen heiluttelimme peittoja oikein urakalla.:p
Nyt on pari päivää tuntunut outoja tuntemuksia alavatsassa ja alaselässä. Aivan erilaisia tuntemuksia kuin noissa edellisissä raskauksissa. Ärsyttää se, että nuo tuntemukset voivat olla joko raskausoireita tai merkki tädistä. Kovasti toivon, että täti ei saavu huomenna, mutta asialle ei voi mitään, jos täti päättääkin tulla. Itse päätin, että teen raskaustestin vasta ensi vuoden puolella, jos täti ei ole ennen sitä saapunut. En jaksa kiusata itseäni.:|
On kiva lukea, että moni on raskautunut ja saanut lapsia km huolimatta. Se antaa itsellekin uutta toivoa ja puhtia. Vaikka meillä ei ole yritystä kauaa takana, niin silti mieli aina välillä maassa. Ei oikein tiedä mitä ajatella.
Toivon kaikille teille plussaustuulia ja tarrasukkia ja mitä lie. Eiköhän meillä kaikilla ole vielä se oma nyytti kainalossa jossain vaiheessa ennemmin tai myöhemmin. :hug:

Niin ja HYVÄÄ JOULUA kaikille!
 
Tulin vanhaan pinoon kertomaan vauvauutisemme eli Marsilio useammasta km huolimatta, se voi silti onnistua, meillä km on ollut yhteensä 4 kpl:tta. Eilen 23.12. meille syntyi ihana prinssi mitoiltaan 4360g ja 53cm. Koko raskauden pelkäsin hullunlailla, että hänelle käy jotain emmekä saa pitää tätäkään vauvaa, mutta tuossa tuo ihanuus vieressä tuhisee :) ja minä nuuskuttelen tuota vastasyntyneen tuoksua, joka on niin huumaannuttava. Vieläkin vähän epäuskoinen olo. Oikein ihanaa joulua tänne pinoon ja oikein paljon pysyviä plussia <3
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
malttamaton Paljon onnea pikkuisesta <3 <3 <3
Itsekin voi muita lohduttaa ja myös itseäni, että vaikka keskenmenoja on paljon, niin niin kauan on toivoa, kun on kohtu ja edes yksi munasarja ja se mies :D
Itsellänikin niin monta keskenmenoa, että huh huh, mutta kuitenkin viisi omaa lasta ja nyt olen saanut uuden miehen myötä vielä kaksi lisää, jotka myös rakkaita minulle :heart:
Täällä podetaan etovaa oloa ja rinnat kivistelee, maha ei yhtään? Tätiä odotellaan käymään ja sit innolla bongailemaan ovista tikkujen kera :whistle:

Miwwi Onnea sinulle viivan vahvistumisesta! Toivotaan että nyt kaikki menee hyvin :heart:
 
Paljon onnea malttamaton :heart:

Olen miettinyt, vaikuttiko nämä meidän viat jotenkin keskenmenoon. Lääkäri kyllä vakuutti että ei liity toisiinsa, mutta kyllähän sitä väkisinkin miettii. Keskenmenostakin on ristiriitaista fiilistä. Se tuntuu jotenkin julmalta pilalta, että ensin vuoden yrittämisen jälkeen annetaan plussa - sitten se otetaan pois ja päälle vielä sanotaan, että btw se saatto olla sitten siinä (okei näin ei siis sanottu, mutta tuli tieto että molemmissa vikaa). Toisaalta keskenmennyt raskaus osoitti, että voidaan saada raskaus aikaiseksi. Nyt vaan oli huonoa tuuria. Olisipa se kristallipallo, mistä voisi katsoa mitä meillä on vielä edessä! Toivottavasti vuosi 2013 on parempi kuin tämä meineillään oleva...
 
Onnea Malttamaton pikkuisesta:heart:

Minulla pc antoi edellisiltana hiukan vahvemman haamun ja eilen aamulla (ensimmäisestä pissasta) taas heikomman haamun ja tänään aamun toisesta (2 tuntia rakossa) eileistä vahvemman, mutta ei yhtä vahvaa kuin edellisiltana...
Onko muilla ollut näin tai onko joillakin se koostumus eri illalla ja aamulla???? Kaikki kuitenkin ollut hailakoita plussia ja menkat pitäisi alkaa vasta lauantaina. Dposta ei hajua, mutta ovistuntemukset oli jo ajat sitten ja hödynnetty ja nytkin ollut sellainen outo tunne, että voisi hyvinkin olla raskaana, mutta noi viivojen erot vain häiritsee minua todella. Tätä on vain toivottu jo monta vuotta ja monta pettymystä on jo takana ettei vielä uskalla luottaa näihin. Onko kokemuksia kenelläkään!???? Kiitos!
 
carolina30+ Todennäköisesti olet vaan niin varhaisessa vaiheessa alkanut testaamaan, että siksi viivat vielä haaleat. HCG tuplaantuu joka toinen päivä eli jos nyt loppu viikosta testaat niin pitäis olla vahvemmat viivat edellisiin testeihin nähden. Tosin itselläni yksi kemiallinen raskaus jossa viivojen vahvuus vaihteli, eli sain jo vahvemman viivan ja seuraavalla kerralla se olikin jo haamu. Oudointa oli että tuosta haamuviivasta vuoto alkoi vasta seuraavana päivänä.
Itelläni tädin pitäis tulla kanssa tällä viikolla. Taita tuo kierron 33 päivä osua perjantaille. Tänään oltiin kylpylässä niin poreissa alkoi tuntua nippailua mahassa. Jotenkin säikähdin ja ensimmäinen ajatus ei ollutkaan että menkat alkaisi vaan säikähdin että taasko poreet aiheuttaa keskenmenon. Yksi km alkoi kylpyläreissun jälkeen. Poreissa alkoi nippailla mahaa ja kipu koveni iltaa kohden ja yöllä alkoi vuoto. Syytin pitkään niitä poreita, tosiasiassa se km olisi varmasti tullut ilman sitä kylpyläreissuakin. Mutta jos täti ei loppu viikolla ilmaannu niin kyllä varmaan itekin alan sit testailemaan viikonlopun aikana.
 
Keskiviikkona 26.12.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 10/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 17/24-26
hanja___34v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 26/26-32
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 8/27-31
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 63/29
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 36/27-29
Maame__________30v____km 7/12____________________KP 16/39
Cattibrie___25v__KKM 4/12, KEM 12/12_________________KP 23/28-30
Pintsu___26v____ KM 11/12_________________________KP 29?/25-28
Hanttuliini84_____KM ?/12____________________________KP ?

HAAVEISSA TOINEN

Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 30/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 9/28-32
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 11/28
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 39/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 23
Marsilio____KM 09/12, KM 11/12_________________________KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 26/30
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 46/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12__________________________KP ?
Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 7/28
Hemu2___32v___KM 11/12______________________________KP 25

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 45
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 18/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 71/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 26/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 23/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 31/33

***Piinailijat***


:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Miwwi

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
pupu75


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Hyvin tunsin kroppani, vielä kun uskaltaisin luottaa siihen..Tänään aamulla sain plussan :) Olo on kummallinen: haluaisi iloita, mutta mennyt on mielessä ja en uskalla antaa itselleni vielä lupaa riemuita. Toisaalta taas plussa on plussa :) Ja se on selkeä plussa! Meille saattaa tulla pikkuinen <3 Teen vielä parin päivän päästä digin ja katsotaan mitä se sanoo.

Muutoin olo on heikko. Sain joululahjaksi ensiksi flunssa ja sitten vatsataudin. Olin jo varma, että tätikin kurvaa joukkoon mukaan. Onneksi olo alkaa nyt olla parempi ja ruokakin maistua. Nyt kun tietää vielä, että olen vastuussa jostain muustakin tulee syötyä ja juotua hieman puoliväkisinkin.
 
Onnea Pintsu :heart:

Täälläkin putosi varsinainen pommi tänään:


Meidän tosiaan piti aloittaa ne lapsettomuushoidot :O Juuri tässä kierrossa se FSH oli koholla? Olo on tietenkin onnellinen, mutta hyvin hyvin pelokas.
 
  • Tykkää
Reactions: Pintsu
Tänä aamuna vieläkin vain haamu ja menkkamainen kipu alkoi hetki myöhemmin. Toivon todella ettei vuoto ala :| Aamulla oli jo pahaa oloakin, mutta en luota mihinkään nyt kun pelkään että nämä kivut on sitä että kohta alkaa vuotamaan...
 
kiva taas mun kirjotus hävis,mutta sitä vaan että ahistaa ja masentaa :'(
Menkat alkaa varmasti viikonloppuna ja sitä en taida enään kestää.
Välillä tuntuu että pitäs lopettaa koko yritys ja unohtaa koko vauva,ku tää pettyminen on niin tuskaa ja keskenmenokin vielä muistoissa kaihertaa.
Nyyh haluttas taas vaan itkeä.

Mutta ihanaa että täällä oli piristäviäkin uutisia =)

Paljon onnea plussasta kaikille plussanneille :heart: :heart:

ja onnittelut poikavauvan saaneelle:heart: (tais olla malttamaton)


Nyt lähen rypemään tässä itsesäälissä tai ehkäpä koitan koota itteni tälle päivää....

rakkaudesta äiti kp 26/28
 
Olen pyörinyt vähän taustajoukoissa parisen viikkoa ja ihanaa, että tänne on tullut ihaniakin uutisia!!! Paljon onnea kaikille niistä!

Minä kävin viikko sitten verikokeissa, kun keskenmenosta oli 3vkoa ja hormonit oli edelleen aika koholla. Tänään piti käydä uudestaan, jotta nähtäisiin onko lähteneet hyvin laskuun. No, ei ole... Huomenna soittelevat sairaalasta ja kertovat, miten edetään. Jotenkin turhauttaa ihan kamalasti! Tuntuu, että olen jaksanut tosi hyvin tämän km asian kanssa, mutta nyt tuntuu, etten millään enää jaksaisi tätä!!!! En jaksaisi juosta enää yhdessäkään verikokeissa tai tarkistuksissa enkä ajatella koko asiaa enää! Haluaisin vihdoinkin saada tämän kiusan nyt päätökseen ja päästä yrittämään uudelleen!
 

Yhteistyössä