aiheutin todennäköisesti viimeyönä miehelleni tosi huonon maineen kylällä. :(

• Viestiketjun aloittaja känniääliö
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="rrrr";27761651]Kyllä sä no. halveksuit minun vastaustani. Pitäisikö huutaa, haukkua, rähjätä aloittajalle. Niinku pata kattilaa soimaan.[/QUOTE]

Ihan yleisestihän..... rauhoituhan nyt.

Se on kyllä totta, että jos tämä asetelma olis toisinpäin, eivät vastaukset todellakaan olisi näin 'kilttejä' ja ymmärtäviä- veikkaisin, että niitä ei olisi yhtään. Puolet soimaisivat aloittajaa että kuis sää tommosen oot mennyt valitsemaankaan, oma syys, ja loput vaatisivat miehen päätä vadille ja eropapereita vireille.

• Tykkää
Reactions: päätön
"vieras"
[QUOTE="rrrr";27761719]Sitten voitkin jättää rauhaan.[/QUOTE]

Kattilanko? Ehei, pakko mennä kokeilemaan, saisiko meilläkin pata kattilan soimaan :xmas:

"rrrr"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27761744:
Ihan yleisestihän..... rauhoituhan nyt.

Se on kyllä totta, että jos tämä asetelma olis toisinpäin, eivät vastaukset todellakaan olisi näin 'kilttejä' ja ymmärtäviä- veikkaisin, että niitä ei olisi yhtään. Puolet soimaisivat aloittajaa että kuis sää tommosen oot mennyt valitsemaankaan, oma syys, ja loput vaatisivat miehen päätä vadille ja eropapereita vireille.
Rauhoitu? Ihan rauhassa olen. Mun vastaus olisi ihan sama miehelle, kuin naisellekin.

[QUOTE="rrrr";27761777]Rauhoitu? Ihan rauhassa olen. Mun vastaus olisi ihan sama miehelle, kuin naisellekin.[/QUOTE]

Juu, me ymmärsimme :D

Mutta ei se viesti nyt tainnut olla ihan henk. koht hyökkäys juuri sua kohtaan. Niin mä sen ainakin tulkitsin.

"blaah"
voih..Koitahan jaksaa.Tosi tylsää sit jos jotain tommosta sattuu. Ihan turhaan riehuu. Ite oon ollut nuorempana samanlainen humalassa. En vieläkään voi juoda kun en vaan pysty.Mut tehty mikä tehty. Mun mielestä selität kaveripariskunnalle miten homma meni.Pahoittelet tapahtunutta ja pyydät anteeks.Mitä siellä kylillä huutelemiseen tulee niin se meni jo. kakki mokaa joskus ja ei toi nyt niin paha ollut. Joskus tunteet niin pinnassa et sekoilee. Hyvä kun haet apua ja varmasti auttaakin kun saat puhua asiasta-

shalaya
Meillä asuu naapurissa pariskunta lastensa kanssa. Aina, SIIS TODELLAKIN AINA, kun ko. pariskunta palaa aamuyöllä viiihteeltä kotiinsa kännissä kuin apinat, niin se on ton perheen äiti, joka alkaa hulluna riehua. Miehensä yrittää tyynnytellä rauhoittavalla äänellä. Kuulostaa siltä, että kirjahyllyt kaatuilee heidän kämpässään ja, jos pienet on kotona, itkevät lohduttomasti. Jos siin perhees tapahtuis tappo, niin tekijänä oli satavarmasti perheen äiti. Selvinpäin ollessaan välttää törmäämästä naapureihin, kulkee seiniä pitkin.

sjkfs
En ole. Olen kännissä kamala ihminen mutta kuten sanottu, olen ollut viimeiset viis vuotta kaksi kertaa vuodessa humalassa, ja tästä eteen päin en meinaa juoda enää koskaan.
Hmm. Kerrot että olet käynyt miehen kimppuun neljästi suhteenne aikana ja teet sitä vain kännissä, mutta oletkin ollut vain kaksi kertaa kännissä viiden vuoden aikana. Mikäs se totuus olikaan?

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
Itse tiedät syyt käytökseesi oman taustasi. Olisi ehkä hyvä käydä puhumassa ammattilaiselle. Täällä et saa kuin asiatonta haukkumista.

Mitä mieltä miehesi on. Hänen maineestaanhan tässä on kyse. Mene korjaamaan asia joan miehesi niin haluaa, sen olet hänelle velkaa. Jos hän vähät välittää juorupiirien puheista niin asia jääköön teidän väliseksenne

.)
Voithan laittaa viestin sille teillä nukkuneelle pariskunnalle. "Pahoittelen aiheuttamaani häiriötä, toivottvasti saitte nukuttua riittävän hyvin riehumisestani huolimatta t. känniääliö"

Läheisen ystävän kanssa saman asian voi keskustellakin ja kertoa hakevansa apua ongelmaan.

....
No, kaikille ei vain se alkoholi sovi. Älä huoli, et varmasti ollut ainut skitso muikki, nyt kaikki hörhöt ovat liikkeellä, ja varmasti portsarit ja muut baarissa olijat ovat nähneet pahempaakin.

Ja kotona olevalle pariskunnalle kannattaa vain sanoa että sinä kilahit ja mies piti kiinni ettet satuttais ketään. Piste.

Tommonen sekoilu on TODELLA noloa, mutta jos mitään ei tapahtunut, niin mitään ei tapahtunut.

ap.
Meillä asuu naapurissa pariskunta lastensa kanssa. Aina, SIIS TODELLAKIN AINA, kun ko. pariskunta palaa aamuyöllä viiihteeltä kotiinsa kännissä kuin apinat, niin se on ton perheen äiti, joka alkaa hulluna riehua. Miehensä yrittää tyynnytellä rauhoittavalla äänellä. Kuulostaa siltä, että kirjahyllyt kaatuilee heidän kämpässään ja, jos pienet on kotona, itkevät lohduttomasti. Jos siin perhees tapahtuis tappo, niin tekijänä oli satavarmasti perheen äiti. Selvinpäin ollessaan välttää törmäämästä naapureihin, kulkee seiniä pitkin.
jos luit mun viestit niin ymmärrät varmaan järjellä etten mitenkään voi olla sama henkilö. Lisäksi me asutaan omakotitalossa.

Musta on ihan järkkyä että suurin osa koittaa leimata nyt musta jotain psykopaattia joka riehuu ja hakkaa muita koko ajan.

ap.
Hmm. Kerrot että olet käynyt miehen kimppuun neljästi suhteenne aikana ja teet sitä vain kännissä, mutta oletkin ollut vain kaksi kertaa kännissä viiden vuoden aikana. Mikäs se totuus olikaan?
eiiiih, vaan edellisen viiden vuoden ajan olen käyttänyt alkoholia n. 2krt/vuosi. Eli viiden vuoden aikana oon ollu n. 10 kertaa kännissä, eli en silti edes riehu aina kun juon. Mutta tästä eteenpäin siitä ei tarvii stressata kun en enää meinaa juoda.

väärä foorumi
Musta on ihan järkkyä että suurin osa koittaa leimata nyt musta jotain psykopaattia joka riehuu ja hakkaa muita koko ajan.
Tää ei ehkä ollut oikea paikka avautua, aika järkyttävää kuinka naiset pystyy olemaan niin mustavalkoisia ja tuomitsemaan muut. Kuka on virheetön, heittäköön ensimmäisen kiven jne.

Teit väärin, ota vastuu. Selvitä tilanne muille ja jätä viinat juomatta jatkossa. Pyydä anteeksi ja move on. Mene terapiaan jos siltä tuntuu.

Ota myös opiksesi ettei täältä kannata hakea ymmärrystä juuri mihinkään, poislukien vaippaihottuma tms. Tähänkin varmaan monen tekis mieli huudella "väkivaltaa ei voi ymmärtää" tms. Antaa huudella.

"Vieras"
Opettele lukemaan/sisäistämään lukemasi,
Ap. on ollut viimeisen viiden vuoden aikana, kahdesti humalassa per vuosi...

Ja asiaan: en ymmärrä miksi naiselle tuo on "hyväksyttävämpää" kuin miehelle. Usein nuo miehetkin "katuu" ja tietävät tehneensä väärin, se ei kuitenkaan lievennä asiaa. Vaan kehoitukseksi tulee, "jätä se mies", "miksi olet tuollaisen miehen kanssa ja tehnyt sille vielä lapsiakin"?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä