The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
no, en mäkään tosipuhheessa viittis tempasta palstakännejä äidin luona ollessani
Aijaa. Onneks mulla on niin ihku äiti että sen luona saa kännätä keskellä yötä tai päivää jos siltä tuntuu :p Palstalla tai ilman. HEI, siinä muuten tunnuslause mun tulevaan (netti)ravintolaan.

- Yks kalja kiitos.
- Palstalla vai ilman?
 
kahvikirahvi
Joo, lupaan sit heti vetästä kun oon teiän äitin luona yökunnissa :D
Voin jo kuvitella et mytis istuu meän porukoilla pöydän ääressä palstailemassa ja kittaa samalla kaljaa (sidukkaaviiniämitävaan) ja mun äiti tulee siihen et "kukas sää oot" ja mytis sönköttää vastaan et "no ton kirahvin kaveri mä oon, se lupas ettet sä vie mua hoitoon ku mä kännään" :LOL:
 
Voin jo kuvitella et mytis istuu meän porukoilla pöydän ääressä palstailemassa ja kittaa samalla kaljaa (sidukkaaviiniämitävaan) ja mun äiti tulee siihen et "kukas sää oot" ja mytis sönköttää vastaan et "no ton kirahvin kaveri mä oon, se lupas ettet sä vie mua hoitoon ku mä kännään" :LOL:
Ai kauhee :LOL:

Nyt on pakko mennä nukkuun, ehkä nään unta minttuviinasta ja teiän äitistä :D
 
kahvikirahvin serkku
Mä aina posetan fiksusti ja mulla housut jalassa huom. Turha suuttuu mun pieruist ku oon älykäs ja posetan ain housut jalas. Muiskis hanit rakkaat mult lentää lemmen pierut suudelkaa ja vetäkää ne henkeenne, te ootte mun ajatuksisvaik toki mä oon fiksu ku mul housut jalas.
 
vitun vitun vittu... sai mamma puhelimen lahjaksi tarkistin sitten onko muistikorttia puhelimessa vitun muistikortin pideke hajos samoin tein. Nyt ei sitten löydä muistikorttia enää. Voiko moisen takia mennä takuuseen?
 
IhanaValo
Huomenta! Lapset heräs joten taitaa joutaa ittekin nousemaan kun kerta heräsin jo..nyt jos nukahtais uudelleen nii ei varmaan jaksas nousta koko päivänä..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä