The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
zanda
Olinpa tossa kerran itsekin kaupungilla liikkeellä silmittömien viljatuote-orgioiden jälkeen, kun liukuportaissa tuntui suolen tietämiltä epämiellyttävä rapäisy. Lähdin siltä seisomalta ryntäämään kohti saniteettitiloja, ja jo matkalla laskin housuja, kun ymmärsin, että nyt roiskahtaa ja kovaa. WC:t olivat minulle kuitenkin liian kalliita, joten singahdin läheiseen Dressmaniin, ja kahmiaisin rekistä molempiin käsiin vaatteita ja siitä suorinta tietä sovituskoppiin.

Enää en pystyntyt pidättämään vaan perseestäni roiskui pitkin koppia verta, paskaa ja visvaa. Yritin peitellä aukkoani mukaan nappamillani vaatekappaleilla, mutta paska poltti paidat ja bleiserit karrelle, eikä käsiini jäänyt kuin henkarit. Tilanne näytti hetken toivottomalta, kunnes huomasin jonkun unohtaneen koppiin putkikassinsa. Töräytin kassin vetoketjua myöten täyteen, ja samalla tunsin peräaukkoni repeävän lisää. Tässä vaiheessa kiinteä tavara oli onneksi jo loppu, joten toimitus jatkui silmittömällä piereskelyllä samalla kun suljin kassia.

Nostin housut ylös, nappasin todistusaineiston (kassin) olalleni, ja kurkistin varovaisesti sovituskopin verhon välistä, että kuinka pääsisin livahtamaan paikalta ilman suurempaa julkisuutta. Haju oli kuvottava, ja siitä johtuen liikekin oli tyhjentynyt kaikista muista asiakkaista, ja kaksi myyjää oli menettänyt tajuntansa ilmeisesti hajun vuoksi.

Lähdin suorinta tietä kotiin, ja matka sujui yllättävän joutuisasti remakoiden pierujen tahdittamana. Kotona jossa löysin veltoksi revenneeseen peräsuoleeni tulpan. Airamin termospullon korkki oli juuri sopivan kokoinen. Lisäksi siinä oleva kierre pitää korkin persessä, ja kumitiiviste estää tällaisten tapahtumien toistumisen. Suosittelen.
 
Minä ainakin olin vesiselvä, exästä en tiedä, mutta samankaltainen viestintä jatkui tänään ja oli todistettavasti ihan selvinpäin, kun näin... Ja autoakin ajoi, että...
Tiedä nyt taas, mitä tässä pitäisi tehdä.

Tosiaan, hei kaikille! :wave:
Exääs siis meinasin :D

Mutta kaipa tuo katumus nostelee päätään, jos tänäänki jatkunu. Tai peleko jostain...
 
Mie en usko et puhusin ite unissani mut veli teki tuota kyl, sitä sai säikkyä jo pienenä..molemmat (esikko ja veli) myös saattavat nauraa unissaan, se se vasta on aavemaisen kuuloista..ihan hiljasessa kämpässä kuuluu yhtäkkiä hekottelua..
Mun sisko maiskuttaa hiljaa unissaan. Ei siihen herää, mutta joskus en saanut unta kun se oli yökylässä. Laittaa silmät kiinni, ja lattialta kuuluu semmoinen pieni mutta eläimellinen lussutus. Hrrr!
 
Haluis mennä nukkumaan mutta äijällä on vielä yksi kalja jälellä ja mie en jaksa mennä yökkäämään makkariin ku sielä haisee vanha "viiiiina" :O

(tuo joi mun kolme kaljaa mrr.. :D )
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä