The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on sit niinku terveempi elämä aloitettu, syönyt terveellisesti ja treenaillut lähes pari tuntia. Sit ku muistais viel huomennakin :Dkauppareissu huomenna, toivottavasti selviin kunnialla karkki hyllyjen ohi. Ja ne pakastealtaat pitäs kans ohittaa jotenkin..
ootpa sä reipas, mä meinasin ottaa ilon irti vanhasta vuodesta kun on synttäritkin maanantaina

mutta perästä tullaan
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Se on sit niinku terveempi elämä aloitettu, syönyt terveellisesti ja treenaillut lähes pari tuntia. Sit ku muistais viel huomennakin :Dkauppareissu huomenna, toivottavasti selviin kunnialla karkki hyllyjen ohi. Ja ne pakastealtaat pitäs kans ohittaa jotenkin..
No tule nyt viel kehumaan siihen :kieh: Miun pitää nuo loput suklaat tunkea jonnekin (suuhuni vissiin) ettei tulis enää himoa..sit vaan ostetaan pelkkiä kasviksia ja terveitä ruokia..ja aletaan nostaa persusta penkistä..ootan innolla |O mut ei kai se muu auta.

Muoks, niin onnea jatkoonkin! :)
 
Mä kamalan kivasti koitin muotoilla asiaani tuolla toisessa ketjussa jossa muija kertoi seonneensa kännissä mutta näppäimistöni ei antanut kirjoittaa mitään nättiä joten päätin olla kirjottamatta.. Oliko se viisas päätös? Musta oli...
 
IhanaValo
Mä kamalan kivasti koitin muotoilla asiaani tuolla toisessa ketjussa jossa muija kertoi seonneensa kännissä mutta näppäimistöni ei antanut kirjoittaa mitään nättiä joten päätin olla kirjottamatta.. Oliko se viisas päätös? Musta oli...
Joskus on parempi olla päästämättä mielipidettään ilmoille, ees näppiksen kautta..
Miulle on kotona opetettu, et jos ei oo mitään nättiä sanottavaa niin parempi jättää sanomatta.
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
Sangria
No tule nyt viel kehumaan siihen :kieh: Miun pitää nuo loput suklaat tunkea jonnekin (suuhuni vissiin) ettei tulis enää himoa..sit vaan ostetaan pelkkiä kasviksia ja terveitä ruokia..ja aletaan nostaa persusta penkistä..ootan innolla |O mut ei kai se muu auta.

Muoks, niin onnea jatkoonkin! :)
joo ne suklaat on hyvä tunkea johonkin ennen muutosta, niin minäkin tein :ashamed: mul on listalla kauheesti kaikkee terveellistä, pakko tsempata nyt.

Kiitos ja tsemppii sullekki :)
 
Hyvää yötä teille :kiss:
Jos tästä kohta hipsisi sänkyyn ja yrittäisi jotenkin saaha nukuttua. :wave:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä