The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27761318:
Mua väsyttää ihan sairaasti.. Onneks reilu tunni pääst voi mennä jo nukkumaa :)
Mä en kyllä osaisi mennä noin aikasin nukkuun. Heräät kyllä töihinkin aikasin mutta menisin varmaan silloinkin aikasintaan kympin aikoihin nukkuun.
 
IhanaValo
Heippa TB ja IV:)

Minuu ei Hobitit kiinnosta mut juoppohullun päiväkirja vois olla sellanen minkä ehkä kävis katsomassa.

otin toisen Tsihin:p
Minuu taas ei vois vähempää kiinnostaa suomalaiset elokuvat, eikä monet kirjatkaan..en tykkää siitä ku suomalaisten tyyli on vissiin se, et kuksitaan vähän kaikkien kans ja viljellään alapäähuumoria..ei vaan iske. Fantasijutut kivempia, TSH:t ja Hobitit ja Twilightit..:D

Pitäiskö miukin ottaa yks tsih, jahka mies töihin lähtee?
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Minuu taas ei vois vähempää kiinnostaa suomalaiset elokuvat, eikä monet kirjatkaan..en tykkää siitä ku suomalaisten tyyli on vissiin se, et kuksitaan vähän kaikkien kans ja viljellään alapäähuumoria..ei vaan iske. Fantasijutut kivempia, TSH:t ja Hobitit ja Twilightit..:D

Pitäiskö miukin ottaa yks tsih, jahka mies töihin lähtee?
Mua taas nuo ei kiinnosta pätkääkään:D

Ota vaan seuraks Tsihijuomaa:p
 
Nyt olis kyllä tehny hyvää pieni lasillinen alkoholia, mutta kun tuli emmerdalen aikana
juotua viimeinen lasillinen alkon glögiä.
 
Miulla soi päässä se Cheekin ja Jonne Aaronin Anna mä meen, jonka linkitin tuossa pari sivua sitten..alkaa tekee mieli veivaamaan.
Mulla soinu jo monta päivää Erinin versio Cheekin mitä tänne jää biisistä.

Tai siis eihän se oo just Erinin versio mikä soi kun biisi sama muit siis tuo biisi...kuunnellu vaan sitä Erinin versioo youtubesta aika monta kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä