Onko jonkun tuttu alkanut ns. nähdä keski-iässä?

• Viestiketjun aloittaja näkemään alkanut
  • Ensimmäinen viesti
näkemään alkanut
Olen 40+ ja olen ihan viime vuosina nähnyt tai välähdyksen omaisesti tiennyt tulevia.
Mukana on selkeitä, toteutuneita enneunia, auran näkemisiä ihmisten ympärillä ja sellaisia välähdyksiä, jolloin olen tiennyt jonkun salaisuuden tai vaikean asian pari viikkoa tai kuukautta ennen sen realisoitumista.

Olen tähän asti elänyt aika normaalisti ilman mitään ihmeellistä ja tämä on hämmentävää. Tiedän tätini ja isotätieni nähneen kautta aikojen kaikenlaista, mutta itse olen elänyt ihan tavallisesti ja ehkä jopa henkisyyttä ja tällaista torjuen.

Mitä tämän tilanteen kanssa pitäisi tehdä?

onjbn
Mulla ikää 35 ja olen myös alkanut viime vuosina nähdä. Enimmäkseen lienee elämänkokemuksen karttumisen syytä, näin oletan. Vaistoaa ja näkee jo muutenkin, osaa päätellä pienistä asioista. Toki jotain henkistä herkkyyttä ja yliluonnollista mukana.

Näen asioita etenkin uusista ihmisistä joihin tutustun. Näen millainen perhe, millaisia ongelmia jne.

näkemään alkanut
Minä näen tai tunnen tai vaistoan vaan läheisistäni. Lapsistani, ystävistäni, lähisuvusta. No joku enneuni on ollut vieraammistakin.

Juuri nyt on todella paha olla sillä siskon ympärillä oli valo ja "häly", jonka näkeminen on tuonnut todella pahoja asioita vähän ajan päästä esille mm. terveydestä ja ihmissuhteista.

"joku"
Mäkin suosittelisin rukoilemaan Jeesusta, että vapauttaa sut pahasta hengestä joka tuon "näkemisen" aiheuttaa. Paranoidisen skitsifrenian tyypillinen alkamisikä on tuossa 30v jälkeen myöskin.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja näkemään alkanut;27760910:
Olen 40+ ja olen ihan viime vuosina nähnyt tai välähdyksen omaisesti tiennyt tulevia.
Mukana on selkeitä, toteutuneita enneunia, auran näkemisiä ihmisten ympärillä ja sellaisia välähdyksiä, jolloin olen tiennyt jonkun salaisuuden tai vaikean asian pari viikkoa tai kuukautta ennen sen realisoitumista.

Olen tähän asti elänyt aika normaalisti ilman mitään ihmeellistä ja tämä on hämmentävää. Tiedän tätini ja isotätieni nähneen kautta aikojen kaikenlaista, mutta itse olen elänyt ihan tavallisesti ja ehkä jopa henkisyyttä ja tällaista torjuen.

Mitä tämän tilanteen kanssa pitäisi tehdä?
Tämä kaikki kiteytyy tähän "maailmanloppuun". Aika monelle alkaa tulla tuntemuksia. Tästä syntyy jotakin hyvää. Uskokaa, lapset.

näkemään alkanut
Minulla ei ole minkäänlaisia piuhoja minkään jeesuksen tai jumalan suuntaan ollut 25 vuoteen. Vähän vaikea alkaa etsiä niihin jotakin ulottuvuutta. Yhteydet poikki, ei kenttiä tms. tila ollut liian pitkään päällä.

Minun täti on kyllä pari kertaa sanonut, että pitää hyväksyä se mikä nyt sattuu olemaan ja minkä kohtalon on päälleen saanut, etenkin viime vuosina.

"joku"
Alkuperäinen kirjoittaja näkemään alkanut;27761690:
Minulla ei ole minkäänlaisia piuhoja minkään jeesuksen tai jumalan suuntaan ollut 25 vuoteen. Vähän vaikea alkaa etsiä niihin jotakin ulottuvuutta. Yhteydet poikki, ei kenttiä tms. tila ollut liian pitkään päällä.

Minun täti on kyllä pari kertaa sanonut, että pitää hyväksyä se mikä nyt sattuu olemaan ja minkä kohtalon on päälleen saanut, etenkin viime vuosina.
no tuo selittää miksi pahalla hengellä on niin tiukka ote susta. ja nyt se alkaa saada valtaa sussa enemmän, ja lahjoo "kyvyillä".. voit joka tapauksessa, ja kannattaa, rukoilla Jeesusta Vapahtajaa, vapahtamaan sut siitä riivaavasta hengestä. voit myös jutella papin kanssa ja mennä kirkkoon ehtoolliselle, sekin voi auttaa.

näkemään alkanut
Papin kanssa puhumaan ja ehtoolliselle? Älä naurata.

Ok, jään ihmettelemään itsekseni, mutta papeilla en tee mitään heidän virkansa puolesta vaikka pari hyvää kaveria teologeja onkin.

Minä näen asian niin, että kaikki "jumaluus" tai "korkein voima" on samaa energiaa oli uskontosuuntaus tai katsantokanta sitten mikä tahansa. Meillä kaikilla on oma reittimme, tehtävämme ja näkemyksemme. Oman tehtävämme tunnemme omassa sydämessämme tai sielussamme.
Kommentistani ei kannata ottaa itseensä. Tämä on minun sieluni totuus ja näkemykseni tästä asiasta =)

hellari
[QUOTE="joku";27761430]Mäkin suosittelisin rukoilemaan Jeesusta, että vapauttaa sut pahasta hengestä joka tuon "näkemisen" aiheuttaa. Paranoidisen skitsifrenian tyypillinen alkamisikä on tuossa 30v jälkeen myöskin.[/QUOTE]

Itsekin näen ja uskossa olosta huolimatta. Tietääkseni ennustaminen muille on kielletty, mutta näkemiselle ei mitään voi. Näen myös näkyjä ihmisten ongelmista ja rukoilen heidän puolestaan.

Yhä useammille aukeavat nämä aina olemassa ollleet kyvyt selvemmin johtuen maapallon energiatason kohoamisesta. Eli tästä "maailmanlopusta". Vanha maailmanaika on ohi ja nyt on alkanut uusi aikakausi. Yhä useampi ihminen tulee tietoiseksi kyvyistään ja ottaa ne käyttöön ihmuskunnan hyväksi.

Yhteistyössä