The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Metis: :hug: Mikäs nyt, jos haluat kertoa tarkemmin?

Joo, Jonne on miehistynyt ihan mukavasti Negativen alkuajoista jolloin se näytti vähän tytöltä..ainahan sil on silti hyvä ääni miusta ollu.
 
Metis: :hug: Mikäs nyt, jos haluat kertoa tarkemmin?

Joo, Jonne on miehistynyt ihan mukavasti Negativen alkuajoista jolloin se näytti vähän tytöltä..ainahan sil on silti hyvä ääni miusta ollu.
No toi yks syyttää mua kaikesta maailman vääryydesta (siten hieman liiotellusti) ei saanut viimeyönä nukuttua ja se on kuulemma mun syy.. No mä tosiaan tiedän ettei ole mun vika mutta vituttaa ku purkaa väsymystään ja muita kiukunaiheitaan muhun..

Ihan suoraan sanottuna mun kohalla paskin joulu koskaan. En vietä enää.
 
Huomenta! :wave:

Metis :hug:

Ilta tuli vietettyä ja nyt yritän hörppiä tässä kahvia, jotta pääsis lapsia jossain vaiheessa hakemaan :) Miekkonen makaa sängynpohjalla, oksentanu koko yön ja aamun, vissiin mahatautia, kun on ihan kuollut. Tässä saa taas silmä tarkkana tarkkailla tuon miehen sokeriarvoja ja toivoa, ettei löydetä itseämme näin tapaninpäivänä sairaalasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27759170:
Huomenta! :wave:

Metis :hug:

Ilta tuli vietettyä ja nyt yritän hörppiä tässä kahvia, jotta pääsis lapsia jossain vaiheessa hakemaan :) Miekkonen makaa sängynpohjalla, oksentanu koko yön ja aamun, vissiin mahatautia, kun on ihan kuollut. Tässä saa taas silmä tarkkana tarkkailla tuon miehen sokeriarvoja ja toivoa, ettei löydetä itseämme näin tapaninpäivänä sairaalasta.
:hug:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27759170:
Huomenta! :wave:

Ilta tuli vietettyä ja nyt yritän hörppiä tässä kahvia, jotta pääsis lapsia jossain vaiheessa hakemaan :) Miekkonen makaa sängynpohjalla, oksentanu koko yön ja aamun, vissiin mahatautia, kun on ihan kuollut. Tässä saa taas silmä tarkkana tarkkailla tuon miehen sokeriarvoja ja toivoa, ettei löydetä itseämme näin tapaninpäivänä sairaalasta.
:hug: Voi ei, ykätauti on hirvee..voimia teille molemmille!
 
kahvikirahvi
Huomenta! Voi jee mikä säikähdys kun erehdyin aamulla vaa'alla käymään..kyl mie tiiän että painoa on liikaa mut niin paljon :ashamed:
Nyt ahistaa ihan kunnolla..kaikki herkut pois ja äkkii.
Huomenta näin vähän myöhässä :D

Mä kävin tänään vaa'alla ja joulukuussa olen keränny komiat 3kg lisää :D Josko sitä näiden viimesten joulutohinoiden päätteeks alkais vähä kattoa mitä suuhunsa panee ja koittais karistella noi pari kiloa takas pois :)

Ja hyi, näin seksiunia mun kahdesta miespuolisesta pomosta. Jostain syystä ne asu yhdessä ja nukku samassa sängyssä, ja mä tohinoin sen toisen kanssa ja toinen vaa nukku siinä vieressä :headwall: YÖKYÖKYÖK!!
 
Osuuko tappaja-asteroidi 2012 DA14 Maahan? T

Kaikki on ollu niin varmoja että maailmanloppu tulee tänä vuonna, entäpä ensi vuoden helmikuussa? :D

Mun mielestä tää on oikeasti uhka (ei siis juuri tämä) että joku taivaan kappale tulee ja posauttaa koko maailman taivaan tuuliin.. Eikä siihen välttämättä mene kauaakaan. Miten sitten suu pannaan?
Olen ehkä hitusen kyyninen, mutta maailmanloppu ei haittaisi yhtään. Kunhan loppu tulee pian, eikä kenenkään tarvitse kitua.
Jolly fucking morning täälläkin...
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
No toi yks syyttää mua kaikesta maailman vääryydesta (siten hieman liiotellusti) ei saanut viimeyönä nukuttua ja se on kuulemma mun syy.. No mä tosiaan tiedän ettei ole mun vika mutta vituttaa ku purkaa väsymystään ja muita kiukunaiheitaan muhun..

Ihan suoraan sanottuna mun kohalla paskin joulu koskaan. En vietä enää.
ikäväähän tommonen tietysti on mutta kenelle muulle kuin puolisolle sitä pahaa oloa voi purkaa

tuskin tykkäisit siitäkään että siipalla olis joku muu "olkapää"
 
kahvikirahvi
Hei mitäs saitte lahjaksi? Mä sain Hackmanin aterinsetin, sing star mikit + kaks levyä siihen, 100e lahjakortti vaatekauppaan ja poikakalenterin. Kalenterin kannessa lukee "real cocks 2013". Saas nähä pääseekö tuo seinälle asti :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No toi yks syyttää mua kaikesta maailman vääryydesta (siten hieman liiotellusti) ei saanut viimeyönä nukuttua ja se on kuulemma mun syy.. No mä tosiaan tiedän ettei ole mun vika mutta vituttaa ku purkaa väsymystään ja muita kiukunaiheitaan muhun..

Ihan suoraan sanottuna mun kohalla paskin joulu koskaan. En vietä enää.
:hug:
Tuu tänne :D
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
Huomenta näin vähän myöhässä :D

Mä kävin tänään vaa'alla ja joulukuussa olen keränny komiat 3kg lisää :D Josko sitä näiden viimesten joulutohinoiden päätteeks alkais vähä kattoa mitä suuhunsa panee ja koittais karistella noi pari kiloa takas pois :)

Ja hyi, näin seksiunia mun kahdesta miespuolisesta pomosta. Jostain syystä ne asu yhdessä ja nukku samassa sängyssä, ja mä tohinoin sen toisen kanssa ja toinen vaa nukku siinä vieressä :headwall: YÖKYÖKYÖK!!
Kannattaa katsoa juu :whistle:

Kiva uni ollut :xmas:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä