Mitä annoitte miehellenne lajaksi?

• Viestiketjun aloittaja "Diu"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
[QUOTE="vieras";27757743]Suljettu Maa-kirjan, nahkavyön, Tangle Teezer-hiusharjan ja lempisuklaataan. Tykkäs :) Ei nyt ostettu kummempia lahjoja, kun lähdetään vielä lomalla IHAN KAKSIN Helsinkiin tapaamaan tuttuja, syömään hyvin ja ostoksille, se on yhteinen lahja vielä :)[/QUOTE]

Tangle Teezer :LOL:

Sori, mutta sain illan parhaat naurut. Onko sun miehelläs komeetkin kutrit?

:LOL:

Mä annoin miehelleni lahjaksi kalliit, merkki college housut, on myös materiaaliltaan hirmu paksut. Pisti heti jalkaansa kun eilen kotiuduttiin anoppilasta ja mies meinas mennä nukkumaankin ne jalassa ja sano vaan, että millään haluis heittää niitä jalastansa :). Ilmekin oli ihan mahtava kun avas lahjansa ja näki ne housut, nää on ihan merkki housut ja levee virnistys, nää on hyvät. Kotona hengaillu tän koko päivän ne jalassa. Viime yönä kävi tupakalla ja sano vaan, ei tunnu yhtään kylmälle jaloissa kun käy tupakalla, tämmöset mä oon todella tarvinnu :heart:. Kävi abc:llakin ne jalassa, kun tupakkaa kävi hakemassa, ihana :).

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
"vieras"
Neulepuseron, lahjakortin kenkäkauppaan, kylpytakin, reinot, kylpypyyhkeen, kaulakorun, kaksi kirjaa, cd-levyjä ja leffoja. Ai niin ja suklaata tietysti. Itse en saanut mieheltä mitään kun on niin huono ostamaan minulle lahjoja :)

"Emäntä"
Isäntä paidan, "meidän iskällä on suurin" kalsarit, isännän mukin ja tuopin, juoppo hullun päivä kirja kirjan (vaikkei kirjoja luekaan), karvis kravaatin ja isäntä pipon.

Mä annoin miehelleni lahjaksi kalliit, merkki college housut, on myös materiaaliltaan hirmu paksut. Pisti heti jalkaansa kun eilen kotiuduttiin anoppilasta ja mies meinas mennä nukkumaankin ne jalassa ja sano vaan, että millään haluis heittää niitä jalastansa :). Ilmekin oli ihan mahtava kun avas lahjansa ja näki ne housut, nää on ihan merkki housut ja levee virnistys, nää on hyvät. Kotona hengaillu tän koko päivän ne jalassa. Viime yönä kävi tupakalla ja sano vaan, ei tunnu yhtään kylmälle jaloissa kun käy tupakalla, tämmöset mä oon todella tarvinnu :heart:. Kävi abc:llakin ne jalassa, kun tupakkaa kävi hakemassa, ihana :).
Minkä merkkiset ovat nämä "pants from heaven"?
Voisin mun miehellekin ostaa tällaiset.

Safkaa -keittokirjan, kun tykkää kokkailla ja tuosta kirjasta on kuulunut niin paljon kehuja. "Pelastakaa karhut" -kirjan, kun haluaa aina jouluna lukea hyvää kirjaa. Ja lisäksi collegehousut, joita toivoikin. Oli tyytyväinen lahjoihinsa :)

"vieras"
[QUOTE="Emäntä";27758705]Isäntä paidan, "meidän iskällä on suurin" kalsarit, isännän mukin ja tuopin, juoppo hullun päivä kirja kirjan (vaikkei kirjoja luekaan), karvis kravaatin ja isäntä pipon.[/QUOTE]
Junttiuden huippu!

Monella "miehenä" melkosia neitejä, kun pitää hajuvesia ja tangleteezereitä olla :(

Yhteistyössä