autokoulu ja hinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tärkeää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tärkeää;27757360:
tuleeko se uusi hinta sen mukaan milloin aloittaa autokoulun, vai sen millon kortin saa?
Se määräytyy sen mukaan milloin aloitat autokoulun. Et pääse testeihin ennen kuin olet autokoulun maksanut.

Parasta on kun otat yhteyttä itse autokouluun ja kysyt heiltä mihin asti heidän hintansa on voimassa.

Se määräytyy sen mukaan milloin aloitat autokoulun. Et pääse testeihin ennen kuin olet autokoulun maksanut.

Parasta on kun otat yhteyttä itse autokouluun ja kysyt heiltä mihin asti heidän hintansa on voimassa.

Turha niihin autokouluihin on soitella ja kysellä tota, eihän kukaan rupea enää myymään vanhalla hinnalla kun 19.1 tulee se uusi systeemi ja siinä on enemmän ajotunteja joka siis nostaa hintaa.. Ap ei millään ehtisi käydä edes ykkösvaihetta parissa viikossa joten aivan varmasti menee uudella hinnalla.

Olen itse just autokoulussa ja meille on tosta kerrottu aika yksityiskohtaisesti.

Täällä kukaan väittänyt että menis vanhan kaavan mukaan?! Eikö vastaukset kelpaa kun ei ollut mieleisiä?

voipi olla et vielä pääsee, mut tuskin enää vanhalla hinnalla saa, kun eikös ne ajokerrat lisäänny vuoden alusta?

Uuden hinnan mukaan tottakai.

Jos et pysty saamaan väliaikaista ajokorttia ennen 19.1.2013, joudut käymään kolmivaiheisen autokoulun.

Turha niihin autokouluihin on soitella ja kysellä tota, eihän kukaan rupea enää myymään vanhalla hinnalla kun 19.1 tulee se uusi systeemi ja siinä on enemmän ajotunteja joka siis nostaa hintaa.. Ap ei millään ehtisi käydä edes ykkösvaihetta parissa viikossa joten aivan varmasti menee uudella hinnalla.
Olen itse just autokoulussa ja meille on tosta kerrottu aika yksityiskohtaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja tärkeää;27757567:
voipi olla et vielä pääsee, mut tuskin enää vanhalla hinnalla saa, kun eikös ne ajokerrat lisäänny vuoden alusta?

Uuden hinnan mukaan tottakai.

Jos et pysty saamaan väliaikaista ajokorttia ennen 19.1.2013, joudut käymään kolmivaiheisen autokoulun.

Niin, kukaan ei väittänyt että menisi vielä vanhan systeemin mukaan, yksi epäili sitä mutta sanoi myös hinnasta että menee uuden hinnan mukaan. Sä et vaan tainnut tajuta vastauksista mitään mutta sehän ei ole meidän vika.. Jos et noista tajua mitään niin et varmaan tajua autokoulun opetuksestakaan :D

Niin, kukaan ei väittänyt että menisi vielä vanhan systeemin mukaan, yksi epäili sitä mutta sanoi myös hinnasta että menee uuden hinnan mukaan. Sä et vaan tainnut tajuta vastauksista mitään mutta sehän ei ole meidän vika.. Jos et noista tajua mitään niin et varmaan tajua autokoulun opetuksestakaan :D

Kiitos kommentistasi. Et tainnut ymmärtää alkuperäistä kysymystä!?

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27757624:
Ethän nä ihan oikeesti kuuklaa ensi ja vittuile sitte päälle, ethän?

Totta kai googlaan, olisi tyhmemmänkin edellisestä pitänyt pystyä ilman salapoliisityötä se keksimään. Ilmeisesti kuitenkaan ei.

Alkuperäinen kirjoittaja tärkeää;27757861:
nyt mä viimein tajusin,

dah on ilman korttia tai sit maksaa kortin takia otettua lainaa pois, eikä elarit riitä siihen...
heh..
Kuules rääpäle. Mulla oli ajokortti jo kun et ollut edes kylmä hiki faijas otsalla.

Kannattaa ehkä tutkia ulkomaisten ajokorttien hintoja. Ajo-opetus on Suomessa puhtaasti Kokoomuksen vetämä bisnes, jossa kortin hankkijan etua ei ajatella millään tavalla. Sikarahastus vailla hyötyjä.

Uskoisin useimmissa maissa saavan kortin viikossa tai parissa. Matkat ja majoitukset huomioiden homma on edelleen halpa.

Yhteistyössä