En harrasta enää koskaan harrasta seksiä mieheni kanssa..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27754532]Vittu nää plösöt on haus-ko-ja!

Ne ihan aikuisten oikeasti kuvittelee, että hoikka ei olisi parempi.[/QUOTE]

Sanon tän ekan ja vikan kerran: pysy vittu kaukana lihavuudesta ja mihinkään painoon liittyvästä, painu vittu *. Lakkaa hauskuuttamasta minua vittu *.
Pidä se turpasi kiinni.

Pidä. Naama kiinni, olet vittu vitun ärsyttävä.

Kiitos kaikille kannustaville kommenteille koskien parisuhdettani. Aluksi kaikki näytti menevän hyvin pettämisen jälkeen. Mies todella halusi, että jatkaisimme. Kesti kaikki mun käymät vihat surut huuudot raivot ym mahdolliset mitä siitä seuras pitkän aikaa. Auttoi mua paljon kotitöissä ja lastenhoidossa. Kävimme terapiassa. Mutta nyt tuntuu, että homma alkaa taas leviämään käsistä.

Meillä on ainaista riitaa. En pystyny kuitenkaan antamaan anteeksi menneitä niin, etten niistä välillä mainitsisi. Siksi riidan yhteydessä mies on päästänyt suustaan niitä kommentteja, että se toinen oli seksikkäämpi ym. kaikkia mahdollista vielä muuta törkeää. Haukkunut mun ulkonäköä vaikka itse on todella ylipainoinen. Itse olen myös häntä haukkunut nykyään. En säästele enää yhtään sanojani, siksi tässä ei myöskään ole enää mitään paluuta yhteiseen elämään koska emme kummatkaan pysty unohtamaan kuinka olemme toisiamme sanallisesti satuttaneet. En vain rakasta enää yhtää miestäni, viha vain kasvaa päivä päivältä vain hänen tekojensa vuoksi. En ymmärrä mikä oikeutus hänellä oli toimia niin ja se että ei kukaan joka oikeasti rakastaa niin tee rakkalleen niin että pettää.

Ei voi olla niin heikko, etteikö pysty niitä himojaan pitämään kurissa. Itsellä on ollut monesti myös mahdollisuuksia, että oisin voinu lähteä pettämisen tiellä, mutta sen verran kuitenkin löytyy itsekuria, että siihen hommaan en lähde jos olen suhteessa toisen kanssa. Vaikka kostomielessä vain ehkä oisinkin tehnyt jotain, mutta en silti pystyisi siihen,....

[QUOTE="vieras";27754575]Ohhoh. Nyt siellä tutisee ja hyllyy oikein kunnolla.[/QUOTE]

Joo, olemattomat läskit lävähtää sun naamaasi ja tukkii suusi. Valtaisa ihrakasa upottaa koko pääsi, kätesi ja jalkasikin. Hyvää joulun jatkoa, yksinäinen raukka :hug:

Hyi hitto mikä mies :(

Oikeesti miten voit katsoa tuollaista persereikää? Ei ole kyllä miehellä kaikki kotona jos vertaa vaimon alapäätä toisen naisen alapäähän. Ei helvetti kun kiehuu, pientä itsekunnioitusta naiset!

[QUOTE="...";27754591]Hyi hitto mikä mies :(

Oikeesti miten voit katsoa tuollaista persereikää? Ei ole kyllä miehellä kaikki kotona jos vertaa vaimon alapäätä toisen naisen alapäähän. Ei helvetti kun kiehuu, pientä itsekunnioitusta naiset![/QUOTE]

Lue tuon yhden sovinistin viestit, niin ymmärrät miten jotkut musertaa joka ketjussa ja asiassa.

[QUOTE="vieras";27754676]Eipä ole pakko uskoa. Mitään en menetä. Tuossahan tuo makaa tiukka peppu pystyssä.[/QUOTE]
Ja sä oot mammapalstalla mussuttamassa...?

Asiaan: vaikka ap laihduttaisi 25 kg ja kävisi tussuleikkauksessa, niin sen mies olis silti läski idiootti, ja mihin kukaan nainen muka sellaista miestä kaipaa?

Kyllä on taas keskustelussa taso. Ihan ku jossain alakoulussa, sehän on oikeus olla paska ja sukkia muita jonon ylipainoa. Menkää itseenne ihmiset!

Ja ap, lähde ihmeessä menemään. Ei ole mitään mieltä kiusata itseään tuollaisessa parisuhteessa, löydät paremman!!! Tsemppiä!

Täällä saa jatkuvastu lukea aivan järkyttävistä parisuhteista. :(

Voisitteko te molemmat antaa anteeksi ja lopettaa sen toistenne loukkaamisen? Jos ette, niin ei näy valoa tunnelin päässä. Ihan kamalalta kuulostaa. Sympatiat ap:n puolella, mutta molempien pitäisi muuttua ratkaisevasti. Ja äijä laihikselle!

[QUOTE="vieras";27754593]40 kilonen ympärileikattu vaimo kyllä tässä vieressä. Ja nauraa teille.[/QUOTE]

Ympärileikattu nainen ei nauti seksistä, mutta huutaa sängyssä ja teeskentelee, että ei tarvitse olla siinä puuhassa kovin kauaa.

Hei ap, kuulostaa ihan kokonaisuudeltaan siltä teidän suhde, että se on aivan päättymispisteessä. Enää vain satutatte toisianne. Millaista elämää haluat elää?

Voimia.

Kiitos kaikille kannustaville kommenteille koskien parisuhdettani. Aluksi kaikki näytti menevän hyvin pettämisen jälkeen. Mies todella halusi, että jatkaisimme. Kesti kaikki mun käymät vihat surut huuudot raivot ym mahdolliset mitä siitä seuras pitkän aikaa. Auttoi mua paljon kotitöissä ja lastenhoidossa. Kävimme terapiassa. Mutta nyt tuntuu, että homma alkaa taas leviämään käsistä.

Meillä on ainaista riitaa. En pystyny kuitenkaan antamaan anteeksi menneitä niin, etten niistä välillä mainitsisi. Siksi riidan yhteydessä mies on päästänyt suustaan niitä kommentteja, että se toinen oli seksikkäämpi ym. kaikkia mahdollista vielä muuta törkeää. Haukkunut mun ulkonäköä vaikka itse on todella ylipainoinen. Itse olen myös häntä haukkunut nykyään. En säästele enää yhtään sanojani, siksi tässä ei myöskään ole enää mitään paluuta yhteiseen elämään koska emme kummatkaan pysty unohtamaan kuinka olemme toisiamme sanallisesti satuttaneet. En vain rakasta enää yhtää miestäni, viha vain kasvaa päivä päivältä vain hänen tekojensa vuoksi. En ymmärrä mikä oikeutus hänellä oli toimia niin ja se että ei kukaan joka oikeasti rakastaa niin tee rakkalleen niin että pettää.

Ei voi olla niin heikko, etteikö pysty niitä himojaan pitämään kurissa. Itsellä on ollut monesti myös mahdollisuuksia, että oisin voinu lähteä pettämisen tiellä, mutta sen verran kuitenkin löytyy itsekuria, että siihen hommaan en lähde jos olen suhteessa toisen kanssa. Vaikka kostomielessä vain ehkä oisinkin tehnyt jotain, mutta en silti pystyisi siihen,....

No mun mies on ollut seksuaalisesti haluton pitkään, tietää että asia tuntuu pahalta, eisilti ole hotianut ongelmaa. mies tietää että kaipaan sitä että tunnen itteni halutuksi ja rakastetuksi,kaipaan että mies tuo asian elein ja sanoin esiin. no ei vaan tuo! Mä en muista koska viiemksi sanoi että olen kaunis. nin vaikka mies tietää kuinka paljon kaipaan sitä.

eli mies ei välitä minun tarpeistani,eikä toiveistani, ja yleensä kun puhun asioista/tunteistani hän ei vastaa mitään. Eli loukkaa tahallaan sitten loukkaa taas tahallaan kun ei välitä senvertaa että vastaisi jotain kun joku uuskaltaa puhua aroista asioista.

Tämän vuoksi olen alkanut haaveilemaan toisista miehistä, ihanaa kun joku katsoo sillä katseella että haluaa, ihanaa kun saat jonkun hymyilemään vain sillä että katsot silmiin. Ihanaa tuntea itsensä naiseksi. ja jos mun mies ei ala herää näillä näppäimillä... niin sit sen on turha itkee jälkikäteen!

Oletkohan säkin mahdollisesti saanut miehesi tutnemaan että häntä ei tarvita,että hän ei ole haluttu/tärkeä muutenkaan. kato peiliin!

[QUOTE="qwerty";27755492]Luuletko, että kaikkia mieheiä edes kiinnostaa naisen nautinto?

Nainen aukoi päätään pienikaluiselle miehelle: "Hah! Kenet aiot tuolla vehkeellä naimalla muka tyydyttää?"
Mies: "Itseni ja se riittää minulle"[/QUOTE]

Lähti :)
Typerää kuittailla kalun koosta, sille mitalle kun ei ukko itse mitään mahda, toisin kuin vaikkapa vatsakummun koolle.

[QUOTE="papana";27754318]ihan oikeasti vielä 10v sitten laskettiin että naisen normaalipaino on pituus miinus 110. Ap on 165 pitä, joten tuolla kaavalla hänen pitäisi painaa 55kg. Nyt hän painaa 75kg. Sanoisin siis että miinus kakskyt kiloa on lähempänä kuin kymmenen.[/QUOTE]

Oho, karmivaa jos oikeasti olisi noin. Mun pitäisi silloin painaa 37 kg. Ja se olisi vain normaalipaino. Mä olisin kyllä aivan luuranko, tuskin tulisi edes menkat jos olisin noin laiha.

Yhteistyössä