Sorry headless, mä en nyt jaksa väitellä kanssasi, heräsin jo aamukuudelta. Menisin nukkumaan ellei tarvis vahtia tuota possuvainaan takamusta joka on uunissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27747541:lumessa ja pakkasessa ei oo mitään hienoo. ihme tundrakurpitsoita.
hajusta en tykkää, mutta muuten menis.
Oulussa on mukava -22 astetta.
Meillon vielä suklaat aloittamatta mut mussuttelen just juustonaksuja, paljon vetoo et päätön ei tykkää niistäkään :xmas:
Ruvetaanko täällä rähisemään hä?:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27754105:vähän liianki rauhallista. |O
ei pysty, kenen kanssa edes alkais.Ruvetaanko täällä rähisemään hä?:xmas:
Mä olin juuri tarjomassa itseäni, mutta ei sitten, en tyrkytä...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27754113:ei pysty, kenen kanssa edes alkais.
niin avasin minäki. jatkuvalle syömiselle pitäis saada loppu.Siitä valitan että mies meni yöksi töihin ja joutuu menemään vielä huomennakin. Avasin viinipullon ja parin lasillisen jälkeen olen väsynyt. Tarttis piristystä!
Minä en ole muuta ahminut liikaa kun suklaata. Lohileivän voisin nyt ottaa, se olikin muuten hyvä idea. Kylmäsavu vai graavi? Siinäpä kysymys.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27754403:niin avasin minäki. jatkuvalle syömiselle pitäis saada loppu.
yhtään ei väsytä..
molempia. yllättävän hyvä sekotus.Minä en ole muuta ahminut liikaa kun suklaata. Lohileivän voisin nyt ottaa, se olikin muuten hyvä idea. Kylmäsavu vai graavi? Siinäpä kysymys.
:heart:Hyvää joulua kaikille
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27754113:ei pysty, kenen kanssa edes alkais.
en mielellään muulloinkaan. :saint:Et ainaka mun kans, ei jouluna.