JOULUN KUNNIAKSI: ketju oudoimmista lahjoista joita sinä/lapset olette saaneet

• Viestiketjun aloittaja "Niinu"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Exä osti minulle keltakultaiset korvikset, jotka muistuttivat viipurinrinkeliä.. Ja se oli vielä sellaisessa rasiassa, jota luulin ensin sormusrasiaksi... Juu.. Ei ollut sormusta vaan viipurinrinkelit :D

Okei.. Ajatus oli kaunis mutta lopputulos kehnohko. Olin vasta kuukautta aikaisemmin todennut, että käytän vain hopeisia koruja kun inhoan keltakultaa kun väiteltiin jostain koruasiasta..

Kertonut tämän ennenkin;
eksä osti ensimmäisenä yhteisenä jouluna mulle lahjaksi violetin muovisen tulppaanikimpun johon syttyi valot + arpapaketin. Erityisen mieltä lämmittävää tuossa oli se että tuo lahja oli hankittu aattoaamuna hautuumaalla käynnin yhteydessä jostain lähikiskalta.
Tärkeintä ei ole se lahja vaan ajatus mutta tuosta ei ollut lahjaksi eikä ajatusta nimeksikään.

Sain viimejouluna anopilta niin helvetin ruman seinäkellon että pitää ihan ihmetellä missä hemmetissä tuollaisia myydään?? Muovinen kello jossa kullatut (maalilla) reunukset ja kellon sisällä tekoruusuja.. Se aina kyselee missäs s kaunis kello on kun ei näy seinällä.. Valehtelin lapsen rikkoneen sen ja harmittelen aina miten se kaunis kello silleen särkyi.. Varmaan hommaa mulle uuden tänä vuonna :headwall:

"mei"
Viime jouluna sain appiukolta sellaisen metallisen härvelin, oli kai päänahanhieroja tms. Ei tosin ollut mitään ohjettakaan..

Olis ennemmin jättänyt ostamatta mitään.. ;)

........
Itse olen saanut 14-vuotiaana äidiltäni sellaisen patterilla toimivan lelukoiran joka kävelee ja haukkuu. Voin kertoa, että purskahdin itkuun raivosta ja pettymyksestä, koska meillä oli ollut puhetta oikean koiran hankkimisesta...

Pentuna jotain 11v sain veljen entiseltä tyttöystävältä 7 veljestä kirjan, semmonen helkutin paksu.
Oli pientä "piilo vittuilua" käytöstavoista ja fiksuudesta kun erehyin siskon tykönä hyvin pienesti röyhtäsemään (=limun takia).

emmantd5
Ex antoi pehmolelupossun, käden ku työnsi sisään se röhki. Ja ei siis mitään muuta... Hauskaa joulua vaan!
Oma äiti osti viime jouluna kauhean värisiä alushousuja ja pitkiksia kokoa Xxl vaikka olen kokoa s... Et kiitos vaan siitäkin :D

"vieras"
Mies sai valtavan serlan talouspaperirullan äidiltään nyt tänä jouluna... Sai toki muutakin, mutta tuo oli oudoin. Minä sain puolestani shampoon ja hoitoaineen anopilta värjätyille hiuksille.. Ainut vaan, että mulla on värjäämätön tukka.

Yhteistyössä