Etpä voi ainakaan väittää, että et sitten voi viedä hänen haudalleen kynttilöitä koska unohdit ostaa ne.Minun äitini antaa sekä synttärilahjoina, että joululahjoina minulle aina kasan hautakynttilöitä.
aikas raakaa peliäItse olen saanut 14-vuotiaana äidiltäni sellaisen patterilla toimivan lelukoiran joka kävelee ja haukkuu. Voin kertoa, että purskahdin itkuun raivosta ja pettymyksestä, koska meillä oli ollut puhetta oikean koiran hankkimisesta...
Mää olen kerran lapsena ostanu omilla rahoilla äidille äitienpäivänä hautakynttilän. Kyllä sitä vähän nauratti, mutta luulin oikeasti että se oli vaan niin iloinen kauniista lahjastaMinun äitini antaa sekä synttärilahjoina, että joululahjoina minulle aina kasan hautakynttilöitä.
Minä en oikein ymmärtä miten seitsemän veljestä on piiluvittuilua käytöstavoista.Pentuna jotain 11v sain veljen entiseltä tyttöystävältä 7 veljestä kirjan, semmonen helkutin paksu.
Oli pientä "piilo vittuilua" käytöstavoista ja fiksuudesta kun erehyin siskon tykönä hyvin pienesti röyhtäsemään (=limun takia).