Professional Griefer
Oispa Helsingissäkin! Täällä on sitä -11-14. Ulos mennessä tulee ensimmäisenä sellanen "Ahhh, ihanaa!" -fiilis!-28 Inhoan talvea!
Oispa Helsingissäkin! Täällä on sitä -11-14. Ulos mennessä tulee ensimmäisenä sellanen "Ahhh, ihanaa!" -fiilis!-28 Inhoan talvea!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27747541:lumessa ja pakkasessa ei oo mitään hienoo. ihme tundrakurpitsoita.
Kunpa ei. Käy keuhkoille ja keuhkoputkille mokoma.Oispa Helsingissäkin! Täällä on sitä -11-14. Ulos mennessä tulee ensimmäisenä sellanen "Ahhh, ihanaa!" -fiilis!
Missäs miehet sitten valittavat lahjaksi saaduista vääränvärisistä/kokoisista kalsareista, sukista.... tai pieleen menneestä pelilahjasta? :stick:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27749858:huomenna alkaa taas tällä palstalla se helevetinmoinen ulina kun mammat on saanu huonoja joululahjoja miehiltään. |O
miehet ei valita.Missäs miehet sitten valittavat lahjaksi saaduista vääränvärisistä/kokoisista kalsareista, sukista.... tai pieleen menneestä pelilahjasta? :stick:
Aatonaattona ei saa valehdella *herisyttää sormea*, tulee Piiskan-Paavo käymään joulupukin sijaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27750057:miehet ei valita.
ei tule. mun jouluun kuuluu vaan jouluruokia. ei lahjoja ..Aatonaattona ei saa valehdella *herisyttää sormea*, tulee Piiskan-Paavo käymään joulupukin sijaan.
Peesaan tätä.Tarkennus: minä en niin piittaa lahjoista, jos saisin päättää niin poistaisin joulusta lahjat ja kaiken materialistisuuden. En kuitenkaan usko että saan koko maailman tanssimaan minun pillini mukaan. Valitettavasti. *koko maailman hallitsija Huuhkajatar*
Et siis halua piiskaakaan?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27750134:ei tule. mun jouluun kuuluu vaan jouluruokia. ei lahjoja ..
no en tietenkään. |OEt siis halua piiskaakaan?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27750185:no en tietenkään. |O
Mä en valita, kun valitsen lahjat itse.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27749858:huomenna alkaa taas tällä palstalla se helevetinmoinen ulina kun mammat on saanu huonoja joululahjoja miehiltään. |O
Mulle maistuu suklaa aina jouluna niin et meinaa oksennus lentää! :O :headwall: <--- minäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27750134:ei tule. mun jouluun kuuluu vaan jouluruokia. ei lahjoja ..
Joulu ilman suklaata on kuin sauna ilman kiuasta. Minä en siedä piparkakkuja ja se on äitini aiheuttama...vielä juhannuksena tämä tyrkytti joulupipareita "kun ne on niin hyviä".Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27750574:ajatuskin suklaasta tekee melkein saman. :O
eihän dokumentit ole tylsiä. :OOnkohan tämä tylsyyden huipentuma? 15v. poikani sanoi että hänellä on tänään ollut niin tylsää että on katsonut dokumenttia venäjän vankiloista.