kyllä bensa-auton kuuluu lähteä käymään kelillä kuin kelillä lämmittämättä
ja myös uuden tieselin
ja myös uuden tieselin
Mul on niin lyhyet hiukset ni menee helpostiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27748950:Mää en enää värjäile ite mun hiuksiani, enkä kulmakarvojani, mulla on luottokampaaja niitä varten (paras ystävä on kampaaja)
Kauuhesti kans olis tekemistä, mut ku laiskottaa nii helvetisti... Pakko varmaan oikeesti painella sinne suihkuu, jotta pääsee hommiin...
Lähti ja kauppaan pääsinkin ongelmitta - laturi kyllä taas kiljui niin kuin vietävä.kyllä bensa-auton kuuluu lähteä käymään kelillä kuin kelillä lämmittämättä
ja myös uuden tieselin
tarkoitan tän vuosituhannen tieseleitä, maantienposkessa nököttävän tieselin tankissa on tn. kesäpolttoaineetLähti ja kauppaan pääsinkin ongelmitta - laturi kyllä taas kiljui niin kuin vietävä.
Tyttö tokaisi, että pidänkö liskotarhaa konepellin alla...
Pakko kysyä, että mikä on Ruutiksen mittakaava uudelle tieselille? Sen verran on tullut noita hyydähtäneitä nokivasaroita tullut nähtyä...
Mikä on aaveen trollausketju?mun teinit äsken kertoi että ne ruukaa naureskella aaveen trollausketjuille
panee miettimään
Mie sain just siivottua, imuroinnit ja luuttuamiset..en jaksas enää yhtään mitään joten taijan vaan keskittyä chillailuunHuomenta !
Huh, koko aamun touhunnu, iltapäivällä äidin luo, oon siellä huomiseen asti.
Toivottavasti pääsen sitten iltapäivällä kotiin ja rauhottumaan.
Ollu koko viikko juoksentelua.
Mitenkäs teillä jouluvalmistelut, onko kaikki valmista ?
kilpailevan palstan höpötysketjut, esim.Mikä on aaveen trollausketju?
Tuosta olen samaa mieltä, että ei se auto tienposkeen herkästi jää, jos tankissa on oikeat seokset, mutta olen kohtalaisen monta tapausta nähnyt, että se dieseli ei vaan yksinkertaisesti (siis lämmittämättä) lähde käyntiin, vaikka akku jne. olisi täydessä iskussa. Ja samassa pakkasessa romummat bensa-autot hörähtävät käyntiin, että ei sekään ihan legendaa ole.tarkoitan tän vuosituhannen tieseleitä, maantienposkessa nököttävän tieselin tankissa on tn. kesäpolttoaineet
eli käyttäjäperäinen häiriö
Aivan, siis Aihe vapaa-osasto.kilpailevan palstan höpötysketjut, esim.
Miten olette kertoneet lapsille lähestyvästä maailmanlopusta? - Keskustelut - Vauva.fi
mä en ole tälläistä nähnyt mutta ehkä me täällä pohjosessa osataan jotenkin paremmin toimia pakkasen kanssaTuosta olen samaa mieltä, että ei se auto tienposkeen herkästi jää, jos tankissa on oikeat seokset, mutta olen kohtalaisen monta tapausta nähnyt, että se dieseli ei vaan yksinkertaisesti (siis lämmittämättä) lähde käyntiin, vaikka akku jne. olisi täydessä iskussa. Ja samassa pakkasessa romummat bensa-autot hörähtävät käyntiin, että ei sekään ihan legendaa ole.
Tuo on enemmän kuin totta, aivan taatusti osaatte.mä en ole tälläistä nähnyt mutta ehkä me täällä pohjosessa osataan jotenkin paremmin toimia pakkasen kanssa
en ole pariinkymmeneen vuoteen käyttänyt jäänestoaTuo on enemmän kuin totta, aivan taatusti osaatte.
Tietysti jäänestoa kun kippaa tankkiin, helpottuu käynnistyminen huomattavasti. Tämän unohdin aiemmasta ruinausmonologistani.
Mitä ihmeen temppuja te teette? Tai sitten teillä on siellä paremmat autot, kun persaukisilla etelän vetelillä. (paitsi tietysti etelän Audi-miehet jne...)en ole pariinkymmeneen vuoteen käyttänyt jäänestoa
Käyvätköhän täälläkin?mun teinit äsken kertoi että ne ruukaa naureskella aaveen trollausketjuille
panee miettimään
Tuo on muuten yksi, mitä en muistanut.no ainoat temput mitä mä teen niin on hyvälaatuinen polttoaine, akun varaustilasta huolehtinen ja polttoainesuodattimen vaihto syksyisin
näillä olen pärjännyt
niimpä, nehän ei ole keksineet sitä itse vaan se on kaveripiiristä kuultu nuorten hupijuttuKäyvätköhän täälläkin?
pyrin mukavuussyistä käyttämään mutta ainahan se ei ole mahdollistaTuo on muuten yksi, mitä en muistanut.
Yksi kysymys vielä, sitten lopetan piinaamisen - käytätkö Webastoa tai roikkaa aina, kun pistät hörisemään?
huomenta :nuspus:Nuss ja puss :kiss:
Huomenta!